jag ska inte utomlands men jag ska till öland


Bilderna är i från Fritidsresa och dom tre översta är ifrån Rhodos och dom tre understa är från Grekland.

Idag är det en ny vecka med många roliga saker på gång, först blir det en hel del skola. Hela måndagen och tisdagen blir det skola för min del. På onsdag blir det mest att packa, tandläkaren och ha en körlektion. Går halva dagen på torsdag sen åker jag, min pojkvän, hans pappa, Emma och Kevin till Öland över helgen. Det ska bli så mysigt att åka iväg med min pojkväns familj eller iaf halva familjen. Taggar även till höstlovet då jag ska åka med honom och träffa hans lillasyster och hans mamma i Göteborg.

Nu sitter jag i skolan och bara drömmer bort på annat, att åka utomlands. Jag har aldrig vart utomlands, men jag blir så taggad hela tiden av att åka utomlands när alla pratar om det och när jag ser på bilder. Jag vill åka utomlands nu, men jag får fortsätta drömma mig bort och vänta tills det är min tur. (hoppas att det är min tur att åka utomlands snart)

Vad ska ni göra i veckan som kommer?

Kommentarer

sv: :)

Läget då=)?

Härliga bilder :)

Öland är hur fint som helst! :D Det va det när jag va där som liten iaf ^



svar: hur länge har ni varit tillsammans nu då? :D

sv: härlgit det :D jo fy fan här är de underbart klarade precis körkortet :D!

vad kul! nä inte särskilt mycket faktiskt:)

va mysigt :)

- vi vann :)!

Längtar till jag ska utomlands nästa tisdag! :)

sv: tackar :D



haha kul att åka till öland, ja vill me åka utomlands har aldrig heller varit de :)

Sv: Ja det är superbra med mig! =D

Hur är det med dig? =)

Vill passa på att tipsa dig om att jag just nu har en riktigt grym tävling där du kan vinna både parfym och konsertbiljetter till Britney Spears. Inte illa va?! Du hittar tävlingen här:

http://maddisenj.blogg.se/2011/september/vinn-2-st-konsertbiljetter-till-britney-spear.html

Jo det är bra :)

Vad gör du?

Så mysigt!!

Sv. allt bra idag? :9

sv; Ja, visst är det :D.

Sv. okej jo det är bra :)

vad ska du göra idag då:)?

sv:

nt mkt :)

allt bra?

Svc. jao :D

sv; hihi. Allt bra med dig :)?

Jag älskar Öland, så mysigt där! (:

sc:

jorå:)

förlåt för ett sent svar, hamnade in en svacka där jag inte orkade med att blogga osv.. allt bra? =)

jag ska också till öland i helgen!

Hoppas du har en fin eftermiddag :)

Roligt att du är med i tävlingen :) Vad gör du nu?

Härligt med Öland :D



SV: Skönt att höra!



Vad ska du göra ikväll då?

Okey :)

Vart i skolan? :P



Jag åt nyss mat :)

vad härligt ;) , jag mår med bra ;)

svar: det äre också! :)



åh, va roligt ^^

Svar: Okej :) Mauritius ligger ju öster om Afrika, ganska långt ner. Jag har aldrig varit längre söderut än Egypten. Hur långt säderut har du varit som längst? :) Kram!

sv: okej, ska snart på gyminstruktion :)

allt bra idag? :D

Vinnaren i Dagens Blogg är utsedd! Vann du inte så finns det en ny chans att vinna. Kram!

Jeg skal på skolen;)

allt bra? :D

Sv: hehe ah :)

kollar på tv :)

Jadå :)

Nu är Månadensblogg igång där vinnaren syns i min header hela oktober månad!

Klicka in och anmäl dig vettja!

http://amandaforzlow.blogg.se/2011/september/manadens-blogg.html



Kram!

sv; Haha! :D

Allt bra annars med dig? :)

härligt ändå ju :D

svar: vad äre som är svårt med körkortet då tycker du?

- Jag svarar på kommentarer! :)

En randomfråga bara: vad brukar du äta för pizza? <3

sV: hihi jaa^^

Lycka till! :D

sv: de kan ja tänka mig :D



haft en bra dag då?

åååh bilderna, så fina!



Allt bra ? :)

Haft en bra dag ? :)

svar: ja, den är svår, men det är bara att kämpa! :)

Jag ska äta. Hur har dagen varit?

sv:najs :D haft en bra dag då? kramis

Gör du ikväll?^^

sv: :)

sv; Okej ^^

Vill verkligen ha en ziperall :P

Fast jag har strl. XS då :D

Sv; Jag mår fint! :)

En solresa hade inte suttit fel... Men Öland är ju nästan samma sak ;) haha



sv. Jodå helt okej.

sv: jajamen det håller jag med dig om;)

åh, va kul till ö-land:D några av mina släktingar bor där=)

sv, tack så mkt :)

desamma !! hur mår du ?

sv: aww tack! :)<3

sv: okej, tittar på tv :)

haft en bra måndag? :D

okej, va först på stallet och sen var jag med min pojkvän:)

God natt :)

va bra! vad har du gjort idag:)?x

Hej fina du!

Fin blogg och fina bilder!



Vad gör du?

Kram

Öland är ju nästan utomlands ;D

härligt det ser ut! <3

Fina bilder!! & ha det bäst på Öland hörru! :D

sv, Absolut, underbara! (;























Follow my on Bloglovin







Trackback