you know how difficult I find it


Bilder från min mobil och bilderna har jag gjort om på appen mytubo.

Igår blev det inte som jag tänkt mig men det blev riktigt bra, hur som helst var jag i skolan ett tag och efter träffade jag Emma ett tag och vi köpte ett par nya byxor till mig och träffade även min bror. Vi bestämmde oss för att åka hem till honom och fika, Jakob kom även också. När klockan började närma sig halv sex beställde vi mat och därefter åkte jag hem med bussen. Och när jag kom till Hemse skulle pappa åka hem, men nej han hade ändrat sig och skulle vara kvar ett tag till. Jag blev så ledsen för att han lovade, så jag började gå hem tre kilometer i mörkret. Och pappa vet att jag hatar att gå i mörkret. Hela vägen hem gick jag och var helt gråtfärdig, så rädd jag var. Fick iaf en trevlig slut på kvällen med att prata med älskling och Kevin i skype.

Idag är det onsdag och jag var uppe vid halv sex imorse för att ta bussen till Visby. När jag kom till Visby hade jag en körlektion och sen fick jag springa ner till tandläkaren för att hinna. Nu har dom fixat min tandställning och jag kommer inte kunna äta något ikväll iaf. Träffade även min älskling en stund idag och har även bokat halkörningen. Här kommer den bästa grejen, ikväll blir det att plugga och nu ska jag sätta igång och packa för imorgon drar vi till Öland plus att vi får träffa Kevin!

vad gjorde ni igår?
och vad har ni gjort idag?

Kommentarer

svar: :D!

sv- helt ok, har skit ont i kroppen ;/ Vad gör du då?

Läget? :)

Härligt, vad händer på Öland då?^^



Jag tar bara dagen som den kommer :)

svar: yes! :)

finns så många bra fotoappar alltså :)

svar: ! :D <3

Vem åker du till Öland med?=)

Men det blir väl mys? =D

Okej, jo bra! ;D Görs?

- nja, det fungerar. vgd?

allt bra? :)

- försöker hitta på saker att blogga om.

sv härligt de (: jo min dag har varit riktigt awesome :D



ja hatar med att gå i mörker :O!

Är ni lediga i skolan, eller drar du till Öland ändå? ;)

sv: hihi ja, jo de ä super med mig :D

Okej, kom nyss ur duschen, ska snart ut ;D

ja :)

Vad ska du göra på öland ? :)

Vill du vinna en Macbook Air " 11?

Tryck på länken nedan, och besök min blogg för att få reda på hur du går tillväga.



LÄNK: http://www.studeravidare.se/bloggc?id=n1zsw4sg9m8



Tack.

Sanna Westeson

Westeson.blogg.se

Sv: gör du då? :)

sv; allt bra med dig då? :)

Svar: tack så supermycket, ihhh! :)

sv:Varsågod, fy vad gott med kebabrulle :D

Så koselig!:)I går pugget jeg til en prøve, og i dag har jeg vært på skolen og slappet av;)

hej allt bra ??

im back, med en ny blogg och nya tag. gillade du den förra? (http://Diandraselma.blogg.se) kommer du gilla den nya ännu mer =) take care!

sv; Yees























Follow my on Bloglovin







Trackback