JAG HAR BESTÄLLT EN NY MOBIL


Igår var jag med några riktigt roliga personer, älskar att umgås med dom. Somnade tidigt sent igår och har just vaknade och tänkte fixa mig sen dra hem till min pojkvän och sova där. På torsdag börjar jag 08:00 och slutar skolan 20:00, bara för att vi ska vara och fota en hel dag på Wisby strand och vi får pengar för att vi tar kort. Fredagen blir det skola mellan 08:00- 16:30 och då blir det att fota hela dagen där också, så mina dagar blir fulla av arbete och jag hinner inte göra något mer än skolan resten av veckan. Så jag funderar på att ta en bloggpaus och sen hör jag av mig när jag hinner blogga.

Igår beställt jag även min samsung galaxy s ll, jag är så lycklig. Hoppas den kommer på fredag eller på måndag, jag är så taggad. Jag kommer behöva betala fyra hundra kronar i 18 månader sen är jag av med mobilen.

Men eftersom jag tar en lite bloggpaus, så får ni lägga till min på bloglovin, har många underbara bilder och bjuda på. Men har så mycket med skolan, så jag hinner inte sitta vid data så mycket. Men jag hör av mig så fort jag kan och tack för alla underbara ord!

Kommentarer

Vad roligt med ny mobil och att ni får pengar för att fota! :D Hoppas ni har bra väder och att du får massor med fina bilder! :) Ta hand om dig tjejen!

dsv: Tack:)

Jag har aldrig gillat samsung ;o



sv: skönt att höra! :) fick du roliga paket på din födelsedag?

Sv: Mår fint, själv? :)

kollar på tv :)

sv: okej, lyssnar på musik :)

allt bra idag? :D

mysigt med en ny telefon :)

härligt men ny mobil!;)

sv: tack ännu en gång=)<3



kolla min budgivning

Gå gärna in på vår blogg och kolla in vår video!



http://www.blogg.d2m.se

åh vill också ha en sån där mobil! behöver verkligen en ny :)

sv; jodå det är bra, redan skoltrött men annars så haha! :)

Varför valde du just denna och inte en iphone 4 t.ex.? :o

kikar runt lite :)

Hej! Nu har jag avslöjat dagens blogg vinnarna! Klicka dig in och se om du är en av vinnarna! :D

kul med ny mobil:D

- jaapp :D

Köpte du ingen iphone 4 ;)

ok fin mobil ska det bli kul att få den???



allt bra??

hej jag har veckans blogg kolla gärna in:)

åh tack, vad kul att DU hittade till min blogg :D

ha en bra dag då :)

sv:Hehe inga problem :D Fin tele :P

- okej, haft en bar dag i skolan?

Jätte fin blogg :)

Kolla gärna min, Jag har nämnligen gjort en ny design och jag skulle gärna vilja ha din åsikt om vad du tycker om den. Hiss/diss.

Kram :)

Ta chansen och delta i veckans blogg hos http://linastumpan.blogg.se

Jag kan nästan GARANTERA att du vinner, för än är det inte en enda som har anmält sig! : )

Puss puss!

//Lina

snygg:)

sv; Härligt :) Jodå det e finfint här! :D

- :)!

Personligen så kör jag med en vit iPhone 4 32GB. Funkar klockrent! Den vita är ju uppdaterad på flera punkter jämfört med den svarta.

Sv: Kul ;) Jag är med några kompisar :)

sv:

nice!! :)

allt bra?

allt bra? :)

hej kika gärna in i min blogg:D!

läs och titta på inläggen;)<3.

skriv någon kommentar<3.

vem vet du kanske älskar den?

åhh najs med ny mobil !:D

Snygg Design!:D

Kjempe fin mobil!:)

Tittar in och önskar dig en fin kväll!

Jag har en tävling på min blogg just nu där du kan vinna filmen "The Roommate"!

