I need love

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Kommentarer

fin bild :)

hejhej! hoppas allt är bra med dig! :)

bloglovinbyte?

GLAD PÅSK!

kram

din headerbild är verkligen skitfin!

kram

Sv: Ja en sådan tävling vill jag också ha någon gång men jag tror jag behöver fler läsare innan dess! :)

Sv: Haha ja det är ju en bra idé! Du får säga till så fort du har en sådan tävling då. :D

Fin blogg! Glad påsk :D

hur är det med dig då tjejen? hoppas du har fått några fina dagar hittills i påsk!

kram

du bhver inte tacka för sanningen hihi :)

sv: hihi japp :D

vilken fin bild! lite höstig :)

Hur mår du? :D

sv: menar du att det blir ljusare när man håller musen över bilderna på min blogg? :)

sv, ja det är faktiskt bra med mig ;) vad har du för dig?

kram kram

händer imån då? :D

sv, härligt!! ;) man kan inte leva utan musiiik!:D

jag kollar på oth, såå bra!

kram

Sv: Spännande! Ha något speciellt tema eller kategori så blir det extra kul vetja. :D

Jättefin bild! vet du hur man får youtube klipp i ett inlägg? i så fall hade det varit jättesnällt om du vill berätta. KRAM :)

sv: haft en bra påsk?

KRAM

Fin bild :))

Vilken fin bild!

Spännande ;D

nja blir nog lugnt :)

Tack så mycket! :D

Fin bild! :D

händer något annat kul ? :D

sv, tack så mycket! :D

sv: ja helt okej :)

hihi ja då :D

Ställ gärna en fråga i min frågestund! Den som ställer flest/roligast/knasigaste frågan vinner en länk :)



http://usandstrom.blogg.se/2012/march/fragestund.html

Ställ gärna en fråga i min frågestund! Den som ställer flest/roligast/knasigaste frågan vinner en länk :)



http://usandstrom.blogg.se/2012/march/fragestund.html

Fint! =)

de är super, gjort idag:D?

va fint :)

sv: hmm.. gå in på min blogg och kategorin "linda tipsar" sen får du nog scrolla ner litegrann så hitar du det :D

sv: okej, ska snart sova :)

haft en bra lördag? :D

Jadå det har vart bra vet du :D

Kul att du ställde en fråga i frågestunden! :) Svaret på frågan och en länk till din blogg kommer om någon dag.



Haft en bra påskafton? :)

Haft en bra dag? :)

sv: ja:) vad gör du?:)

japp:)

fin bild!!

sv: okej, lyssnar på musik :)

haft en bra dag då? :D

jätte fin bild! :D

hej & glad påsk!skulle du vilja kika in på min blogg och hjälpa mig med en konfirmationsklänning? Det börjar ju närma sig och jag skulle vilja ha lite tips! :) mycket fin blogg också, riktigt fina bilder! tack på förhand, KRAM

ha en underbar påskhelg!

SV :Härligt, samma :D

sv: vad gör du då? :)

Var med i dagens bloggtips:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-ny-omgang-paskdagen.html#comment

RIKTIGT FIN BILD! :D

En liten höstig touch såhär i påsk minsann ;)

Bilden var toppenfin!



pusss

Har just nu dagens blogg på min blogg:) Var gärna med! http://marinaas.webblogg.se/2012/april/dagens-blogg.html#comment

fin bild!:)

Yes :D

Fina bilder! :D

sv: okej, säg till om du inte hittar det :)

det är bara bra, hur är det med dig?

Jo det var en bra påsk här med :D Synd bara att mitt lov är över snart, börjar skolan på tisdag igen :/

Vad ska du göra idag? :)

Fin bild!

Hej var din påskafton bra? :)

aa:)

allt bra?:)

okej, bara bra:)

aa:)

vet inte få se:)

själv?

RE: som dina :) sötis!

ja, tror dels de beror på radbyterna jag har för att det inte skulle bli så jobbigt och läsa och dels för alla kommentarer, :)

menmen, läs gärna igenom det ändå :)

Svar: Tack så mycket! :D Känner du för det får du gärna rösta på den i tävlingen ;)



Fin design du har! (:

Så fin! :)

Behöver din hjälp!



Jag har beslutsångest om vilken färg jag ska färga mitt hår i och är tacksam för din hjälp!

Klicka in på länken nedan och hjälp mig är du jätte gullig:

http://kelzen.blogg.se/2012/april/bastavans-place-rise-and-shine.html#comment



Glad påsk!

MVH Denice

svar: Det låter mysigt! Allt bra idag? :)

fin bild :)

Min dag har varit jättebra, vad har du gjort idag? :)

Inget speciellt, har du haft en bra påsk? :)

min påsk var jättebra, vad gjorde ni? :)

Okej, men var det kul då? Lite olika :)

Okej, ska det bli kul? :)

så fin bild!

Så fin bild!

grymt SNYGGA bilder :)

Vilken otroligt härlig bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback