trött tjej, som inte har koll!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Tisdag och det känns som en fredag eller något eftersom jag är så sliten och seg. orkar inte göra något, men det var för jag sov inte så bra inatt och somnade rätt sent igår. Idag blir det skola för min del och sen, vet jag inte vad jag gör. Om jag åker hem till landet och är med mamma eller om jag ska åka och vara med min älskling.

Igår blev det att kolla på en mobil i Visby, men jag bestälelr nog en mobil ikväll istället. Efter åkte jag hem till min pojkvän och vi började med att se filmen Stockholm Båstad och den var nästan tre timmar lång, sen åt vi mat och pratade sen såg vi även filmen hur många ligon finns det i världen. När filmen var slut somnade jag snabbt, men sov inte så gott inatt. Men jag hade det riktigt mysigt igår och är nöjd med min kväll, imorgon har jag ingen skola och ingen kärlektion.

vad gjort ni för mysigt igår?
vad ska ni göra imorgon?


Kommentarer

ååh nypon hihi påminner mig som dagis tiden :P vid dagiset fanns det stora nypon buskar haha

va fin bild!

hej tjejen! :)

Hur står det till?

kram

Vacker bild !

mysig bild :)

Trötter idag?^^

svar oja! hehe

SV: Okej :) Jag gör mig iordning för dagen! ;)

Är allt bra med dig?



Kram

sv: vad trevligt :)

Fin blogg!



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

Shue! Var gärna med i dagens blogg! :)

http://babustyle.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-139-11.html#comment

Fin bild !

Vilken fin bild :)

sv: :)

Hej sötnos!! Nu är Dagens blogg utsed! Kolla om de blev du, anmäl dig gärna igen annars! Puss :)



http://saandriiiee.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-vinnare-2.html#comment

vaaaad gör du då snygg've? :)

svar: varsågod! :)



jo, det är bra, själv då? :)

sv: Haft en bra start på veckan? :)

fick du nåt du önskat dig?:)

jag mår bara bra, själv då?<3

Jag tycker det känns som helg idag. Fast det är nog för att jag har varit ledig snart en vecka, hihi :)

sv: okej! Nej usch, den har varit så seg :(

sv - oj vilken stor variation... :P 200-1000 , vart där emellan ligger du oftast?

SV: Jo jag har märkt det! Alla tycker att det är en svår fråga :)

svar: okej! :D

va göru då? :)

sv' Det är bra med mig också! Vad händer idag då?

svar :D hihi.

Igår gjorde ja faktiskt inte så mkt, satt o glodde på tv typ :P imorrn, hm händer nog inte så mkt roligt då heller faktiskt.

hjälp vad snygga bilder du har :) Hoppas att du vill delta i min fototävling :) Temat är naturen :)

Fin bild : )

Tjena! Haft fullt upp som du kanske märkte därför har jag inte kunnat svara men idag har ja orken ^^ hur är det? kram

jag vill också se hur många lingon finns det i världen! alla säger den är bra, men jag har inte ens sett den än.. :(

hej jag har precis startat en tävling på min blogg, så vill du ha chansen att vinna ett valfritt iphone/HTC-skal värt 500:- så kika in! =)

http://www.nattstad.se/ceckarlssson?id=1871922

hej allt bra? :)

kram

är också seg ifag!



TÄVLIIING :D

sv: det är bara bra med oss! :D

vad händer idag då? :)

ska vi köra på länkbyte?

haft en bra dag hitills??

bara bra me mig tack :)

sv; jovisst :)

jag surfar litr runt på fb, chattar, kollar på min program osv.. pluggar också mycket plugg :)

RE: det kan jag förstå, men nu är du väl hemma? :) jag kom precis hem från sjukhuset!

Nu är vinnarna i min tävling i samarbete med vintersmycken.se korade. Kolla om det var du här ; http://ttheresebjorkman.blogg.se/2011/september/vinnarna-av-tavlingen.html#comment ;)

Checka in våran blogg, och läs om hur man får tandblekning hemskickat gratis!

Hej sötnos, riktigt fin blogg :)!

Allt bra ? kram

Sv: Hihi så lite :P Allt bra me dej idag?

sv; :D.

fin bild!

SV; Vad bra! :)

Jo, det är bra med mig också..

Har du haft en bra skolstart ??



Kram

sv: ja jättesöt! :)

Mmm...jag är oxå trött och seg idag, DRYGT! xO

sv jadå allt bra! :d kram

Hejsan! :)

Gå in på min blogg och delta i min tävling där du har stor chans att vinna ett jätte snyggt armband ifrån märket Friis & Company!



Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen! :) http://maayliin.blogg.se/category/tavlingar.html



Lycka till :)

Kram!

Sv: Samma här :)

sv: okej!

skola, och nu ska jag plugga med min kudde! :)

sv: härligt:)!

Varför ska du inte till skolan imorgon ? :)



Sv: Aha okej! :)

Haha ja, en aning

<3

sv: Vilken bländare? :)



//Amsoca

RE: HAALLELLUUJAAAH MOMENT :D

Fint bilde:) I går var jeg bare hjemme og slappa av og så på tv:)

allt bra elr?? :)

sv; varsågod :) hur gammal är du? kram

Hej! Jag har en dagens blogg-tävling på min blogg! Det är enkelt att delta! Gå bara in på www.julygurl.blogg.se och läs reglerna! Tävla på bara! :D

sv:J aha:) min mamma och syster kommer och hälsar på:)

kolla gärna in bloggen och släng in en kommentar! :)

sv: Hahha, ja det var den bländaren jag menade :) Hur många andra har du?



//Amsoca

sv: härligt, jo de är bra:)

sv; okej, jag är 12 :)

RE: jag med! får egentligen inte sitta varken vid tvn eller datorn :P

vilken fin bild! :)

hur många lingon finns det i världen är så bra!

RE: nä, speciellt då jag inte lyder doktorns order :D

svar: absolut ingen fara. det är helt ok här, hur är det själv?=) KRAM!

RE: oh yes :D

sv: Det är bra, självdÅ? :>

RE: haha malin sundin = tjejen med inget liv :D

RE: stackars! jag måste vara hemma hela dagarna på grund av hjärnskakningen :(

RE: både och! har koncentrationssvårigheter å så, vilket inte passar bra för jag har en tenta som ska vara klar om 2 veckor :(

RE: meeeen jag klagar inte :D

RE: indeed :) hur är det att vara myndig nu då? ;)

RE: visst är det häääärligt? :)

RE: ja men precis och med det växer & mognar man enormt :)

En liten fråga bara! Det står att du är född 1993 i din presentation men att du går första året på gymnasiet? Har du inte skrivit om din presentation eller går du första året även om du är 93:a?























Follow my on Bloglovin







Trackback