min älskade kamera


min älskade kamera, helt klart den bästa jag haft och det bästa märket.

Idag är det torsdag, och för mig blir det skola och teorikurs. Jag är hemma rätt sent men det ska nog gå och imorgon fyller jag 18 år, vet ni hur taggad jag är?! Jag taggar riktigt mycket, men idag är det den 8 september och det betyder att idag fyller även en vän, grattis till dig. Igår blev det mest film kväll, blev lite små sur eftersom pappa och ingen hade tid att hjälpa mig. Jag som behöver plugga körkort och plugga annat som tillhör skolan, men jag får inte den hjälpen jag behöver.

Pratade även med Emma en stund igår och det gjorde mig lite på bättre humör, hon ska köpa en onepicedress inte alls avis. Jag vill ha så mycket, jag vill ha en longboard, onepicedress, möbler, ny mobil och kamera saker. men alla mina penger går till mitt körkort, inte alls lite surt. Får väl vänta med att köpa dom här sakerna, som jag behöver eller viktigaste är nog mobilen och onepicedress. hade verkligen älskat att gå runt med den hemma men skulle inte tänka mig att gå med den på stan eller något!

Vad har ni för er idag?

Kommentarer

sv: Har jag funderat på:) men i så fall skulle jag inte kolla varje gång hos en kompis för vill kolla tillsammans med mamma också. Annars blir hon ensam:/

Men det löste sig. Det kostar inte om man kollar en dag efter när det inte är direktsändning.



Så kul att du fyller imorgon:D och grattis till din vän som fyller idag!

Svar: Vad bra! :D

God morgon :)

Jag trodde du var äldre faktiskt

Vad kostar kortet

Grattis i förskott :)

Jag ska bort till min sysling som fyller 18 ikväll dudå? :)

Uh, snart 18! :D Hoppas du har en underbar sista dag som 17 då! :D

svar: hehe :D



vilken ring menar du då? LOVE ringen eller ormringen? :)

Hur ser frökens dag ut? :)

svar: okej, ah, den är fan fett fin :D tror jag hittade den på Gina, men är jätte osäker :/

grattis i förskott :D jag ska på arbetsintervju :D

vilken jättefin blogg du har :) hur e det med dig idag då? :)

Vad kul ;)

Blir du myndig ju.

Krogen?



Jag ska på kryssning i helgen, om jag inte blir alltför sjuk :(

Okey ;)

Kul ju.

Ledig idag?

Sv: Ska du säga :) och jag har likadan kamera som du :D

- Najs, va kul :D

Hur ofta fotar duuu ? <3

Sv: Jaa, fast jag skulle gärna vilja ha ett annat objektiv för just nu har jag orginalet och det är sådär :p vad tycker du?? :)

svar jooo det e bara fiint med mig också, :D händer idag då? :)

söt tjej du är, kolla min blogg om du har lust, kramar!

svar nja inte så mkt :p har ingen skola att gå till ;) hihi ska med killen på hans träning ikväll men annars så inte mkt... :) följas? <3

- Jag började på ny körskola förra veckan, ska börja köra nästa vecka:) men med datorproven går det framåt :) Försöker vara där 4 ggr i veckan i några timmar iaf så ja blir klar så snabbt som möjligt =)

okeej :) joo han är dukrig! :) hihi

Jaha :)

Har ni varsin egen dator? ;)

- Så bra :3

Tyvärr är jag väldigt föryld

tack så mycket;) länkbyte?

RE: ja men verkligen :) imorgon är det fredag :D

RE: woop woop, hur känns det då? snart 18 :D

Tack va gullig du är :)

RE: det förstår jag :D antar att det blir laglig utgång imorrn? ;)

RE: oooh du är smart du ;)

Svar: åh fan :( En sån ring kanske finns någon annanstans på Gotland då? :)

RE: du är fett bra :) så när ska vi fota dig?!!

Svar: Hehe okej, jag jobbar som montör på Scania, och som ridlärare, och sen bloggen då :) Så jag har tre jobb :p Men det är monteringsjobbet jag jobbar mest på. :) Innan det så pluggade jag på högskolan.



Annars då, ska du göra något roligt till helgen? :) Kram!

varför inte?:)

Svar: Hehe okej, jag jobbar som montör på Scania, och som ridlärare, och sen bloggen då :) Så jag har tre jobb :p Men det är monteringsjobbet jag jobbar mest på. :) Innan det så pluggade jag på högskolan.



Annars då, ska du göra något roligt till helgen? :) Kram!

Ja det var jättemysigt :D



Idag ska jag träna, woho! Har blivit peppad helt plötsligt. :-) själv då?

jaha, nu fattar jag, jag trodde att du menade att jag inte skulle göra dagens outfit, men det gör inget :) kram på dig!

Hur är det annars? :)

RE: aw vad söt du är, jag bor i sthlm ju och ja göteborg ligger 5 timmars bilresa bort ^^

hihii fina du! :D

Nice nice :)

Förkyld, hoppas att vinden kan vända snart :D

RE: fast det beror ju lixom på vad du jämför med :D

Yeah ;)

Har ni bra väder idag?

