ikväll blir det inte fredagsmys, det blir istället fest!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Här kommer ett snabbt inlägg, har inte mycket tid till bloggen idag. Dagen kommer bestå av att fixa mat och annat inför kvällen och ikväll åker vi till Fårö och har en liten fest med fina vänner. Bilder kommer upp i bloggen imorgon när jag har lite mer tid.

Igår jobbade jag mellan 08:45-15:00 utan rast och lunch, det blev lite jobbigt en hel dag utan mat men jag klarade det. Efter jobbet åkte jag, Christoffer och Kevin till Visby för att träffa min bror och göra lite ärende, senare på kvällen tog vi det bara lungt här hemma hos dom. Nu ska jag avsluta det här korta inlägget, ni får ha en otroligt bra dag och kväll. Vad ska ni göra ikväll?

Uppdatering lördag den 14 april - kommer nog inte hinna blogga idag heller, har mycket annat att göra.

Kommentarer

sv: byter om!



Vad ska du hitta på idag då ?:)

Åh vilken underbar bild! älskar skärpedjupet!

fin bild :)

sv: Aha. grymt!

svar: hehe :D

va göru? :)

svar: najs :)

sv: :D

kul med fest!! själv är jag sjuk och kan inte gå ut :(

sv: Verkligen :)

sv: härligt :)

Haha tror inte att någon är dålig på att baka! :)



Men kladdkaka är imponerande, huuuur många so helst har sagt att de bara får den torr haha :)

fin bild :)

sv: Det är väl bra med mig ;)

Hur är det själv då?

Fin bild!! :D

fredagen den 13 idag då! Extra rädd om livet?

Vad ska du göra ikväll? Är ju fredag! :D

greeeeen, haha



SV: Han var aweeesome!



pusss

sv: härligt :) allt bra idag?



vill önska dig en riktigt trevlig helg ♥

Fina bilder!



Sv; Härligt!

fin bild :)

najs bild :D

hur gammal är du? :)

sv : blev följare 418 :) säg gärna vilket nr du blev! kram

jo da det är bra sj ??

Tack:)



Fest låter ju inte fel. Själv ska jag bara slappa.

sv: Jo allt är bara bra med mig! :D saknar gotland bara ;) själv då?

Hoppas du får en toppen daag!

Hoppas du får en toppenbra dag :)

Hej!

Var gärna med och delta i min Fototävling som heter Messy Makeup :)

http://tufwa.devote.se/blogs/18764275/messy-makeup---taevling.htm

Ha en fortsatt härlig fredag //Tufwa

<3

sv: önskar dig en fin fredag =)



Krami

Sv: Joo, så är det ju alltid i början :) Vad har du för planer till helgen då? =)

åh va fin du är! :) och knäpper grymt fina bilder!

FIN BILD!

Fin bild! :)



och ha så kul ikväll :) själv tror jag det blir "ungdomsgård"

kram kram kram!

ha så kul ikväll:D



sv: Haha nej jag ska inte missa ;)

det var det verkligen :)



Idag har jag en ganska färgstark outfit. Gillar du färgstarka kläder?

det rä bra, haft en bra dag? :)

yes! :)

Ikväll tänkte vi fira lite, äta, och bara chilla :)

Kramis <3

inte mycket alls! hehe

Ingen orsak :)

sv: härligt :D

sv: Tack!

Haft en bra dag? :D

ja de e bra sjdå? :)

sv: okej :)



Vad ska du göra mer i helgen då? :)

hoppas att du får en fin o trevlig kväll :D

Åh, jag är så jäkla sugen på att gå ut jag med! Men har inte råd. Till veckan ska jag tatuera mig och veckan eftger det ska jag upp till alko (haparanda) och handla sprit och kanske gå på ikea! :)

allt bra? :)

det är toppen, sjdå? :-) så fin!

Häftig bild, snyggt med dom klara färgerna :)

Ha så skoj!

Fin! :)

sv: okej, tittar på tv :)

haft en bra fredag? :D

Sv: Ja visst var den snygg! :)

Vad ska du göra imorgon?? :)

Hejsan!

Vi har precis startat en blogg och det vore roligt om du ville kika in på den ^^

Kram!

Hoppas du hade en bra fredag! :)

sv; Okej!

Jag svarar på kommentarer :)



hoppas att du haft en bra dag!

Förlåt för så himla sent svar, men har bland annat varit sjuk och haft mycket med skolan :/

jodå den var bra!:)

allt bra med dig?:)

aauu :D

kram<3

Sv: hihi ;)

sv: tror dig ;) Men är nog lite roligare när man kan oså :)



Hade du någon otur igår? ;)

SV: Ja :)



Hoppas du hade en riktigt bra fredagskväll! :)

Hej!



Du anmälde dig till min blogg-tävling, och GRATTIS din blogg och 9st andra har valts ut bland 88st bloggar som anmälde sig!



För mer information läs inlägget:

http://beautya.blogg.se/2012/april/tavling-fa-fler-besokare-del-1.html



LYCKA TILL ! ♥

SV: härligt! jag mår bara bra och dagen igår var toppen. hur mår du idag? nått kul planerat?

allt bra ? :)

sv: haft en bra dag hittills då? :D

sv: bara bra, själv :D

jo det är toppen med mig!:D

Haft en bra dag idag söötnos?:)

- Här är det oxå bra, typ..

Jag önskar dig en riktigt fin kväll! :)

Hoppas det gick bra på jobbet idag :)

vad har du för dator? :)

okej, nej inget :D

allt bra?:D

fin ! :D

sv: det är bra, sj ? :)

VAd kul! Hoppas du får en bra kväll då :)

Hihi så snäll du är, men jo - jag känner att jag vill svara även att det är så himla lång tid sen!

Fint bild :D

sv.vad bra! samma här! :)

vad händer idag?

Godmorgon:)

Förstår inte hur du orkar jobba så utan mat, jag hade typ dött..

Hoppas det blev en trevlig fest! =)

fin bild:)

sv: härligt att höra!:D jag mår kanon:)

Hoppas ni hade det riktigt skoj med festen:)

Svaren från frågestunden ligger uppe på bloggen nu!

Tack för att du ställde en fråga ;)

Sv: Härligt! Fin bild. (:

sv: Jodå ;)



Fin bild!

Sv; Så lite så :)

Härligt att höra, jo det är bra med mig!



Hur länge har du fotat då?

sv: Haft en bra helg?:)

Hej! Nu är det "dagens blogg" på bloggen!

Det är ett mycket enkelt sätt att få flera läsare, genom enkla instruktioner! :)



Direktlänk: http://nancyochjag.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-4.html#comment



Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer.. Men det skulle vara kul om just Du var med :)

KRAM!

Kolla mina bloppisar! :D

Allt ska bort!



http://biigtime.blogg.se/2012/april/bloppis.html#comment



http://saleonly.blogg.se/?tmp=15133512

härlig bild!



fin blogg :)

Jättefin bild! :D

fin bild! :)

fint :)

Underbar bild! Tycker om grönt så mycket :)

jätte fin blogg du har :) titta gärna min, www.saramt.blogg.se kram!























Follow my on Bloglovin







Trackback