MIN HELG HAR VART AWESOME!




Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

I Fredags i skolan hade vi matte halva dagen och den andra halvan var vi i Visby och fotade lite. Efter blev det att åka hem till min bror och vänta på honom och hans kompis Jakob. Vi satt och drack kaffe och pratade för att få tiden att gå snabbare, för klockan 18:00 blev det att äta middag med, Jakob, Johannes, Angelica och Henrik. Sen kom även min älskling senare. Det blev mat på o'leays och ni ser själva vad det var för mat. Efter maten åkte vi även förbi en sväng hos min syster för hennes barn fyllde också år i fredags. När klockan var runt tio på kvällen somnade jag och min älskling. Min födelsedag var riktigt bra, har aldrig vart så glad hela dagen och några av dom bästa fick jag träffa. Det finns mycket mer som hände denna dag, men det här är bara lite kort berättat, för annars kommer det ta hela dagen, men tack för min underbara födelsedag!

I lördags vaknade jag och min älskling rätt tidigt för han skulle åka hem vid halv tolv för hans kusin fyllde år plus att han skulle hjälpa sin pappa. Jag började med att städa mitt rum och fixa lite eftersom jag hade kalas med familjen på dagen. Riktigt mysigt och tack till er som kom och firade mig, vi åt glass, sjöng singstar, hänge ute i solen, pratade och hade riktigt mysigt bara. Efter blev det att åka till Visby för att börja nästa kalas och för att tagga till på krogen. Jag måste säga att jag var riktigt taggad men kvällen slut blev som det blev, det var inte riktigt bra drag på krogen men tillräckligt för att det skulle vara roligt. Dans, drinkar och trevligt folk det var min kväll men jag var även nykter hela kvällen. Jag drack men jag fick även ta hand om dom som var lite mer fullare än mig, så det blev nykter för mig igår. Men jag hade riktigt roligt och tack till alla som var med igår kväll!

Idag vaknade jag riktigt tidigt och har bara tagit det lungt, var och åt med min bror, Jakob och Jonathan och sen har vi mest tagit det lungt, och det behöver jag göra efter en full helg med fullrulle hela tiden. Har inte haft tid att koppla av förän nu, riktigt skönt och jag är nöjd med min födelsedags helg. Jag visar allt som jag fått senare, för just nu orkar jag inte.

Och tack till alla fina kommentarer som jag fått av er alla, ni är helt underbara. Tolv nya sidor av kommenater från er alla, TACK! Nu ska jag svara på era kommentarer, men glöm inte att ni är bäst och era gratulationer har gjort mycket för min födelsedag. Tack till alla som verkligen gjort min helg och jag hoppas det blir flera bra helger. TAAAAACK, TILL ALLA!!!

Kommentarer

test!

RE: aw sötnos! hoppas din 18-års dag blev oförglömmligt :)

svar skönt att höra att du har haft en jättebra helg gummsi! :D <3

härligt att höra! bara fint här med ;D

sv: :)

- Bra! :) Goda bilder xP

Svar: Okej okej :) Har du haft en bra helg nu då? :) Fått vila ut dig lite? :p Förresten, tittar du också på World Trade Center dokumentärerna idag? Kramar!

varsegod :) men va bra!

Det är ganska bra med mig, lite förkyld och hosta bara (:

Åwh, vad du är söt. haha :) Verkar som om du har haft det hur bra som helst! <3



sv: De är väl okej för tillfället. sj då? :)

sv:

hihi nawwe vad bra :) jo jag mår fint , du då ?

Kul att höra :) Att fylla 18 är en speciell grej!



Jotack allt är bara bra med mig :)

Bra, åska bara. Själv?

varsågod.

det är toppen med mig sj?



Jag ser att du har gjort en ny header och den var faktiskt fin.

Hej sötis!

Det skulle vara jätte söt av dig om du kunde rösta på min stilcollage på nelly.com

Direkt länk: http://nelly.com/se/libresse/5ea16be0-8af3-4084-8604-1f4914cd8775



Okej vad kul att höra! :D

min helg har varit jättebra den med :D

sv: varsågod! :) härligt att den va bra!

jotack, helt okej! lite trött bara!

med dig då?