Var gärna med, det är superenkla regler :D



Länk till tävlingen: http://linneaapersson.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-the-roommate.html



Kram! :)

SV: VAD GÖRS? :D

Härligt :D



åh den mobilen ska jag köpa i november :P

sv: med mig är det jättebra! =D

hur är det med dig? =)

har också köpt ny mobil men blev en ihone 4 :D och nu har jag abonnemang för första gången i mitt liv, uschamejen:D

fin blogg du har! :-)

Jag funderar också på att köpa ny mobil snart men det är så svårt att bestämma sig :P

Jättesnygg mobil! ^-^

sv: åh vad jobbigt :(

Vilken fin mobil! Själv äger jag en Iphone 4. Den är med bra!

Du har en jättefin blogg! :)

jätte fin mobil!

hinner man inte blogga, så gör man inte.

yeah första kommentaren tror jag ? ;)

yeah första kommentaren tror jag ? ;)

Godkvällans! Nu finns mer bilder från min lägenhet uppe, kika gärna!

Snygg mobil :)

sv: okej, inget:)

hej!

allt bra?:)

har också beställt en sån, verkar fett bra! :D

ååh den är bäst! jag har en sån och jag har aldrig varit så nöjd med en telefon!! du kommer älska den :D :D

fin!

Yes :)

länkbyte? :) den mobilen är bra!

får du inte abstinens när du blogg pausar?? :P

Hihi, Vet en jätte bra sida som man kan köpa skal ifrån :P

fint fint

SV: varsååågod! :)

allt är bra här självdå?

hej! jag avslutade "dagens blogg"-tävlingen idag istället. klicka på denna länken: http://ellencarmonius.blogg.se/2011/september/dagens-bloggar.html#comment för att se om du var en av dom som vann! ♥

kul med ny mobil :)

okej, jadå :)

Allt bra ?

amen gud så bra, så det ska va :D!!

- hehe!

va härligt!:)

vad gör durå?

Nu är det så att jag lottar ut en valfri ring som inte ger efter några märken eller får missfärgningar, hoppas du vill vara med :D

http://smnmode.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

Sv: Ja verkligen! :)



Är mobilen bra? :D

Fin mobil:)

Snygg telefon! :D



Svar: Skönt att höra, min dag har också varit bra men har helt sjukt mycket att göra ;) Haha

allt bra med dig idag söt?



nej du får inte ta en bloggpaus nu! :(

Snygg den var!



Sv; Så lite så :)

Det är bara bra, sj?

va tycker du om min design jag ska lämna in ? :D

va gärna ärlig!

kram!

härlig blogg!

var då med och tävla om ett skal till den :)

Hej!



Just nu har jag igång en massa tävlingar. Bland annat i samarbete med Ziperall, Hair Of Lady Lee, Hope Design, E.l.f. Cosmetics osv. Kika in och se om någon tävling faller dig i smaken! :)



Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category

allt bra? :D

<3

nu kanske det är så att du inte gillar tävlingar osv?

Men du kan få en ear cuff gratis!

länk : http://iiiden.blogg.se/2011/september/tavling-med-delicious-design.html#comment



Kram !

SV: Härligt! :) Det är bra med mig.

Händer i helgen då? :)



Var gärna med i min dagens blogg tävling! :)

Kram

härligt me dny mobil, och kul att jag kunde glädja dig :)



jag mår bra, hur mår du själv?

Du får ha en underbar Lördag fina du!!:) Kram.

heejjsan :D

läget med dig ? :D

Det är bara bra med oss, imon fyller min bästa kompis också år! :D<3

sv; Åh va gulligt! <3

Kan du inte visa vad du fick i present förresten? :)

Men mig är de bara bra, förkyld bara. själv då? kraam

Sv; Hihi, ja :D

hejsan hoppsan! nu är jag tillbaka efter en typ 2 månaders "bloggpaus" haha! hoppas du vill fortsätta att kika in på min blogg. har dock rensat och börjat om på helt ny kula med bloggen, så det är därför den är så tom just nu. men hoppas vi hörs mer iallafall! kram :)

Den mobilen verkar bra:)

snygg!

Sv: bra:)

sv; samma här :)

händer idag då?♥

nice med ny mobil .9























Follow my on Bloglovin







Trackback