nu åker jag till öland, tillbaka på måndag


När åker jag och när kommer jag hem?

Imorgon när klockan är runt fem då börjar våran resa från Gotland, båt och bil kommer det bli. Vi nog på Öland rätt sent imorgon kväll, men det är det värt. Jag kommer även tillbaka till Gotland på söndag natt, men jag lär nog inte blogga då. Bloggen får vänta tills efter skolan på måndagen, när jag är hemma och har lugnat ner mig.

Vem ska jag åka med & vad ska jag göra där?

Min underbara pojkvän, Totte och hans storebror Kevin. Sen är det även deras pappa och min kompis Emma som åker till Öland. Ska bli roligt att åka iväg med dom, plus att vi får träffa Kevin som vi inte gjort på en månad om inte mer. Vi ska umgås och sen får vi se vad dagarna bjuder på, jag vet inte så mycket vad vi hittar på.

Nu ska jag plugga och fixa inför kvällen, så jag säger hejdå till bloggen för ikväll och så är jag tillbaka på måndag. godnatt mina underbara läsare och ha en as bra helg så hörs vi på måndag!

Kommentarer

Svar:

Okej, då kanske du kan göra mig en tjänst. Klicka på länken nedan, så jag kommer högre upp i rankningslisterna. Tack! :D



LÄNK: LÄNK: http://www.studeravidare.se/bloggc?id=n1zsw4sg9m8



Sanna

jepp :)

Btw: asså jag gillar din headern ;P

Okey men så kul :)

Ha det så bra :)

sv: allt bra med dig? :D

jo bra=)

sv: :)

Yes! :D

sv; jo, det är bara bra med mig! Lite trött på skolan nu!



Gjort idag? ;)

Ha så kul :)

det låter ju jätte trevligt :)

har dig på wordfeud nu! amandaape <3

sv: nej verkligen inte :O ja klarar inte å gå iu mörker å gör ja de så måste ja ha musik i öronen

Tusen tack!!

Jag är tillbaka till bloggen, kika in och släng gärna en kommentar :D

Kram

sv; Gött, jodå finfint med mig! :)

Ha det så grymt kul på Öland! :D

ha det så roligt på Öland! :D <3

Ha det så bra!

fin header;)

sv' hihi <3

SV: Jo, men Öland är ju soligt hela tiden det med :D

sv: Taaack snygging! :D

sv: Så bra, jo det funkar väl :P

vad gör du då? :)

- Musik bara :D

sker i helgen ?<3

godnatt, hoppas du haft en bra dag och kan sova gott inatt :)

sv: ja:D hur är det? ni verkar få det roligt i öland!:DDD

hare bra :D

SV. okej inte mkt heller :)

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra Torsdag.

Kram

Ha en fin dag snygging! =)

va roligt, jag har aldrig varit på öland :) ta mycket bilder! :)

okej, allt är bra :)

Vad gör du ?

sv- Kul att du ska till Öland :) inget chillar in thaaa houuse =)

hur är läget med dig? :D

Roligt med Öland :)

Kos deg!:)

ha de såbra! :)

vad kul! :D

ställ gärna frågor i våran frågestund och få en chans om att få en länkning, puss!

Hej!

Nu har jag frågestund på min blogg!

Så gå gärna in och fråga några frågor :)

Kram Amanda

sv: hih ja :D haft en bra dag då???

Öland har jag alltid velat besöka!

ha så kul:)

Jag önskar dig en trevlig helg :D

Svar: tack så himlahimla mycket! :')

jo tack de är toppe med mig :) händer ikväll då ? kram :)

- vgd?

sv; vad bra! :)

jo det är bra med mig, hur är det med dig?

Ha det så bra på Öland

<3

ha en bra helg ! :D

Önskar dig en underbar helg:)

Kram på fina dig!

ha så kul! :D

Sv. hoppas du får en bra och rolig helg!

haft en bra vecka då? =)

(min länk kan krångla ibland, kiriis.blogspot.com )

Jag ska studera nu. är något som händer i morgon? :)

vad gör du?:)

Hoppas du har det bra på Öland! :D

Hejsan söta, härliga, underbara bloggerska! :)

Jag ser på dig att du allt är lite tävlingssugen...

Nu kan du vinna en egendesignad müsli från minmusli.se hos mig!

http://lindshe.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-egendesignad-musli-fran-minmusl.html#comment



Höstiga kramar! http://lindshe.blogg.se



Just nu har jag 8st superhärliga tävlingar i min blogg!



