sista dagen som 17 år


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Min söta lillebror! ♥

Idag har det vart en lugn dag och det är precis vad jag behöver inför helgen, jag taggar bara mer och mer för varje sekund. Och imorgon fyller jag 18 år, det kommer kännas så härligt på ett sätt. Idag i skolan har det vart lungt och skönt jag är nöjd med min skoldag. Efter var jag tvungen att lämna min jacka på lagning och jag fick även tid att träffa min underbara vän Emma.

Nu har jag vart på teorikurs, helt okej den här gången också. Men plugga orkar jag inte göra ikväll jag tar det på söndag eller något, för till helgen lägger jag plugg och datan åt sidan och njuter av helgen.

Vad har ni gjort för mysigt idag?
det står att jag fyller 18 år idag men jag fyller år imorgon den 9 september!!!!

Kommentarer

Ha en fin kväll ;)

heeejsan!<3

kolar in din blogg ass mycket !

och jag gillar den värkligen!

vill du vara snäll och kolla in min blogg vill ha lite mera tittare !

hoppas att du gillar min blogg och att du kommer kolla in på den då och då! :)

puss ha det bra!

Jag har inte gjort något mysigt alls. Bara mest varit.



Fin bild förresten :)

sv; 0kei, varför mår du 'okej'och inte bra? :(

jag mår kalas! :D

Kan du hjälpa mig att välja vad de ska stå på min onepiece?

http://raawhr.blogg.se/2011/september/varit-med-tess.html#comment

Tack! :) ♥

Svar: Allt är bra med mig, själv? :)

japp :D, grattis i förskott! :D<3

hej fin blogg du har :D



länkbyte?

åh grattis i förskott då ! :D

mkt fin blogg förresten (:



Idag har jag haft skola, sj? :)

SV: Aa, fin bild.. :D

bara bra sjdå? :)

sv; var så lite så :D

jotack, det är bra .. fast det har ju blivit kallt nu! D: <3

sv: ja eller hur, inte bara vi tre utan också du och jag.. vi stod varandra så himla nära. Pratade om allt!

sv: härligt att höra!

jo, vi mår jättebra! :D

okejj! åhh skönt o fylla 18 :o jag vill oxå (:

sv: :D

Grattis i förskott!! :D

sv; Allt bra? :)

Hej! Var gärna med i tävlingen som avslutas imorgon! :) Man vinner ett halsband, skriv gärna in din email när du kommenterar också. fyll i allt som står. http://victoriaahse.devote.se/blogs/12057663/vinn-ett-snyggt-halsband-helt-nytt-.htm#WriteComment

Sv: Härligt :)

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

Naaw vad söt!

sv; det var inte dåligt ;) men den är nog värd priset !

sv: Åååh, det förstår jag att du gör! Nu är det inte många timmar kvar! :D

Vilken fin blogg du har och vilka fina kort du tar! Jag har en Nikon D90 och väldigt nöjd med den med. :)

Haha! VAd söt han var! ♥

Svar: Tack :p

najs!

Så söt :)

naaaw <3

vad göru då:)?

haha, ;D

Men gud så söt :D

Hej!

En fråga, hur många timmar framför bloggen spenderar du per dag?

Jag har suttit hemma och pluggat med en stor kopp te bredvid.

Grattis i förskott damen! :)

Fin blogg ,

Följa varandra ? :)

Grattis, du har blivit en av mina Dagens bloggar idag!

Hoppas du får en trevlig dag!



Mvh - http://pungizz.blogg.se/

Grattis i förskott:D



sv: jodå:)

ja :D

Söt! Allt bra? Och grattis i förskott! :)

jadå :D



tävling! vinn en biobiljett, med superenkla regler. skirv bara "jag är med" i dethär inlägget:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-biobiljett.html#comment

jag lägger också läxorna åt sidan i helgen, det är det enda rätta!

guuuud :o vilken fin bild! Alla dina bilder :o Vilket gymnasie & linje går du?

sv: så lite så :D allt bra ?

SV: tack:)

grattis i förskott!

vad heter han på bilden?:)

Jo förstod nästan det :D Du går inte på JohnBauer?

tack;:D

tack så mycket för hjälpen med att välja en Onepiece nu har jag bestämt mig för den här http://kladdi.blogg.se/2011/september/hatar-rubrik.html



kram <3

Sv' Det var så lite så :) Några planer inför helgen? :)

sv; Varse :) Låter bra det där att njuta av helgen btw. Och plugga orkar jag inte heller göra idag. :P

SV: aha :)

söt var han iallfall:D

grattis till 18 år imorgon :)

Det förstår jag :D

God natt :)

:)

Grattis i förskott!

sv: ingen orsak:D

- Ja oj det kan man säga :P

sv: varsågod! :)

sv: Japp! :)

Grattis i förskott! Att fylla 18 är en riktig frihetskänsla, dock blir det en aaaning dyrare att leva ;)..

GRATTIS :D



Vi är fyra muslimska tjejer som bloggar om vårt färgglada liv i stockholm, vad tycker du om vår nya design och bloggen i helhet? kommentera gärna dina åsikter :)



puss & kram

vad gör du då?

- Ellerhur :) planer inför helgen ?

RE: tack sötnos! nu är det inte lång tid kvar :D

fin blogg,ställ gärna frågor i min frågestund!:)

grattis i förskott! :)

Grattis i förskott :) hoppas du får en bra dag

Härligt att höra! haha, själv har jag inte ens gått introduktionskursen. dags att ta tag i det? ... Så fin bild! du är verkligen duktig på att fotografera!

Ta hand om dig!

grattis i förskott ^^

Hoppas du får en fantastisk 18 årsdag =)

Antar att du fyller år när du läser detta, så GRATTTTIS tjejen =D

FÖR DET ÄR DIN DAG, GRATTIS FINASTE :)

SV: Varsegod,kram :)

lillebror? ser ut som en tjej

Fin blogg :ddd

efter att ha läast din blogg väldigt länge så tänker jag komentera grattis och jag älskar din blogg i förskott

har svarat på frågestunden nu! hoppas du blev nöjd med ditt svar :) ha det bra!



http://amandamolander.blogg.se/2011/september/utkast-sept-9-2011-1.html#comment

Sv; så lite så :) allt är super! själv? :)



Fin bild! :D

gud va söt!

underbart söt unge!

gud vilken söt unge! :)

åh så söt! :) otroligt fina bilder du tar!

Så otroligt duktig du är på att fota! :)

vilken sötnos

Jag har startat en ny blogg , har dock devote bloggen kvar, men kommer blogga här på den nya inom kort! så där hittar du mig framöver.























Follow my on Bloglovin







Trackback