långa dagar och en trött tjej


Kamera: Nikon (skolans kamera, det här är tre bilder från första dagen)

Jag orkar inte ta tag i och skriva i bloggen eller svara på kommentarer. Jag är så trött efter mina långa dagar jag haft och lite sömn på nätterna. Men jag svara på alla underbara kommenater när jag har pluggat klart, vart på ett fotouppdrag och när jag har övningskört. Har just kommit hem till landet, har inte vart hemma på en vecka så det känns skönt. Men att behöva städa sitt rum efter mina små syskon är mindre roligt.

Torsdag: Vaknade hemma hos min älskling och tog bussen till Visby för att träffa Elin. Under hela torsdag och fredagen var vi på en konferans om tobak, dom som arbetar för ett tobaksförbud var där. Vårat uppdrag var att ta kort under dom två dagarna, vi fick även gå och lyssna på olika föreläsningar. Vi började klockan 08:00 och fick gå hem 16:30 för att fixa oss, och på kvällen var det middag och olika saker. Då var vi där mellan 19:00-21:00, det var en lång dag men väldrigt intressant när man förstår vad dom pratar om. När jag kom hem var det bara kaos över allt, så det slöt med att jag gick hem till Emma och sov hos henne.

Fredagen: Då började vi 08:30 och gick på olika föreläsningar, åt mat och tog kort. Vi fick sluta 16:30 den dagen och efter dom här två dagarna var jag helt slut och orkade kanppt göra något. Men jag hade riktigt roligt med Elin, dom här två dagarna. På kvällen blev det Idol med, Emma, Farhia och Ronja, riktigt mysigt att bara ta det lungt. Vi var även och träffade Fredrik, Johannes och Jakob en stund. Senare på kvällen åkte vi förbi Vibble och hälsade på lite trevligt folk och därefter åkte vi hem.

Lördagen: Vi sov kanske till tolv och då började vi gå upp och då åt vi lite mat och därefter la vi oss i sägen och somnade en timme till. När vi vaknade fick vi panik och Farhia gick hem och jag och Emma åkte ut till Stenkyrka. Under hela eftermiddagen och kvällen fixade vi oss och så drog jag, Emma, Frida och Elin till Fårö för att hälsa på lite folk. Det var fest på Fårö och det fanns en hel del folk som var fulla, när klockan blev tio började vi åka mot stan för att Frida och Elin skulle på krogen. Jag och Emma somnade i bilen efter en mysig pratstund. Var hemma rätt sent denna kväll och somnade riktigt bra.

Hur har ni haft det dom senaste dagarna?
Hur mår ni mina underbara läsare?

Kommentarer

har du varit på kräftskiva i år? :)

- Förlåt för super sent svar!

Hoppas allt är bra med dig i alla fall :)

Vad händer i morgon?

Kram

Gott det ser ut!!

Fina bilder!

Haft en fin helg? :)

Hej!

Nu är det så att jag har en tävling på bloggen där du kan vinna ett valfritt smycke! Du kommer till tävlingen genom att klicka på länken: http://nemie.nu/2011/september/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke.html#comment. Hoppas du är med och tävlar! :)



Kram

sv: japp :)

sv: ja :) var gärna med i mina tävlar i samarbete med bland annat MAC, E.l.f. Cosmetics och Ziperall osv.

trevliga dagar du har haft :)



svar: ja! :)

Lugn dag idag?=)



Jag får se :)

hoppas du är med på the re-opening of Fowzie's blog! nu sätter jag igång med uppdateringen efter ha vart lite off ett tag :D

ingen orsak :)

jepp, duda?:)

varsegod:)

Jag har ställt en fråga på bloggen, det hade vart kul om du ville vara med och svara. :)

Om du bara fick packa en grej inför en resa vad skulle du packa???

Hoppas du haft en bra helg!

sv; Allt bra med dig? :D

du är så vacker:)

hur många besökare har du ungefär varje dag?:)

japp :D

sv: okej, jag svarar på kommentarer ;)

Fine bilder:) Jeg har hatt det fint de siste dagene, bare litt stressende og sånn men ellers bra:)

Ha en fin eftermiddag :)

Fina bilder =)

Allt bra idag?:D



KRAM

Hej på dig bruden nu har jag börjat blogga igen kolla in bloggen som vanligt kram på dig !

Javisst! Suupermysiga bilder! Den på dig var riktigt fin tycker jag :)

är allt bra med dig idag då?:)

Härligt! Jo, men det är bra här :D

hoppas du hinner med att vila lite :)

hejsan, fin blogg! allt bra?

Jag har en frågestund på min blogg, skriv snälla några frågor till mig så blir jag super glad! kraaam<3

ser mysigt ut :)

Svar: taack :)

Ser verkligen ut som om du har fått fullt upp! Hoppas att du kommer känna att du har tid över till bloggen snart :)

Sent svar; inte mycket! Allt bra?

söt du är :D

alltid lika vacker.

Läget? :)

sv: varsågod:D!

hej frukt grönsaker fruktjuicie

som apelsinjuice

så blir du en pigggielin

ha det brra

ser ju störtmysigt ut!

Vad ska jag berätta?

<3

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt den här veckan då? :) Kramar!

Hejsan :)

Hur är det med dig idag?

Skiner solen också hemma hos dig idag? :)

sv; :).

fina bilder! :)

Oj! Mycket..



Har mest pluggat och jobbat :)

sv; hihi :D

Kikar in och önskar dig en fin fortsättning på dagen!

allt bra??

Sv: Jag mår bra och är bara lite trött i benen :)

Fine bilder:)

- ja :)!

SV; Hihi, vad bra! (:



Fina bilder förresten, maten ser jättegod ut :D

Böev väldigt hungrig nu när jag såg bilden!

vad fin du är:)

samma här, vgd? :P

Förlåt för sent svar. Aw. Vad sött av dig att man gjorde din dag, när du fyllde år :)

Jag mår inte alls bra nu. Hiostar så att jag håller på att dö typ. Själv? :)

Det var mysigt :) Gör du då? :)

Nu är vinnarna av Veckans Blogg uppe! Kika in och titta om du blev en av de 3 vinnarna! Kram / Mira

sv: hihi kej, jo de ä bara bra med mig:D

sv: vad bra, det funkar väl :P

vad gör du då? :D

vad trevligt ni hade de: D

Gu va du är fin! :D



sv: Äh man kan inte ha tid för bloggen hela tiden! Ta den tid du hinner och njut av allt annat utanför den :)

typ inte ;)? jo då, händer idag då? kram bella :)

du är ju bara för guda-söt människa!!

Svar: Okej :) Jag är lite halvsjuk, så det blir en rätt trist vecka, bara vara hemma och ta det lugnt och sen jobba. Så jag blir frisk så fort som möjligt, så får vi se till helgen :) Ska du göra något roligt i helgen? Kramar!

Gott :)

Vart kommer din kofta ifrån bea? :) Puss!























Follow my on Bloglovin







Trackback