I den första tävlingen kan du vinna en lyxig expertbehandling av dina ögonfransar & ögonbryn!

http://martinaolsson.myshowroom.se/8032/tavla-om-en-behandling-for-dina-fransar-bryn/



I den andra tävligen är det ett valfritt smycke från Smyckenby som kan bli ditt!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7627/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-smyckenby/



I den tredje tävlingen kan du vinna ett par grymma hörlurar från UrbanEars!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7757/tavling-vinn-ett-par-horlurar-fran-urban-ears-i-samarbete-med-snowandmotion/



I den fjärde tävlingen har du chansen att kamma hem en valfri silverängel från Gili Design!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7778/tavling-vinn-en-valfri-silverangel-fran-gili-design-i-samarbete-med-silverbiten/



I den femte tävlingen kan du vinna ett presentkort på 500kr hos Sovtex!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7793/tavla-om-en-presentkod-pa-500-hos-sovtex/



I den sjätte tävlingen kan du vara med och tävla om en valfri vara från Evas Underkläder för max 300kr!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7914/tavling-vinn-valfri-vara-fran-evas-underklader-for-max-300kr/



I den sjunde tävlingen kan du vinna en rabattkod på hela 20% på en valfri vara hos Hope Design!

http://martinaolsson.myshowroom.se/8066/tavling-vinn-en-rabattkod-pa-hela-20-hos-hope-design/



Och i den åttonde tävlingen kan du vinna ett härligt resekit från Stockholmsgruppen Cosmetics!

http://martinaolsson.myshowroom.se/8081/tavling-vinn-ett-harligt-resekit-fran-stockholmsgruppen-cosmetics/



Ha en bra dag :)

- Det är bara bra med mig också :)

Kul att åka till Öland, skulle också vilja åka iväg någonstans! Du får ha det så bra ♥

ha de asbra då! :D

sv: :)

hoppas du får de kul:D

allt bra med dig? :)

Kram!

Ha det så kul!



Sv; det tycker jag :)

ha det bra:D

hur länge har dui&din kille varit tsm?:)

sv: hehe! :) Ha en trevlig kväll! ^^

gö mig glad och gilla min facebook sida, sprid gärna den vidare!



http://www.facebook.com/pages/hetervajagvillbloggse/149748718434676



Tack i förhand! :)

Kos deg!:)

På min blogg har jag gjort ett inlägg med mina 7 bloggfavoriter. Har du någon favoritblogg, vilken? Lämna en kommentar här och ge mig lite bloggtips! :D



http://sstille.blogg.se/2011/october/mina-7-blogg-favoriter-klicka-pa-bilderna-f.html#comment

allt bra med dig?

Härlig blogg! :)

- HAVE FUN!

Haha okej! :)

hoppas du haft det kul nu!:)

Kolla gärna in min bloppis på bloggen, massa fint för väldigt billiga priser! :)

Hejsan söt! Sorry för att jag är seg med kommentarer och allt.

allt bra med dig?

Hej! Du var med och tävlade om en biobiljett på min blogg, och tävlingen avslutades för ett tag sen. Gå in här för att se om det var du som vann!

http://hannalovisasol.se/2011/october/massa-vinnare.html

svar: okej, va roligt, ska kika in under dagen då! :D

Japp, hoppas du får en fin dag!

Kram<3

Ha det najst på Öland! :D

Hoppas ni haft det kul!

SV: vad kul att få se :D



Jodå jag har haft det bra :D

Haft det great :)

Vad gör du? :)

Jag har också varit på öland i helgen :)

sv' tack!! :)

Vad kul :)

TJENARE! nu ha jag kört i gång min första tävling på min blogg! en PNSAMNHETS TÄVLING! kika in om du är intresserad!

TODELOO

Svar: Okej :) Gud vad jag haft fullt upp senaste tiden, därför jag inte svarat någonting. Vad har du gjort för kul senaste veckan? :) Kramar!

- Jotack, gör inte så mkt.. svarar på kommentarer typ :) vad haru för planer nu i veckan då? kram <3



ps:

Skulle du kunna gilla denna sida:

http://www.facebook.com/pages/NATHALIE-ANDERSSON-fotograf/238015319555687



KRAM <3

sv- Ja, detsamma! :)

Kika gärna in i min blogg och kommentera mitt senaste inlägg om frågestunden/outfittävlingen ! :) kram

nja är sjuk =/

ska vi vara vänner på fb och om d har skype också ? :)

SV. hehe ah :9 gör du då? :)

sV: jo verkligen :)



hade du de bra på öland?

Mysigt med Öland !























Follow my on Bloglovin







Trackback