Jag vill åka till Rhodos i år!

Bilderna kommer ifrån fritidsresor.se

Kommentarer

nördar tv och dator

Hur mår du idag? :)

svar: varsågod :) händer idag? :)

hihihi.... ^^

Åh va härligt det såg ut! Man blir verkligen sugen på att åka utomlands nu, särskilt när det är såhär tråkigt väder i Sverige :(!



Härlig blogg har du också!



Kram

heheheh... ^^

Har varit där. Skulle gärna åka tillbaka. Men jag föredrar thailand mer.



Just nu har jag dagens blogg på min blogg. Kika gärna in och anmäl dig så kanske just du blir länkad.

ska du göra i kväll?

Inga planer... :P

Härligt :D mår också bra :D

Ser grymt fint och härligt ut!! :D

sv: åh tack! :D

SV: Tack! :)

Väldigt fin blogg du har!

Jätte fin blogg, ha en bra dag :)

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

SV: ja, jätte gott :)

hihihi ok... ^^

sv: japp :) vad händer idag då?

Kolla gärna in min nya blogg ;)

Kram!

Varsågod :)



Ja allt är bra :) självdå?

Önskar dig en fortsatt fin kväll :)

Hoppas din söndag varit bra hittils och att den slutar perfekt!



PUSSKRAAAM

Jadå :D Vad ska du göra ikväll? :)

Åh vad härligt det ser ut! Jag skulle heller inte ha något emot att åka till rhodos!

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

sv: härligt :D det är bra här med!

Önskar dig en fortsatt bra söndag :D

Det vill jag också! :D Fast jag kanske ska till Grekland i höst, så vi får väl se ;)



SV: Jodu ;) Det var jättegott!

Jo tack det är bra med mig med:)



Jag ska åka till Rhodos i sommar!



Allt bra?



kram

SV: Allt är underbart med mig, själv? :D



MVH Amanda

allt bra?

Sv; Tack! Ååhhh vilka härliga bilder! :)

SV: Japp, allt bra idag? :)

Nu är dagens blogg utsedd, blev det du?

Anmäl dig gärna till nästa vecka! ^^

http://amkla.blogg.se

puss & kram

härligt det ser ut!

sv; så lite så :D

sv: Åh tack så mycket. :)



Är med himla sugen på en utomlandsresa!

Sv; Det är bra, själv då? :]

Hej! Jättefin blogg, du har. :) Var gärna med & tävla i min fototävling, ni har en vecka på er att skicka in ert bidrag, läs mer: vvickanpham.blogg.se/2012/april/fototavling.html#comment

Har du varit där förut?

Jag åkte dit förra året :D

FIn blogg, kommentera supergärna våran. Kram! :D

Häärligt det ser ut asså! ;D

Jag ska kanske åka dit i år, åh det verkar så skönt och härligt där ;D

Åhh vad mysigt, dit vill jag också åka :)

Åh vad härligt :)

åh de va längesedan ja kolla in din blogg men lika fina bilder som vanligt :)!

aaaeee dedär skulle ju inte va fel för 5 öre!!

SV: åh vad härligt!! jag har varit sjuk hela helgen. var resten av helgen bra? hoppas din söndag var lika bra den!

tack tack :D åh vilka mysiga bilder ! kram

Ååh, jag med! Jag satt och kollade på massa resor imorse och drömde mig bort.. :(



Du skulle inte vilja hjälpa mig med att välja en klänning förresten? http://eelinwall.blogspot.se/2012/04/dags-att-valja.html Det bara skriker beslutsångest hos mig..

- här är det bara bra! :D

- japp, bloglovinbyte? :)

Hoppas du får en trevlig söndag kväll!

åh! underbara bilder! :) man blir sååå sugen!

Ha en bra kväll!



Kram :D

-Absolut =) åh vad man vill utomlands..

SV: Okej! :)

gissa bloggen är nu avslutad och rätt svar och tre vinnare finns nu uppe på våran blogg :)

sv; ja verkligen!

sv: samma här :)

sv: ja :d jag vill också utomlands!

sv: Yes! :)

ska du åka utomlands i år ? :)

Jag ska åka till kroatien i juni, det är andra gången jag åker utomlands :)

Vilken klass går du i? ^^

- Ja verkligen :D

göres?

sv: när var du utomlands senast? :D

sv: Okej, jag går i 6 B :)

hihihi ok.. ^^

sv: Okej va roligt :)

SV: Ja allt är jättebra! med dig då? :)

Men tack :D

Sv: hehe :)

Åh så härligt det ser ut! Med tanke på att det är så härligt väder nu i Sverige.. :)

tack så mycket! :D

Tack desammaa!

Vill bara påminna dig om fototävlingen!



