tre timmar i studion


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

En bild av sexhundra bilder, igår efter skolan blev det studion hela kvällen. Först var min mamma och hennes man på besök med deras fyra barn som blir mina halvsyskon. Men dom vill inte vara med på bild, dom vill bara springa runt och lagom när dom sitter ner och man säger att dom ska se glada ut, då ska dom överdriva. Men några bilder fick jag på mina små syskon, fick även lite bilder på mamma och hennes man. Efter nästan två timmar kommer min syster och hennes kille.

Vil höll inte på lika länge, men ett tag iaf. Det är lättare för dom gör verkligen det man säger till om. Efter tre timmar i studion gick jag hem 18:30 från skolan och följade med min syster hem och kollade idol och åt mat. När jag kom hem igår, kollade jag bara läget vid datan och därefter gick jag och la mig eftersom jag skulle upp tidigt idag.

Om ett tag går min buss till visby och då, ska jag vänta en timme i Visby sen ska jag övningsköra på bilskolan. Får se hur det går den här gången, efter vet jag inte vad jag gör. Men jag får se när jag kommer hem.

Vad ska ni göra för roligt idag?

Kommentarer

japp :D

yes, men alla kommer gå runt i en sån :)

Inte heller så mycket, ska snart sova tänkte jag :) hihi kram Bella :)

fin bild och lycka till med trefikskolan!=)

sv: okej, min familj och jag ska förmodligen åka utomlands då!=)

Söt bild :)

Hur är det idag? :)

Kram

sv: Härligt! Jag pluggade hela dagen :(

roligt :D

sv; Okeey, ne samma här ;P

Jätte söt bild!

Vad jobbar du med? Eller du kanske går i skolan? :) Kramar!



Förresten, vill du göra ett bloglovinbyte? I så fall kan du lägga till mig här : http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannavinn-sminkborstar-sigma-beaut och skicka sedan din länk till mig så lägger jag till dig direkt! :)

Fin bild

Allt bra ? :)

svar okej :D

svar japp, vad gör du?

okej, är på skolan:)

fin blogg! :)

jag ska inte göra något speciellt, dudå? :)

- Jo de är bra :) vgd ?

Svar: Det var det verkligen! :D

sv; det är bra förutom att man är förkyld som attans men men ! :) själv?

Svar: Ja! Vad har du gjort idag då?:)

- Röjer upp lite här hemma:) har du några planer till helgen då? kram

tack:)

sv: tack :)

Ska du göra något speciellt i helgen? :)

det är bra med mig. hur mår du? så fin bild

sv; Tack så mycket!

Det är okey :)

Vad gör du? :)

sv: varsegod, varsegod!=) ja!;)

- Åh kul, hur många år blir du ?

kraaaam! <3

är allt bra ? :)

tack :D kul med studio

- Va kul, grattis i förskott :D

Ska ni göra nåt speciellt ? <3

Åh vilken söt bild!



Idag har jag jobbat och pluggat, ska laga mat lite senare och sen bara chilla :)

Svar ookej, jag har träning snart :D<3

yey!:)

allt bra idag? :D

sv; okej, med mig är det bra :)

vad gör du då? :D

vad duktig du är på att fota

sv: tackdu! :)

sv; okej, pluggar -.-<3

sv: oohja! :(

sv; ah -.-'

sv; sant :)

fin bild!: )

sv: tack! :)

Det blir att ta det lugnt, själv?

sv: Tack!

Idag ska jag plugga och träna , sj? :D

Hej! Var gärna med i dagens blogg här, http://denisemalla.blogg.se/2011/september/-.html#comment LYCKA TILL ♥

Ska dra iväg och hämta ett paket :D

Har du en fin onsdag?^^

Allt bra?

Härligt att höra =)

men åh tack1 :) <3

Härligt =)

Händer ikväll då?

Sv: allt är bra med mig.

Vad har du gjort idag?

okej, Allt är bra :)

Vad har du gjort idag ? :)

fin bild!

svar; ja :)

sv:

nt mkt:d

allt bra ida?

- Tack=)

dt är bra det så blir man klar snabbare, har du kommit långt?:)

Jätte söt blogg! ^^

- Gud vad mysigt :)!

Ps. vart köper du dina studio prylar ifrån& vilken kamera har du ? kram

sv, härligt :)

jo det är fint tack , förrutom att jag är sjuk :p



vad gör du ? :)

sv: tack så mycket :)

jättesöt bild, aw!

sv:

jodå:)

sv: tack så mycket :)

Underbart fin blogg!!! Du är också en grym fotograf! Kram :)))

allt bra? :)

sv; Åh tack så mycket! :D

Sv: vad kul ^^

Har vart i skolan..

sv:

hänt idag?

det är bra ^^

händer?

Allt bra idag? :)

Asså din header är så fin!

Kram

kom nästan precis hem, vart i stan o hämtat paket :D

jätte fin blogg!!

yes ^_^

Fin bild! :D

Hejsan! Du missar väl inte Veckans blogg hos mig va? Kika in och anmäl dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/september/veckans-blogg.html#comment

:)! Kram

sv; ja allt är bra, sj ?

Vad roligt :)



SV: Det är sådär.. är lite förkyld. Sj? :)



Kramar

sv Jodå det är väl okej, lite förkyld bara! Sj? :D

naaw sikken fin bild :)

sv: :D eller?

är det tråkigt att ta kör kort?

Sött :)

SV: Tack, ska jag göra! Vad skönt att det är bra med dig :)



Kramar

åh söt bild :)

sv:

gick de bra?:)

skola.

sv:

trevlig1:D

Kul :) Att du är med. Säg till när du har länkat till tävlingen :)

sv: Jag sökte i Linköping. Kom tyvärr aldrig vidare:( det här var inte min gång. Kanske ska söka till true talent nästa år. Dittills ska jag försöka få många visningar på youtube och skicka in demos eller liknande till olika skivbolag:)

sv ; tackar :)

inte mycket, vad händer ikväll ? :D

Tack:)

Svar: Vad kul! Gick det bra?:)

Skolan bara..

sv ; nej typ inget , knarkar strepsils ( du vet halstabletten) :p <3

Det låter härligt det! :)

Söt bild :)

haha vad söt!

jättesöt bild! :)

like the pic!



sv; tack :)

Vilken söt bild :)

fin bild! :)

Ha en riktigt bra kväll! kram :)























Follow my on Bloglovin







Trackback