jag har den bästa killen i hela världen


Foto: Fanny Jakobsson (lillasyster)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Två bilder på min nya underbara onepice dress, bilderna är tagna för några timmar sedan. Jag ser riktigt trött och sliten ut just idag och jag kan medela att jag är riktigt trött och sliten. Ska snart äta mat, duscha och sen ska jag dra på mig min sköna onepice dress. Förlåt att jag inte hörde av mig som jag lovade, men ändrade planer är svårt ibland tro mig.

Ifredags var jag i skolan, vi hade matte halva dagen och andra halvan var det idrott. Var inte med på idrotten, men hade det riktigt mysigt ändå i skolan. Efter skolan blev det att träffa min vän Emma, riktigt mysigt. Därefter träffade jag även Emilia på bussen när jag skulle till min älskling och hon skulle hem. Hon är riktigt snäll och kör mig till honom, tusen tack fina Emilia.

När jag kommer hem till honom, skulle han iväg med sin pappa ett tag och jag tog det lungt. När han kommer hem kastar han ett paket på sängen. (har ju väntat på min födelsedags present från honom ett tag nu) och äntligen hade det kommit och jag fick öppna det, där i ligger min underbara rosa onepice dress. Jag är ännu, sjukt glad och kan inte sluta le när jag vet att jag äger en onepice dress. Den kommer jag bo i när jag är hemma, tusen tack till min underbara pojkvän. Hela fredags kvällen tog vi det lungt och såg en film, men jag lyckades somna som vanligt. Ingen nyhet att jag brukar somna när jag är trött!

Igår hela dagen tog vi det lungt, jag pluggade medan han spelade och sen var vi även ute en stund. Det var menningen att vi skulle åka hem till mig, men jag fick stanna kvar istället. Igår somnade vi även också tidigt runt elva och idag tog jag bussen hem och har har hjälpt familjen med all ved. Ikväll blir dte plugg och lite skype för min del!

Vad har ni gjort ihelgen då?
vad tycker ni om min underbara present av min pojkvän?


Kommentarer

haft en bra helg? :)

jag inget heller , lyssnar på musik bara :P

Sv: Allt är bra med mej med :)

Sv: Det är bara bra :) Själv?

Mysigt med OnePiece :D

Lycka till :)

va söt och mysig den ser ut ^^

haft en bra helg? kram

Svar: tack :)

svar: vadå då? :(

Coolt att den har ditt namn på sej :D

Gjorde han det åt dej? :D

Sv: Ja sa ju att de va bra ;)

sv:

chillat :)

sj?

gulligt gjort ! har en axakt lika dan i samma färg också ;)

Jo det är bra^^

Vad gör du?=)

Åt nyss mat, blir fika om en stund :)

toppen faktiskt! :)



va gulligt av han!

Sv: Riktigt snyggt var det :D

sån ser så underbart mysig ut!

sv- det är bara bra, sj ? :)

Åh vad fin! Vill med ha en sådan!



SV: Jo det är helt okej här! Sj? :) <3

händer imorgon då? ;)

ska ta det lugnt idag...

haft en bra dag annars?

svar: just det, du gillade ju henne inte..

Händer mera ikväll=)`?

svar: ja! ^^

Hej sötnos! Allt bra med dig?

Kram!

din underbara present av din pojkvän är AAAWESOME för jag har en likadan mihihiih :) och det var riktigt mysigt och kul att träffa dig i fredags Bea! Lot's of love <3

Jadå! HUr är det med dig då?

Snygg onepiece!

åh vad fin! :D

bara så du vet, upptäckte nu att du stavat "pojkvänen" i rubriken, haha ^^



svar: :D :D!

sv: Så härligt att höra! :) Jag mår kanon, faktiskt! :D

Vad hittar du på med för något?

Kram!

tack så mke!

kram

sv' den har varit toppen :D vad händer imorgon? kram

sv: hihihi kej :D haft en bra dag då? kramis

sv' hihi ja :)

sv;

göres?

fin pojkvän du har!

Vilken storlek har du i den? (:

SV; Inget speciellt faktiskt, pluggat lite..

Vilken fin present du fick av din pojkvänn!

Han värkar vara en toppen kille!:)



Vad har du gjort en tråkig söndag som denna ?:)

Å snygg onepice! O ännu bättre ju när du vet att du fått den från din pojkvän ^^ Jätte gullit! :)

I helgen har jag sovit och pluggat hos en kompis :D

sv: ;D

Det ser mysigt!

Sv. Jo det är bara bra med mig! Hur är det själv?

Vad gör du ikväll?=)

Åh, den ser underbart mysig ut!



Sv; I Antsmasher ska man mosa myggor och i RetroCamera kan man ta kort med några olika effekter.

<3

<3

Snyggt!

Åååh vad mysig den såg ut!

Det är en lång historia, det funkade inte helt enkelt tillslut. men vem vet, vi kanske hittar tillbaka till varann igen! :) <3

Slappar framför true talent =)

jag sitter själv nermysad i min för tillfället, och alla andra dagar! :D helt underbart mysplagg! + supersött att han köpte den till dig!!!

Så mysig! :)

sv: jo bara bra, kram

Både fin och personlig! :)

sv: vad bra, det funkar väl :P

vad gör du då? :)

Sv: allt är toppen med mig hur är det med dej?:D

åh vad sött :)

gud vad snäll pojkvän du har!

Jaa, jag hoppas lite med! Saknar honom redan.

Träffade din pojke på fårö föressten! :)

¨åh de va ett tag sedan man kolla in din blogg :)



hur står de till?

sv: Sitter i sängen med min laptop och tar det lugnt. :) Ska snart sova, skola imorgon ju. :)

Kram! <3

svar: den nya rubriken blev sötare ^^

mår du bruden ?

Fråga på frågestund, svarar nästan på allt :D

Länk:

http://didiramos.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment

Vad kul att bli så bortskämd av sin pojkvän :)

De är så sköna! Även om jag bara har en fejk från Gina, haha :D.



sv; Deeet är bara bra med mig, själv då :)?

sv' jag har spelat match, haft släktkalas för syrran och har preis varit ute med en kompis och vi ska sova över idag :D kram på dig!

sv: Du som är Bea!!



Haft en bra helg då? :)

- eheeej, vgd <? :D

Godnatt sötnos! =)

åh vad gulligt gjort, jättefin var den. vill också ha en sån i rosa, men har inte riktigt tröttnat på min riktiga onepiece än:)

Jag har träffat lite kompisar oså :)



Ha en bra måndag!



kram :)

Onepieces är gosiga! Hur mår du? :)

Härligt! En såndär sparkdräkt vill jag oxå ha! =D

vacker! jag har också en sådan, fast svart!;)

riktigt sköna!!

sv: :D

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Kram

sv: okej:)



Förstår att det är skönt att ha ett sånt när man är utslitet.

Sv: Taack :)

sv; jo det är bra, självdå?:)

åh dom är så satans sköna! gulligt av han! :)

va gullig din kille verkar vara, haha! :D

Fan va snygg den va!

Snyggis!!

sviin gulligt :D























Follow my on Bloglovin







Trackback