fika, jobb, umgås med vänner och mycket mer

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Jag har haft fullt upp dom senaste dagarna, mina dagar har bestått av fika, umgås med vänner, jobba, åkt bil och massor av andra roliga saker. Jag tänkte inte ta och berätta om varje dag för jag vet inte vad jag ska börja, huvudsaken är att jag haft det bra.

Som ni kanske vet fick jag sommarjobb på Konsum och igår jobbade jag min första dag mellan 08:00-15:00. Jag fick sitta i kassan och lära mig alla tusentals knappar men jag fick även plocka upp varor. Jag tycker det är mycket man ska lära sig och komma ihåg, i början kommer det bli svårt för mig. Imorgon blir det jobb för mig igen, härligt. Vad har ni gjort dom senaste dagarna?

Kommentarer

Det är awesome med mig!

bloglovinbyte? :)

Fråga gärna en fråga i min fråge stund!

sv: det är bra! hur är det själv? :)

Sv: Allt bra, dusj? :D

:D

Kuul med jobb! :) Förstår att det är svårt i början, mycket att lära sig!!

=)

allt bra?:D

jaa men verkligen förstår att du hade svårt välja :)

sv: :D

Hoppas att du har haft en bra morgon!

sv: det är bra också! , vad gör du ? :)



Vill du ha chansen att synas för alla mina läsare?



Gå in här direkt och anmäl dig!

http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/2012/april/anmal-er-till-dagens-blogg.html#comment

TAck tjejen :)

Sv: Hehe..

sv: Häärligt :D Samma här :D

Jo men nu äre mycket bättre helt frisk :D

kram

Vad kul med sommarjobb:) Har själv fått det med, men börjar i slutet av maj :)

Är det lätt att få sommarjobb på Gotland? inte lättare än här på fastlandet va? Brara undrar:)

Hej!

Jag och min vän Matilda har skapat en fotoblogg alldeles nyligen. Jag undrar hur din sommar varit och om ditt bästa minne därifrån..



PUSS OCH KRAM!

Sv Skön inställning :) Vad ska du göra idag då?

lite som dig, man hinner inte med haha!



puss

Sv; Jag ska vara i Berlin hela veckan och Amanda ska bara vara hemma :P Hur mår du?

sv: tack :)

va jobbr du?

Det roligaste med att jobba i affär måste ju lätt vara att sitta i kassan (a)



Ps, har du någon grym tävling igång eller vet du någon annan som jag borde vara med i? Tipsa mig gärna!

Sv: Jaha, trivs du?? :)



och idag har jag skrivit lite på mitt projektarbete men ska nog bege mig mot gymmet om en stund =)

okej, sitter just nu och svarar på kommentarer! :)

bli vänner på fb? :)

sv: förlåt för sen svar!



Allt bra?

Sv: Jag mår oxå bra! :)

Vad är dagens planer? :)

allt bra med dig idag? :)

vart ska du jobba ? :)

sv: är sjuk, men annars är de bra. dudå?

Hej, super fin blogg!

Jag skulle bli jätte glad om du skulle vilja kika gå in på min blogg och skriva vad du tycker :)

Kram

trodde inte att sommarjobb började nu :P

sv: med mig är det bra, hur är det själv? :)

Planen är att min blogg ska bli kokbok innan sommaren.



Därför gör jag nu lite forskning tills dess. Hade varit jätte gulligt om du ville svara på en fråga för att hjälpa till :)



Vad bakar du helst?



Cupcakes

Tårtor

Små kakor

Sv: Åh vad kul! Jag hoppas att jag hinner med då. ;)

sv; Okej! :D

Inte så mycket, va med kompisar.



Vad gör du?

SV Tack så mycket! :)

sv: :D

Svar; ajjemen

sv: Haha, det lät lite surare än vad det skulle . förlåt :$ Menade att jag aldrig vinner någonting på något ;) Varken på lotter, eller nåt annat haha :) <3

sv: Tack tack!



Har du haft en bra dag? :)

gött ;d

sv:

Jo jag mår fint ^^

sv: jo det är toppen :D själv?

va kul att börja sitt sommarjobb nu :)

jag har pluggat de senaste dagarna:(

sv: det är bara bra :D

KRAM

Sv: okej va bra :) jo det är jättebra! :)

Hoppas din dag varit bra hittills. :)



Vill passa på att tipsa om att Jag nu har en tävling tillsammans med Cocoo.se, där du kan vinna ett presentkort på 500 kr. :) Läs mer på bloggen om du vill ha chansen att vinna det. ^^



Massa Kramar

kul med sommarjobbet, gratis! :D

Sv: varsågod! :) Allt bra med dig? vad ska du göra nu resten av veckan? :)



Kramar från Josefin & Erika ♥

Ja :D

kul att du fått jobb!

Vill DU få en länk i min blogg? lätt som en plätt!

Kika in här http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/fa-en-lankning.html#comment

KRAMVill DU få en länk i min blogg? lätt som en plätt!

Kika in här http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/fa-en-lankning.html#comment

KRAM

allt bra? :)

Hejsan hejsan :) Nu har vi frågestund på bloggen, du får gärna kika in och ställa en eller fler frågor

http://fooreverbeestfriendss.blogg.se/2012/april/fragestund-hos-josefin-erika.html#comment



Ha en bra dag! ♥

allt bra? <3

- Nä, inte så mycket!

Allt bra?

Hej! Ledsen för mitt sena svar!

Jag har ju varit i Turkiet en vecka, på träningsläger med mitt fotbollslag och när jag kom hem hade jag tusen saker att ta igen med mina 3 egna företag. Och tillråga på allt gick jag och blev sjuk igår med..

Men nu är jag äntligen back on track och ni kan förvänta er uppdateringar som vanligt :)



Ta gärna en titt på semesterbiderna.



Vad gillar ni dagens outfit?



Ha en grym onsdag! :)

Sv: hehe :)

Jag har läst till prov.. suck

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd (..lite försenat...)

http://twotrollfaces.blogg.se/2012/april/vinnaren-av-dagens-blogg-3.html#comment

SV. okej :)

det är bra.^^

Svar: Ja!

Det är bara bra med mig, hur är det med dig?



Tack så mycket, blir skit glad när folk uppskattar mina bilder! Dina är också helt otroligt fina!

Grattis till sommarjobbet! :)

Det låter bra :D jag hade också en bra påsk.

Hej!



Bättre sent än aldrig, men jag har nu dragit en vinnare i min dagens blogg-tävling, kika in och se ifall det blev du, eller delta en gång till! :)



/Jossies.se

sv: påskbord och lite godis ;)



Inget påskägg? :o

Va roligt att du fått ett sommarjobb :)

Massa grattis! :)

Var det roligt då?:)

fin bild<3

sv: okej :)

Önskar dig en trevlig onsdagskväll! :D

sv: jepp =)

det är great great med mig! med dig då?

:)

sv; okej jag har vart med en kompis :)

Åker till London nu tills på söndag så kommer nog inte svara på kommentarer så fort. Men hoppas vi fortsätter att höras :D

sv: japp:) hur mår du idag?:D

Vad skönt att du redan fått börjat jobbat:D

jag har också suttit i kassan för länge sen, och det är fasen inte lätt att lära sig alla knappar och koder! :)

Önskar dig en toppen torsdag!

Jätte fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback