Jag tror på dig nu för du har bevisat att du kan göra saker som ingen annan kan! ♥



Två olika bilder från min nya hemsida som jag jobbar med, ni kommer snart få gå in och kolla in den. Men ska pyssla med den lite till, jag hade en annan design förut. Men den var jag inte nöjd med, den här gillar jag mer än den förra.

Idag är det onsdag och snart är hela dagen över, jag vaknade tidigt och tog bussen 06:25 och var i Visby 07:30. Jag skulle vara vid bilskolan 09:05, det blev att sitta och vänta på att tiden skulle gå lite fortare vid bussstationen. När klockan blev 09:05 fick jag börja köra och körde till klockan blev 10:50, det känndes som jag körde tjugo minuter. Idag har jag gjort mycket bra saker på körskolan och är riktigt nöjd med min körning idag, bästa körningen jag har haft.

Efter blev det att träffa min pojkvän ett tag, vi gick och åt lite mat och sen tog vi bussen hem. Får träffa honom på fredag igen, tror jag. Fast det har regnat nästan hela dagen så har jag vart glad och fått mycket saker gjorda. jag har haft en riktigt bra dag förutom nu när jag är en arg tjej. (men det fixar sig, bara trött på en person)

Vad tycker ni om hemsidan?
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

sv: jaa verkligen:D

Vet du nu? ;)

Jag ska bara slappa:P

sv: Aa. :)

Sex-vecka på bloggen!



Skicka in just din sexhistoria, en fråga eller helt enkelt bara ett minne!



http://yonnat.blogg.se/2011/september/sexvecka.html



Du är såklart anonym om du vill vara det.

Din blogg kommer att länkas om du då inte vill vara anonym!



Puuss ;*

rösta på mitt stilcollage & hjälp mig att uppfylla en av mina största drömmar!

http://nelly.com/se/libresse/5ff3ea54-a4b4-4eb6-9d25-c49c2ccd71c1



som tack får du en länk i sidospalten på min blogg & jag lägger till din blogg på bloglovin' (om jag inte redan följer dig där).

Så glöm inte att lämna en liten kommentar i min blogg där du talar om ifall att du har röstat.



Din röst skulle betyda sjukt mycket, kram! :)

SV: Ja det var trevligt!



Vilken fin blogg du har :D

sv; Hihi, det är bra med dig! :)



Kram

sv; toppen!

låter bra! jag mår prima jag med (:

haft en bra dag? ♥

sv: okej, det är bra med mig:)

SV: aa :D

heeej , behöver hjälp med att välja en onepiece har svårt att bestämma mig så blir tacksam för hjälpen :D , snälla hjälp mig ? :) http://kladdi.blogg.se/2011/september/onepiece.html

hej! gud va fin bilder du tar :) mycket duktigt <:D kram! <3

Ser riktigt fint ut :) Spännande!

sv; Hehhe, vad gör du? :D

sv: Tack så mkt! :)

sv: tusen tack :)

SV: Okej samma här! :D

SV:Så lite så!



Är du intresserad av ett bloglovin byte? :D

Kram

du är bra på att fota och sådant! jätte duktigt! vela bara skriva det!=)



sv: tack så mycket!:D

Jadå:D

sv: igår blev det idol också idag blir det sova snart ;) haft en bra dag? Puss

sv; Tack så jätte mycket :D<3



Fin hemsida, idag har jag vart i skolan och sen tränat. dudå? :D

med mig äre super alltså! hur äre själv då :)+

kram!

sv; gick det bra på körskolan? :d

japp :D

sv: haha tack :)

så fin blogg jag klickade in på :)

♥ kika in på min välgörenhetsblogg, för en unik och jordnära blogg. det lilla du gör som att klicka in, kan göra skillnad. Kram ♥ /cherie

finfin blogg du! :D gjort idag då? kram

- Tack sötnos! :D

Sv: :) vad heter din hemsida?

sv : aha kul ! hur gick det då ? jag har typ varit i skolan o med kompisar :D

kraam

sv: åh grattis i förskott! :D

Kanon fin blogg! Och du är super söt!

Allt bra med dig?

Kram!!

sv; Snygg hemsida! :D

Annars då? ^^

sv: jo, vad har du gjort idag då?:)

svar: jag har ju inte krockat på riktigt ju ^^ ingick i risktvåan :P

Jag har skrivit lite om hur min höst ser ut. Har du något roligt att se fram emot i höst? Berätta gärna i en kommentar :)

sv: så lite så :) har du önskat dig något speciellt? :)

vad tycker du om min outfit idag? :)

Jomenvisst :)

Händer mera i veckan dÅ?

japp bara bra ! ;D

- Okej :) det går fort snart har du de säkert :D

varför arg Bea? :(

Vad roligt, det ser bra ut! :D Ska bli kul och se den!



sv: tihi :) allt bra?

SV:okej , jag gör inte så mycket:)

din hemsida ser väldigt fin ut:d

sv; tack så mycket! mysig blogg förresten :)

sv: Jag mår kanon! :D

Vad hittar du på med då? :)

Kram!

Najs :)

sv: härligt! Hittar du på ikväll då? :)

fin blogg:)

ja :/

vad roligt! hur gör man en sån hemsida egentligen? :o

SV: Hoppas du får en bra torsdag :)

- Okej najs :))

hur länge har duu fotat då?

sv: Japp! :)

Idag har jag fixat inför minnesstunden under hela eftermiddagen. Sen ringt runt till alla tidningar osv.. medverkat i tv bla. Så haft fullt upp!



Sv; Ja absolut! ;D

Ja då :) händer imorgon då? Kram Bella :)

spännande att se gumms!

Fin hemsida och vilka fina bilder du tar :)

sjukt duktig

justy nu är jag på fashion week :) ska göra ett modell jobb här :) kram























Follow my on Bloglovin







Trackback