Sv: Det är jag glad för! :)

Med mig är det bra, hur är det själv?

sv: det var så lite så :)

det är okej med mig och med dig är det väl bra kan jag tänka mig? :)

Hej, allt bra?

Jo det är bara bra med mig, sjdå? :)

tack så mycket sötis.

Ha en trevlig dag

grattis i efterskott!:)

ohh ! gud vad kul att du kommenterade våran blogg !

vi blir jätte glada av kommentarer. Allt är bra med oss med dej då ? :) kramkram

sv; De va så lite :) Jag mår grejt, hur är det själv?

kram

Sv: vad härligt att höra! Det är jätte bra, med dig då? :) <3

- Hihi, varse :)!

tack

okej va bra :)

sv: :D

vad skönt! det verkar verkligen som att du haft en toppenhelg! att fylla 18 gör man inte precis varje dag så!



Jag är rätt sjuk, så mår inte särskilt bra alls..men bortsett från det är det toppen!:)

sv: jag mår lite sådär, själv? :)

händer idag då? :)

- Det är bra! :) Sj?



Kul att du hade en så bra födelsedag, fick du ngt fint? :)

sv: Hoppas du hade en toppendag!

<3

sv: åh vad kul att höra :D min helg var toppen :)

kram

sv:

så bra!



jorå,sj? :D

HIHIHI AA det var jätte kul :)

puss//johanna<3

sv: :D

- Härligt å höra!! :D

uh massa gott :D



jag är fortfarande skit förkyld :(

va bra sötnos :)



jag mår bra hur mår du själv ? :)

- härligt :)

sv:

händer idag? :D

Skönt att höra! :) Vad har du för dig?

härligt att höra! :)

sv;

chill!

Sv; Härligt! :D fina bilder!

sv;

japp:D!

SV: Var så god min älskling! :D ♥



Det är fint med mig, själv? :D

oj råkade skicka ett tomt.

vad fick du i present då? :D

Sv. oj okej jag är så trött så.. heh

okej, najs med pengar, då kan man ju köpa vad man vill ;)

sv: låter härligt :)

jag mår bara fint förutom att pojkvännen precis åkt sj då?

Vilken av de 4 höst jackorna är din favorit?

http://eessrraa.blogg.se/2011/september/hosten-jackor-fran-hm.html#comment

sv; Kul att du hade en bra helg! :D



Jodå det är toppen med mig, självdå? :D<3

Jo allt är super bra med mig !



själ då sötnos?:)<3

sv: tack! :)

sv: Det är bra :) sj?

SV: Så lite så ;)

Är förskyld men annars är det helt okej :) Själv då?

ser riktigt härligt ut på bildrena :D

sv; jadu för de mesta bra men man kännner av söndagångesten :/ hur är det med dig? :)

Svar: hihi vad bra, tack! :)

Lyssnar på musik och så :)

Härligt :D

sv: okej, jo det är bra med mig (:

underbart :)

sv:

mm:D

vad fick du för presenter då?

sv: pluggar, själv? :)

det är bara bra tack!

kroppen är helt seg efter ett gymnastik läger men annars mår jag super! ;)

dd?

SV: Tack! :) Härligt!

sv. aw, tack ;) vad gör du nu då? :)

Svar: Åh vad kul att höra Beatrice ! :D Det var så lite så! :D <3 Med mig är det också toppen, förutom att jag fortfarande är lite förkyld..men men man kan leva ändå ;) Kramar!

--> Hehe varsegod :) Vad skönt! :)

Det är bara bra med mig, själv då? :) kram

Hej!

Allt bra?:)

sv: jo allt är bra med mig nu, fick åka in till sjukan igår(om mitt hjärta) men vart hemskickad med ännu mer mediciner men fick en tid hos min "riktiga" läkare :)



Hur är det själv ? :)

Allt bra ? :)

Sv: Härligt att höra!

