En tävling - vinn en länk med din bild


Nu drar jag igång en tävling och mina krav för att vara med är enkla, läs här under och va med och tävla. Jag kommer välja fem bilder som ger mig energi. Temat ska vara mellan vår och sommar, det kan vara ifrån 2011 eller något annat år. Vad väntar ni på?

- tävlingen avslutas den 9 April klockan 11:30
- Kommentera detta inlägg och skriv att du är med och tävlar.
- skicka din bild, din bloggadress & vilket år bilden är tagen till [email protected]
- Om det är många som är med och tävlar kommer jag utse fler än fem, annars kommer det blir svårt för mig.


Kommentarer

sv: Tack så mycket fina du! :) Här i Kina är det varm och fint, försöker blogga så mycket jag hinner. (vilket inte är jättemycket men.. bättre än inget. Hoppas du har det helt underbart hemma i Sverige och att det händer massor med roliga saker. :)



Haft en bra påsk?

KRAM

sv: okej samma här :D har du några planer för dagen? :)

sv: vsg:) händer idag?

sv; aha okej ;)

Kollar du på någon annan serie då? :)

jag är med :D

Va roligt! jag är med :D

Jag är med ! :)

Är gärna med och tävlar men hur skickar jag bilden till dig?



kram

svar; tack så mycket! :)

många som är med än ? :>

Hmm.. skall se om jag hittar någon bra bild :)

sv; :)

Bra blogg du har!! :D

Bloglovin' byte?

Kram!

Jag har skickat ett mejl nu :D

sv; :)

hihi tack :D

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-2.html#comment

samma, allt bra idag??:)

hhi :D

ska snart köra ner till stugan igen, sj? :D

låter kul, ska nog skicka in en bild :)

svar: jo det är väl bra, själv då? :)

skönt de med ibland :D

sv.Allt är bara bra! sjd? :)

ihih :)

sv: ne samma här :(

hur går de med körkortet då? :D

SV: Samma här. Vad händer idag? :)

svar: japp :)

va bra, va göru då? :) <3

sv: ne verkligen inte :(

Är med med den här bilden! :D

http://fotografnilsson.blogg.se/2012/april/think-about-home-when-youre-far-away-think-a.html#comment

svar: kollar jobb + läser bloggar :)

svar: nja, det är ganska tråkigt att söka jobb, men jag måste :P

hihi okej, så de kan bli ibland :)

ah haft i över ett år :)

sv: jaja :) har du lov nu eller har du haft? :)

man kan inte veta allt ;D

svar; så roligt! :)

aha du laddar ner på google play eller? .. Vad har du för telefon , för jag har en Xperia x8 & jag kan inte ladda ner något där ifrån :(

sv: samma här, hur skönt som helst :D

svar: japp :) och söker jag inte jobb varje vecka, om det nu finns några som passar mig, och mejlar det till min handledare, får jag inga pengar från försäkringskassan.

hiih ja :)

sv: najs, yes :P

SV: Okej! Ska till mormor och morfar och äta middag. .)

Gå gärna in och läs min historia om min abort del 2! Ha en bra dag :)

svar: japp, och jag är hellre hemma och söker jobb varje vecka än att åka på tråkiga möten där jag knappt lär mig nåt :)

okej:)

NU har jag publicerat ormfobi-inlägget :)

ganska mycket text, men det är de värt :)



Klicka på länken för att komma till inlägget och skriv gärna vad du tyckte om det:

http://mezei.blogg.se/2012/april/ormfobi.html#comment

okej:)

Allt bra idag? :)

svar; står liksom att jag inte har några enheter kopplade till kontot , hur la du till din mobil till ditt konto ? :/

svar: det äre verkligen! :) dom där mötena jag va på, dom timmarna kastade jag typ bara bort :S

Jo, det är bra här med :)

sv: måste säga att du har en väldigt fin bild i din header iaf :D

sv; tack sötis! :d

Svar: Åh tack så mycket! :D



Jag är med i tävlingen :)

Jag är med :D

svar: japp :D

kom på att jag har nog en bild jätte fin och härlig vårbild, får man redigera den, alltså lägga på lite skärpa och sånt litet? :)

Ohja :) vad ska du göra idag? :)

Okej jag brukar inte vara med i tävligar men det kan vara kul, så jag är med i denna! =)

Jag är med :)

sv: så lite så :D

sv; ja jag har haft det bra :) har du?

svar: va bra :D

ska snart skicka den ^^

jahaa... då kom nog min kommentar till din email?? kram

Vi är med och tävlar

nu har jag skickat bilden och jag är med och tävlar :D

Kul att du är med i dagens blogg! Hör av mig imorgon när vinnaren är utsedd :) kram!

Tjenare!

Jag söker hjälp med att finna den rätta piercingen! Vet du något om piercingar?

Kika gärna även in min blogg :) Kram!

Vad kul tävling! Borde kanske va med :)

svar: japp :D

sv: Jappjapp! :D

sv: har du något bra filmtips? Känns som att jag sett alla filmer haha.. vilket jag förmodligen inte har ;)

svar: ska försöka kolla din blogg runt kl 12.00 imorgon och så om min bild är med :D

SV: Javisst. :)

ja verkligen:D

ja det gjorde det ja:)

Gud så fin blogg du har!

Har du haft en bra påsk då?

Hej, jag är med och tävlar. :D

jag är med och jag har skickat mail till dej nu! :)

Jag är med i tävlingen! :)

Gud så fin blogg du har!

Har du haft en bra påsk då?

jag är med! :-)

jättefin blogg!

Jag är med! :D

jag är med!

jag är med :D <3

Jag är med :D

Jag är med!:D

Lite olika :) Haft en bra dag? :)

jag är med och har skickat en bild till dig :)

Jag är med! Mailet är skickat! :)

Jag är med och jag har fixat bilden :)

Jag är med :)

Jag är med! :D

har skickat mail :]

Jag är med! :D

har skickat mail :]

Jag e med och har skickat bilden! :)

jag är med!

vad jättefina bilder du tar :)

jag är med :) jag har skickat bild till din mail :)

Jag är med ^^

Jag är med!

Jag är med ^^

Jag är med , med och skickat ett mail! :D

Jag är med och har mailat! :D

Neeej nu missade jag ju tävlingen!























Follow my on Bloglovin







Trackback