några av mina favoritappar


Bilder från min nya underbara mobiltelefon.

Jag tänkte bara berätta lite om mina tre favoritappar, jag har så många som jag tycker om. Men jag valde att ta tre stycken av dom bästa. Och först har vi ett spel som dom flesta brukar spela, sen har vi även ett fotoprogram och sen sporify. Det står på bilden vad dom heter iaf ni skulle vilja ladda ner dom ni också. Men jag skulle jättegärna vilja ha fler roliga appar, skulle ni kunna kommentera någon bra app så har jag något att göra idag.

För idag är jag hemma från skolan, känner om jag går till skolan kommer jag bli mer sjuk. Men stannar jag hemma i mina varma kläder och vilar under dagen kommer det lilla som jag ha gå bort tills imorgon. Jag vill inte vara hemma från skolan men det är det bästa jag kan göra nu. Annars går jag till skolan kommer jag bli mer sjuk och det betyder att det blir fler dagar från skolan om jag inte blir frisk över helgen. Så jag väljer en dag från skolan istället för fler dagar från skolan.

vad ska ni göra för roligt idag?
har ni någon favoritapp?

Kommentarer

härligt :) JAg har vart och handlat på stan :) kram bella

sv: Det är en halsduk :D

Wordfeud är den bästa appen! =D

sv; Ja :D.

Sv: Attans! Jag får det inte att fungera, för trycken jag på mittenknappen så kommer mobilen till "startsidan" direkt och trycker jag på avstängningsknappen så går den i viloläge :) Jag har testat nu ett par gånger, men har råkat ta några bilder då jag ex. pratat i telefon och ska lägga på så brukar den ta av sig själv, vet inte hur jag bär mig åt... haha :)



Jag har också wordfeud och är så gott som fast:) Har du picplz så får du gärna följa mig där, jag heter "Malinoystila" :)

Nej men det är en ganska så "social" app och så får man ju använda tankeförmågan? ;D

Sv: picplz är typ som instagram för Iphone, en fotoapp där man kan göra om bilderna och sen kan man välja att ladda upp dom direkt på tex. facebook eller liknande, men man behöver inte ladda upp dom där utan kan välja att bara ladda upp dom på sin egna sida :) Här är min sida som du kan kika på: https://picplz.com/user/malinoystila/



Jag googlade hur man skulle printa och hittade just hur det fungerade! :) Man håller in "tillbaka" knappen och trycker sen på "Lås/Lås upp" knappen. Fungerade galant för mig :)

sv: de är toppen! själv då ?:)

sv: Haha, jag vet! ;D fick se det nu...

haha nej då. :)

hur mycket kör du det?

högsta ordpoäng?

jag brukar kolla till det bara innan läggdags typ :P

Sv: Jag vet inte om jag råkade skriva Lås/Lås upp knappen, men jag menade "Home" knappen :) Alltså håll in "Tillbaka" knappen och fota med "Home" :)

spotten <3

Sv: Ja :) Och tack för hjälpen.



Tänkte sno din idé om favoritappar om det är OK? :)

händeri helgen då?

vad heter du på wordfeud ? :) <3

sv: hih kej :D allt bra idag dÅ?

haha alla spelar det där :D

Wordfeud är så kul :D

mys, ska också träffa min :) sedan blir det ullared

Avdunsjuk på er som kan ha wordfeud! undrar om det går att lägga in android på min mobil :P

sv: oohjaa! :D

sv: ja:D<3

sv: :)

Det förstår jag:D <3

tror inte jag kan ha Spotify som app i min mobil :(



svar: :)!

Krya på dig! :)

ja :D

Hur är det annars då? :)

Sjuk? ;(

svar: ja :( farsan säger det för att jag har en HTC, men han är inte 100 % säker.

Hoppas du inte blir på sjuk? :(



Jo det är bra :)

sv: jo bara bra :D kramis

sv: Härligt! Det är bara bra med mig :D

Händer i helgen då ?:)

Wordfeud, haha jag är helt beroende :D

sv: :)

svar: najs! :D men man måste väl ha ett Spotiy preminum för 99 kr/månad för att ha Spotify app i mobilen?

sv: härligt!