Nu har jag en grym fototävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb.se där du kan vinna en valfri produkt för max 200kr



Läs mer här: http://linneaphoto.blogg.se/2012/april/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment



Lycka till!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

Jag skulle bli jätteglad om du vill vara med i min veckansblogg:) http://justmickiss.blogg.se/2012/april/veckansblogg-vinnaren.html#comment

kollar på tv bara.

SV: härligt! :)



vad har du för dator?

Jo tack det är bra med mig med:)



Planer imorgon då?



kram

SV: Okej!

vill också ha en macbook.. :/ är dom bra?



Jag har en toshiba laptop!

sv: ofta?!

ja absolut :D

nej nu ska jag fortsätta och se på tv. :)

Vad gör du? :)

Söt blogg! :)

Kram Emma.

vi önskar dig en bra söndagskväll och ett bra avslut på denna vecka :)

åh jag vill ha onsdag NU!!!

SV: ohja :D

sv: varför inte?:(

SV: Japp :)

Fin blogg!

Vad ska du göra ikväll då? =)

Blir också sugen..! :P

sv; det är bra, sj? ;)

åhh jag vill också det :D

Ha en bra kväll! :)

tv som vanligt :P

sv: åh vad nice! hur många syskon har du? :D

Najs :D

får mina pengar då. :P

rhodos är så fint!:D

Hejsan! Haft en bra helg? :)

hihi ;D

sv: okej, tittar på film :)

haft en bra söndag? :D

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

mm :)

samma här :D

hänt idag då? :-)

Kanske något som passar dig?

- nytt collage, summer 2012

- kuvertväska för bara 99:-

- tips på skor som liknar jeffrey campbell, halva priset

- inspo träning

- snygga mig på ego bilder

sv:simmat i simhallen och varit med pojkvännen:)

sv: ÅH gud va roligt!!! :D

Svar: Fast nu vart det Spanien för min del, men Rhodos skulle jag ändå vilja besöka, när ska du åka dit? :)

sv: oj det var många :p

hehehe ja..xD

sv: javisst !:)

Sv: Jodå det är fint... tog typ hela dagen men nu är det bra. Hade en sjuk huvudvärk tidigare idag...

Vad har du roat dig med idag då? :)

mums på sista bilden!

Härliga bilder .. vill också åka utomlands!



Idag har jag spelat match (förlust) Börjar få ont i halsen så resten av dagen har jag tagit det lugnt hemma i soffan.



Vad har du pysslat med idag?

Krams

sv: mm jordgubbar :D

tackar :)



hur står de till nu för tiden då?

Kollar du på BB, isåfall, vem tror du åker? :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

hehe...xD

ta mig utomlands!

As fina bildeR!

åh dom där bilderna får en bara mer att längta till sommaren och värmen!:)

åhh , älskar att resa . Jag var på Rhodos i somras , men i sommar har mina föräldrar lovat mig att jag ska få åka till Turkiet :D

Så härligt det ser ut:)

Åååh helt fantastiska bilder! :D

sv: tack såå mycket :D:D

Ha en asm vecka! :D

Sv: Ja okej, hoppas du har haft en fin helg? Och får en bra start på veckan som kommer. Kram

Hur ärre med dig idag då?:)

Haft en bra helg? :)

sååå har lagt till dig nu! :)

Heii! :D

Hjälp mig gärna rösta på vilka två navel piercingar jag ska köpa!

Vore riktigt snällt (a'

Kramish ♥

aw tackar!:)

hoppas du haft en bra söndag och får en bra start på veckan imorgon :)

Jag vill reeeesa!

Godnatt och sov gott :)

Hoppas din måndag blir perfekt (även fast måndagar är värdelösa, hihi)



NATTI KRAM! :D

sv: okej, låter bra :)

min helg va awesome, träffade pojkvännen & några kompisar :)

sv: Tack!

Hoppas du får en grym ny vecka! :D

Samma här.



har du lång dag i skolan idag då?



kram

Vad gott det ser ut! :)

Vad fint det ser ut! :)



Smuggla med mig snälla? xD för jag har tyvärr en känsla utav att sommaren kommer att bli B i år -_-



Btw, miss inte våran nya tävling. Vi lottar ut ett

presentkort på 500kr (vitvaror) ifrån Whiteaway.se

http://thegamingground.com/2012/april/tavling-500kr-presentkort-ifran-whiteaways.html

Det vet jag väll?

Det vattnet vill jag bada i!

Åh va härligt!

Har turen att åka en vecka ensam med pojkvännen till turkiet i augusti :D ha det bra, kram!

Ser fantastiskt ut! Jag vill åka till Sydney och Dubai, men USA är mitt första mål:)

ser helt underbart, snacka om att man vill ha sol, semester och lata stranddagar NU NU NUUUU :D























Follow my on Bloglovin







Trackback