Tror? xD

Vi har sol, men kallt och lite blåst^^

Bara kollat in i dataskärmen? =D

RE: jasså? vad ska ni göra där? :)

sv: Mysigt! Igår tog jag det bara lugnt :)

RE: jag förstår! vad mysigt :)

Härligt =P

sv: ja :)

RE: thanks honeybee! vad gör du för skoj? :)

Har ni lunch nu?=)

Vad fick ni till lunch i skolan då? :P

Var det gott? ^^

RE: varför ska du byta ut den? :( jag fick helg i tisdags woop woop :D

:)

sv: Hittar du på nu då? :)

Okey :D

Taggad för imorn då?

Grattis i förskott då :)

RE: oh no! vad har hänt? :(

puuuss :D

RE: haha aw vad gulligt :D du får vara lite försiktigt, du är för stark sötnos :')

Nu finns vinnaren av dagens blogg ute i bloggen! Kolla in om det var du som vann :) kram D&M ♥

Du är verkligen fin! :) <3

sv: okej, jag tar det lugnt :)

Är blogg.se konstigt för dig med?

sjukt fint blogg. följ gärna in min och kommentera vad du tycker! :)

jag måste plugga idag också. Vi håller på med grammatik... grammatik på universitetsnivå är verkligen mardröm!



vad gör du?

Svar: Varsågod!

sv, ja gör så :D

Sv: Okej :D

Tack så mycket. Har också en canon, älskar den.

sv; Japp så idag är det väldigt tungt i hjärtat .. :/

Hej hjärtat ! Hur är det idag?

Hur mycket kosta den? :D

Du kommer bli så glad när du fixat körkortet sen så du kommer tycka det är värt det :)

Hejsan, idag jag har jag inte gjort mycket alls, tagit de lugnt! själv då ? :)

sv: ah tack, själv? :)

jag önskar att jag kunde säga detsamma om min kamera ;D

Välkommen in till min blogg och var med och tävla om Laptop stickers. Reglerna är lätta!



http://rockisnotdead.blogg.se/2011/september/veckans-tavling.html



Xoxo/Piicha

sv: varsegod!:D

hur är det!?=)

Åh, vill också ha en systemkamera :D

http://stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!



FRI FRAKT JUST NU! =)

hade jag haft råd hade jag också haft en haha :D



svar: håller med=)

det är bara fint, med dig?:)

Halloj ;D

tävla om underkläder?

http://stylebythreeshots.blogg.se/2011/september/tavling-sponsorerad-av-evasunderkladerse.html

allt bra?

kram

Yeah :)

18 är en speciell ålder;)

SV; Ja :)

Göres??



Kram

Sv: Tack! :D

sv: tackar tackar :)

canon in my <3 :D



sv; Härligt!

hej hur är det med dig? :)

ja allt är bra! själv?

Kollar på O.C

SV; Jaaha :)

nice kamera!

jag har själv en nikon D3100 18-55 mm! ;)

- Hehe ja :)

Ha en fin eftermiddag :)

Bloglovin-byte? :)<3

FIn... har typ ingen kamera! XD

Men ja jag har inte gjort så mkt idag... SJälv?

glöm inte Veckans blogg, en avgörs på måndag. anmäl er innan dess ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-vinnare.html

sv: med mig cokså!

okej, jag svarar på kommentarer :)

Allt bra idag ?

Sv: härligt! samma här:D

Jag har skrivit ett lite mer seriösare inlägg på min blogg, handlar om att tjejer är mer idioter än killar. Du får hemskt gärna kommentera med åsikter och egna tankar!

Vilka vackra bilder :)

sv: Duktigt av dig! :)

Jag har bara varit i skolan och sen tagit en mötesmiddag med mina klasskamrater. :) <3

Åh, så kul att fylla 18 :D

Välkommen in till den rosa sidan www.alltirosa.se

Vi har över 6000 produkter i färgen rosa

fin kamera!

allt bra med dig ? :D

älskar dig header!

Fin blogg! :)

RE: skönt att de kan låna den då :)

Grattis i förskott :)

vill så gärna ha en bra systemkamera ! vad kostade den där? :)

Allt bra idag?:D

sv: okej, jag gör inte mycket heller:)

kanon ska bada av sonen nu sen kolla tv kram

sjuk:/

Jo? :)

Vadå?^^

så lite så :)

Hur känns det inför imorgon då finis? :)

Jätte fin header, du är otroligt fin ! ;) Allt bra med dej ? :)

sv: okej! :)



Jag har inte gjort så mycket idag, bara slappat! :p

taaack:* duu jag har för`slag?

Jaha :P

Ja är lite lost i skallen :D

sv;härligt! det är bara bra med mig :D

ja skit nöjd! tycker verkligen att den är jätte bra! :)

Hej!

Sorry för extremt sent svar! Hoppas allt är bra :)

okej

Var med i tävlingen som pågår i min blogg där du har chansen att vinna ett snyggt armband ifrån märket Friis & Company, klicka på länken:



http://maayliin.blogg.se/category/tavlingar.html



Kram!

Vad använder du för objektiv till den?



//Amsoca























Follow my on Bloglovin







Trackback