Jag med typ, jag har gjort vit chokladmousse och städat :D äntligen får man vila :D<3

Händer mera idag?

Bara kurering? :)

vad bra! samma här:)

sv: Japp! Vad har du haft för dig idag då? :)

sv: blir det sen då? :)

sv. tack så mycket!! :D

sv: jaoo! planer för helgen? kram<33

sv: ja=) hur känns det att vara 18 år?=)

hej hur är dte ??

Tre mycket bra app:ar!! :) Love them.



Ja, SÅ gott.

svar: hur skaffar man det då? :D

sv: :)

absolut ;)

SV: Hittade ett spel som är liknande för symbian :D

sv: mysigt! Jag ska till turkiet! kram<3

vad rba att du är nöjd ;)

gör du nu?

Hejsan! Just nu pågår en "veckansblogg" tävling, vill du vara med och delta så är det bara du klickar dig in på bloggen och kommenterar inlägget "Veckans blogg" Kram :)

svar: okej, tack! ska kolla imorgon eller under helgen :)

ja eller hur!:)

sv; Ja, verkligen! :D



Mina favorit appar är nog facebook, instagram och wordfeud. Vad heter du på wordfeud? :D

SV; Hihi ^^

Sv. nice du :D vilken samsung är det? :)

Sv. nice du :D vilken samsung är det? :)

instagram och wordfeud !:)

sv. hih kej :D gör du nu då? kram

Okey :)

Soft det med? ;)

Jag kom just hem, blir pannkakor straxt.

svar: verklgien :) älskar alla bra appar som finns.

Jag ska ut och äta med några på jobbet och sedan blir det vara med killen, bowla och jobba :)

men wordfeud är ju bara underbart!!:)

vgd?:)

sv: tack!

I dag skal jeg bake brownies;)

- Jotack, de är bra :)

sker i helgen då? kram

sv: Vart i skolan och sen jobbat lite grann :)

Hej! :)



Allt bra med dig idag? kram!

- Okeeii :)

Jag snackar med lite folk och lyssnar på musik.

Vet du några bra låtar på Spotify? :)

Kram

sv; :).

Svar: yes! :-)

sv: jaaaa!! :D<33

<3

Vad fin blogg du har! :)

- bra, vgd?

Kolla in min blogg, och ge gärna lite suport till mig och mina två kamrater. Vi ska spela in våran egna låt imorgon för Umeå Open!! :D (intervju inräknad)

Det kommer att senare läggas ut på deras hemsida och även på min blogg, så håll gärna utkik! :D

sv: Äh, ta det lugnt ! :)

SV: ja :D

Frågestund, ställ några frågor så får du en länkning på min blogg.



Kram!



PS. skit snygg blogg verkligen!!

angry birds, klondike, abduction, så får du aldrig tråkigt :D

vad heter du på wordfued? :) <3

ja oja:D

sv: supersnygg va den iaf! :D

wordfeud är beroendeframkallande ;) mina favvoappar är facebook självklart. Tetrospin( och wordfeud), beroendeframkallande spel och några fler!



Krya på dig!

Du borde prova Retro Camera & Ant Smasher :)



Svar: Okej, jag själv har varit på Yasuragi som liggar på Hasseludden. Jag bor ju utanför Stockholm så det är nära, men nu ska jag på ett annat spa längre ner i Sverige, men kommer inte ihåg vad de hette. Jag längtar iallafall :) Har du något roligt inbokat nu i höst/vinter som du längtar till? :) Kram!

Ny ball greeej hos mig: Vinn ett inlägg i min blogg inför alla mina 1000tals läsare!

Gå in och säg till att du är med :D

HÄR: http://saandriiiee.blogg.se/2011/september/vinn-ett-inlagg-hos-mig.html#comment

See ya! Puss

hej fina du!

Allt bra med dig? :)

alla har fastnat för wordfeud men det har inte jag gjort. har spelat flera gånger men aldrig blivit beroende som hälften i min omgivning är.

hej söta du, hur är läget? :)

btw, galet snygg blogg.

kram! :)

vad heter du på wordfued? <3























Follow my on Bloglovin







Trackback