Jag har just nu en tävling i min blogg där du kan vinna en valfri vara för högst 250kr hos Runns.se eller Erikasgarderob.se.

Vill du vara med och tävla?

Klicka på länken nedan för att komma direkt till tävlingen

http://martinaolsson.myshowroom.se/7324/tavling-vinn-valfri-vara-fran-erikasgarderob-se-eller-runns-se-till-ett-varde-av-250kr/



och så passar jag på att önska dig en bra dag :)

hejsan! :)

Det pågår en fototävling på min blogg, vinnaren får gästblogga på min blogg. Skulle vara kul om du också ville vara med :D

http://minkameranikon.blogg.se/2011/september/forsta-tavlingen-pa-bloggen.html#comment

ser väldigt gott ut !

sv. såå lite så! :) och så härligt att höra, äntligen 18 då! hihi



allt är bra med mig (förutom förkylningen) hoppas allt är bra med dig oxå kram!

grymt :D

sv: Lugnt, inte varje dag man fyller 18 år så du var värt det:) Åh så gulligt att jag är en av alla som gjorde din födelsedag. Härligt att höra att du hade en bra dag.♥ Jodå, det är väl bra med mig, hur är det med dig?

svar: jo de är bra, hur är det själv?:)

- Det var ju toppen det :)

Det är super här,själv?:)

Klart man säger! :)

Min helg har varit ganska långsam utan mamma, sj? :)

det e toppen med mig du da??

svar: Vad kul att du har haft en bra helg :) Jag har haft en bra helg jag med, idag har jag varit i Enköping och tittat på ett häst evenemang :)

Det var så lite,det viktigaste är att du hade det fint :)!

Ju jag mår bra :)!Sj?

Nurå? äre de rätt nu? :)

SVAR; va kul! :) jo det är bra med mig förutom att jag är lite förkyld! hur är det själv? :) <3

typ inget :)

sv; okej va kul! =)

jo tack det är bra. själv?

va bra!:)<3



det är bara bra med mig, sjdå!:)

Det var så lite så, åh det låter ju underbart Beatrice :D vad har du fått då? :)



Det är faktiskt jättebra, med dig också?

sv; bra bra! själv? :)

kram

skulle du kunna hjälpa mig och välja en sak på min blogg ? :)

sv: Varsågod :) Härligt att höra att du haft det bra då! :D



Det är fint med mig, själv då? :)

kram. <3

Hej!



Skulle behöva ha svar på en fråga, det tar en minut av din tid. Hoppas du vill hjälpa mig! Kommer även gynna dig om du svarar, hihi.



Direktlänk: http://angelica.blogg.se/2011/september/vill-ni-att-jag-ska-starta-en-tavling.html

sv: åh, varsågod:)!

det är bara bra, hur är det själv?

Första bilden, ser jätte gått ut!

okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

Det är helt okej! Händer ikväll?

sv_: vsg :) jo de är bnra:)sj?

sv; varsågod, kul att du haft det bra :)

jag mår bra, hur e det själv? kram

Hej!

Jo, allt är bra här tack! Synd att det regnar, men ändå så är det den bästa anledningen till att mest hålla sig inomhus och sitta vid datorn utan dåligt samvete. :) Vad fick du för fina saker på din dag då? Något nytt till kameran? Ha en bra kväll!

Med mig är det bra :)

Hur äre själv? <33

sv: vad kul att höra! (: <3

jag är fortfarande sjuk..

låter som att du haft en otrolig helg!

jorå de är väll ganska bra med mig, förutom att jag hostar och hostar med de får man leva med helt enkelt ;)

hej, lust att göra ett bloglovin byte ?:)

sv: okej, jora de e najs :D

Sv: Det va så lite! Mysigt:) Jo, det är bra me mej sjdå?

Svar: Så lite ;)

Bara bra ;)

En perfekt helg då kanske :)

sv: Va bra!:D jodå det är helt okej håller på att bli frisk nu så ska inte klaga.

