har haft fullt upp hela veckan, uppdatering


Jag ska börja med att berätta att jag har haft rätt mycket i skolan, min måndag började väldigt bra och den var väldigt lugn också. I tisdags hade vi matte lektion och där efter var vi på en föreläsning/teater om knark, mycket intressant tycker jag. Åkte till Visby och tog en fika med Humlan och därefter åkte vi hem till mig och hade en otroligt mysig kväll, måste göras oftare!!


I onsdag fick vi sova lite längre innan vi skulle iväg till skolan för att göra nationellt prov i Svenska B. Det kändes som det gick väldigt bra och jag är nöjd. Efter jag hade gjort prov åkte jag till Visby för att fika med min bror och gå med honom på stan. Fick även ställa upp som modell idag med Emilia och Matilda, det var Fabians syster som sminkade oss och det blev riktigt snyggt. Ska försöka se om jag hittar en bättre bild på min kamera senare, men just nu blir det skola och sen ska jag träffa Emma.

Ni kan även kolla på min twitter eller instagram för jag har lagt upp bilder där hur det blev med sminkningen. Jag heter beattriicee på både twitter och instagram. Jag hör av mig senare ikväll när jag kommer hem, vad har ni gjort den här veckan?

Kommentarer

Sv: det är bara bra med mig, själv? :)

jag har nationella i svenska idag, och i tisdags hade jag B- delen .__.'

Sv: Ja det är jätte bra här med :) Några planer inför helgen ? :)

Sv: det är bara bra med mig :) lite trött bara. Själv då?

Sv: kollar tv :)

Händer idag?

Sv: tack :)

Sv: tack :)

Fin du är:)

SVAR: okej mysigt :D



har inget planerat än shopping än så länge!



allt bra med dig? :)



kram

- Det tycker jag absolut! Sällan man gör något!

Sv; Härligt, jo det är bra:)

härligt att höra :)

SV: tack :)

har du tips på hur iso ska vara när det är molnigt ute? :D

hur gick det för dig med de nationella? :)

Sv. Det var så lite så! Det är bra! Hoppas det är det med dig med!

Jodå, det rullar på :D

så himla fin är du vännen! :)

SV: Vad bra! Jo det är väl bra med mig förutom att jag är sjuk! :)

Kram

SV; Ja allt är bara bra med mig, själv då? :)

sv: ok :)

jag är i skolan

godmorgon , vi önskar dig en toppen torsdag :)

Hoppas det gått bra med alla nationella prov som varit :)

jag kollar både din blogg och instagram varje dag och följer dig där :)



svar: :D!

sv: Åh tack snälla du! ;) Allt är toppen med mig! själv?



Du verkar ha haft riktigt trevligt, vart bilderna bra när du modellade då? :)

okej :)



några planer för valborg :)?

bara bra med mig, ska tillbaka till skolan nu efter en god lunch. :)

Fina bilder :)



Sv: Allt är fint med mig, Själv då? :)

sv: okej, jag tittar på tv :)

allt bra idag? :D

Hej sötan! :)

Vad händer hos dig?



Kramar.

Hoppas du får en fortsatt bra Torsdag :)

Japp :)

hur mår du i dag då? :)

kram

Jag ville bara kika in och önska dig en härlig torsdag! Allt bra förresten? :)

Hoppas du får en bra torsdag :D

vad gör du?:)

har gjort ett inlägg om taskiga kommentarer , svara gärna på frågan i inlägget ? :)

allt är bara bra:)

sv: Jodå de e toppen med mig!

Lite slö idag.

sv: allt fint här! gör du idag?

sv; Okej :) Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. allt bra idag?



skulle du kunna rösta på mitt rum, så jag har chansen att vinna en systemkamera!! det skulle betyda oootroligt mycket och som tack får du självklart en länk i min blogg.

Klicka bara på länken, gilla sidan och sen bara rösta!

http://www.notar.se/fototavling/100000342334265

sv: Jag hade det bara bra;)

Visst är dem mysiga! :)

allt bra?? :D

sv; härligt och höra! Ha en super bra torsdag! :)

Vill du göra ett länkbyte i ett inlägg med oss. Vi har över 130+ per dag. Hör gärna av dig !! KRAM!!

Åh vad gott!

Svar: Jo, det är väl helt okej!

Hur är det själv? :)

jo det är toppen!:D

fina bilder!



sv: jo allt är bra:)

vad gör du idag?

SV: Allt är toppen! med dig då? :)

sv: samma här! :)

händer ikväll då?

Mm, den där bullen såg god ut :p

sv: Så lite så! Jo tack det är ganska bra, lite ont i halsen och nervös inför prov imorgon också, haha. Hur är det hos dig då? <3

Gött, jo bra ;D Görs?

Taack!

Jadå :)

Alltid :)

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg! :)

sv: Ja, allt är bra med mig. Tack! Men denna veckan har varit ganska stressig på ett konstigt sett... ;) Hur är det med dig? :)

Åh så mumsigt! Är med sugen på någon fika.

sv; Haha, du sa att du skulle bort efter sommaren, så då frågade jag (tror jag) vart? ;)



Ska vi följa varandra via instagram?? :)

sv: okej vad mysigt! :) jag har 2st 20 års fester i helgen, så det blir party, haha :)

sv: varsegod :)

jo det är väl ganska bra, själv?

Kolla in BLOPPIS och se om du hittar något!

http://kathitabloppis.blogg.se/

http://kathitabloppis.blogg.se/

http://kathitabloppis.blogg.se/

http://kathitabloppis.blogg.se/

http://kathitabloppis.blogg.se/

Ja :)

vad gör du sötnos? :)

svar: jo :D

kollar på teve:)

Sv: kul att höra :D ♥

Det är bra :) görs?

Ja verkligen

Länkbyte? :D kramar från oss, tjejernaofsweden.♥

sv: vad ska du göra i helgen då? ;)

Ska ha hästen hela helgen sen är det bikedagar med lite olika aktiviteter som jag ska kolla på sen vet jag inte :)

sv: härligt! ja bara ganska för tillfället :p

aa:)

gjort idag?:)

sv: inte mycket!

allt bra? ;)

Sv. tack så väldigt mycket :D

Tack:)

svar: va göru? :D

Sv: hehe :)

Sv: jodå det är nog bra :D själv?

Kom ihåg att skriva "svar till: namn" :D

hihi thaanx :) ååh nomnom :D

Söt du är!

Okej, jag gör inte så mkt :D

Sv; Tack!:D

kollar film :P

Fin blogg!

Allt bra ? :)

de är bra :D

göres?

Ååå älskar din blogg den är super fin <3!

Kommentera gärna på min blogg <3'

okej :)

kollar på djunglens drottning ;)

Längtar du tills imorn? :)

va bra, allt bra? :-)

sv: tack!

Ha en fin kväll! :D

hihi:)



btw va med i tävlingen jag har på bloggen om 500kr på cocoo.se det ända man behöver för att vara med och tävla är att berätta hur mycket ett armband dom har på deras sida kostar och sedan hoppas på det bästa!:)

va bra :D

jo samma här :D



kram

TAck själv snälla du :)

Snäll du är:)

allt härligt med dig idag då? :)

hur är det ? :D

Så fin!

Va fin du är! :D

du är fin <3

vad ska du göra på valborg? :D

tja snygging! bloglovinbyte? :D

Blev hungrig av översta bilden..























Follow my on Bloglovin







Trackback