min nya mobil har kommit!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Tiden springer iväg och dagarna har vart fullt med olika grejer, men jag ska försöka hinna med bloggen. Nu har jag iaf hunnit med lite så jag ska nog kunna hinna med bloggen nu också. Men vi får se hur mycket skola jag har.

Söndag och Måndag: I söndags tog jag det bara lungt och det var riktigt skönt. Var med min syster en stund på kvällen innan jag åkte hem och somnade i min egen säng. I måndags var det skola och det blev mest att fixa med alla bilder från torsdags och fredags. Efter skoldagen blev det teorikurs och senare vidare till min pojkvän. Vi gjorde inte så mycket jag var hos honom en timme sen somnade vi tidigt.

Tisdags och Idag:
Igår blev det skola för min del och vi gjort väl inte så mycket mer än att små fixa med vårat arbeta som vi har som ska göras. Efter skolan var det att åka och hämta ut ett paket och ni kan bara gissa vad det var? Det var min underbara mobil som väntade på mig nu väntar jag bara på att mitt andra kort ska börja fungera. (det börjar imorgon eller inatt) Efter blev det att fixa med mobilen och övningsköra i nästan tre timmar. Imorse när jag vaknade blev det att träffa min bror och hänga med han och sen övningsköra med bilskolan, det gick riktigt bra idag, nöjd tjej!

Vad har ni gjort dom senaste dagarna?
vad tycker ni om min nya mobil?

Kommentarer

förstår dig...jag med. :(

vad kostar den? :) vad är den för nån?

sv: okej, ska ut och springa :)

allt bra idag? :D

Sv: Tycker du det?! :D

sv: hih ja, gör du nu då? kram

sV: haha ja xd

sv: vsg ingen orsak:)

najs! :D

svar: okej! :)

Flyttat bloggen ;)

Snygg mobil =)

Nöjd? ;)



Jo det är bra.

min nya mobil kom också idag:D

är mobilen bra? :D

Härligt :D

Den är rätt snabb va?

nygg :D

yeah =D

hehe.

kan du blogga med den dÅ?^^

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

är den bra? :)eller du kanske nyligen har fått den? :P

Ingen fara!

Gud, vad roligt med ny mobil! Tips; lada ned appen "vignette demo" - likt instagram!

sv; Gött! :D Jodå toppen här! :D <3

Snygg mobil!

Najs :)

tack :D

japp :)

:D

Hoppas kvällen varit fin : )

Vad kostade den?

sv: najs :D nej itne så mkt, ser CSI :D

sv: Är den bra då? :)

Kollar på tv, sjdå? :)

Oh, vad kul! Jag måste också ha ny mobil!

åh vad snygg mobiiil:D!

Vadådå?;)

Jag gör faktiskt inte heller det.

sv: vad bra, det funkar väl :P

vad gör du då? :)

sv: Härligt! :D

Jo, men absolut :D

Varför gillar du inte att blogga med mobilen?=)

Precis, det blir så smått? xD

Sv: Nej tyvärr :) Men kommer du på hur man gör (ser att du har galaxy II, fuusk) får du gärna säga hur man gör :)



Kram

fin mobil :) är den bra? :D

kan jag tänka mig :)!!!

Åh, så kul med en ny mobil :D

Sv: ja :D



Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush.kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: Onepiece tävling kommer upp på fredag, håll utkik.

:)

sv: :D

Kollar in & önskar dig en trevlig kväll! <3

äre bra ? kram

sv' hihi jaa :)

Svar: Okej :) Jag ska på middag hos min killes kollega, och så ska jag jobba massa övertid i helgen också. Blööö. Sen hoppas jag på att kunna boka en spa-helg senare. Har du varit på Spa någon gång?

sv; De senaste dagarna har jag varit i skolan och så har jag faktiskt haft studiedag! Aldrig fel nu när det är en stund kvar innan lov...

Snygg mobil! Den verkar väldig bra :D

inte mke här heller!:)

sv; haha godmorgon! somnat sött på kudden?! :)

sv: absoliut:D

sv: varsegod! härligt härligt! Det är toppen med mig! några planer för dagen? gör du designer för andra? kraam<33

det är fint med mig :)

Vad ska du hitta på idag när solen skiner? :)

okej ;)

här strålar solen ;) hehe..

är du nöjd med mobilen?



idag ska jag bara ta det lugnt :)

sv: okej! :D

sv: Varsågod :) Allt bra med dig?

snygg mobil :D



Sv: Förlåt för sent svar, jag har inte bloggat på några dagar... :)

Okej! =)

KLICKA IN PÅ MIN BLOGG! OCH KOMMENTERA GÄRNA :)

cool :D

Hur har din dag varit Beatrice ? :)

snygg! MIn kompi (mkdn.blogg.se) har en sån! Den är ju asbra! :))























Follow my on Bloglovin







Trackback