åh, vad kul att din helg har varit bra! :)

åh, vad kul att din helg har varit bra! :)

hah,jag ska försöka! tack!:)



jag längtar tills jag blir 18!

Kul att höra :)



Det är bra med mig, väldigt trött efter helgen bara! Du? :)

Kul att du haft det bra :D

det är roktig bra med mig, själv ? :)

Kram!

SV: Tack! :D

Nu har jag en tävling igång på min blogg.

Du ska skriva namn på en av de filmerna du gillar

och jag ska se trilern.

Och den filmen jag gillar kommer att vinna.

Lycka till!

http://eessrraa.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment

Vad fick du för kul i present då? :D <3

härliga bilder!;)

sv: det var sååå lite så finis!:D

sv; Härligt! :) Allt är bra med mig :D

sv, det är bara bra med mig, med dig? ((:

Sv' Det var så lite så :) Verkar som att du har haft en riktigt bra helg :)

SV: varsågod vad bra:D!

jag mår jätte bra hur mår du?:)

Kul att du haft en bra helg, det har inte jag :/

sv. skönt att höra! :)

det är kanon bra, hur är det själv? :) <3

sv: härligt:)<3

jo det är bra:)

sv. Jo tack det är bara bra! Lite snö nu efter helgens bravader.

Själv då? :)

Åh vad underbart! :)



Det är toppen, själv då? :)

ser supergott ut där!

Vill du vinna ett tandblekningskit och whitening tandkräm för 600kr!

Superlätt och delta kolla in min blogg för mer info.

Kanske ge bort till en bra vän, familjemedlem? Perfekt present eller varför inte ha till dig själv?

http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment

jo det är bra med mig =)

SV: aw tack så jättemycket finaste! :)

Ja allt är jättebra, med dig då? <3

man måste inte vara så himla jätte full på krogen :P

Sv; Alt er bra med meg:) Bra at du har hatt en fin helg da:)

ssv: :)

- varså lite så ;) händer imorgon?

sv: bara bra med mej, sj? :)

Underbar helg du haft då? ;)

Sv: Så lite så! :)

Med mig är det bara bra! Hur är det själv? :)

ååå vf måste du vara så bra det är jag sofia du kanske vet vem jag är hihi men ååhh hur gör du för att vara så bra du är bättre en kenza och alla dem andra åå älskar dig <3<3

Grattis i efterskott! Men skrev till dig på fb på din dag! Kul med krogen! Gott med drinkar o gott med smirnoff! Visa vad dud fick för presenter!

sv; okej härligt :D

Sv; Snällt sagt :) Och tur att du fick en bra helg med massa fina presenter. Kan du inte lägga in bilder på pressenterna ;)

ja :D

svar va härligt att höra :D <3

tack :D

sv ; varsågod ! aww va glad jag blir :D du är värt det ! :D



kram<3

sv: Så bra, :)

vad gör du då? :D

ja :D

haha kul o höra det! ;)

allt bra?:)

SV: Vad kul att du hade en bra födelsedag :D

Jo jag är förkyld ^^ Men det håller på och går över :)

Underbart =)

sv; Varsågod sötan :). Det är bra, själv?

Lust att följas via bloglovin? :)

kram

Åh, den första bilden ser riktigt god ut!!



SV; Härligt att höra hörrödu! :)

Det är bra med mig tack, lite trött bara efter en 4 timmars tågresa! Själv? :)

bra!

Så härligt! :)



Det är bra, sj?

söt du är.

jag har firat min födelsedag idag fyllde egentligen i tisdags, men det var en kanon dag kraaam

verkar ha varit grymt! :)

sv: härligt! :)

jag är förkyld men annars bra :)

händer i veckan då :D ?

Åh, Smirnoff-ice som är så gott;) Hur har dagen varit?:) kram

Hej Sötnos! Vad har du gjort idag? :)

Jättefin blogg föresten!

sv; jag mår bara bra sjdå?:)

mums!!



hihi men så bra då :D!



jomen med mig äre väl super, själv då :)?

såå gott med taco tallrik!

Muums:D

Kjempe fine bilder!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback