mitt stora påskägg är till min favorit kille

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Under den här helgen har jag inte firat påsken, jag har istället vart kattvakt hos min pojkvän. Ikväll kommer han äntligen hem och jag har fixat ett påskägg till honom. Frågan är ska jag gömma påskägget eller inte? Ägget är nog för stort för att gömma i stugan.

Mina planer för dagen är rätt oklara, men jag ska väl sitta hemma och ta det lungt. Kankse plugga eller gå ut i solen en stund, fast det blåser rätt mycket. Vi får helt enkelt se vad jag hittar på för roligt idag, vad ska ni hitta på för roligt den här söndagen?

Kommentarer

Vilket sött ägg!



pusss

sv: har sett båda men dom är sjukt bra, och länge sen jag såg dom så tack för tipset :D

var gärna med i dagens awesome :D

Sv; Tack! :D



Oj stort! :o

sv: Ok, själv har jag varitpå påskmiddag hitatt på lite kul saker med kompisar osv.

ska vi följas via bloglovin? :)

Hejhej!

Var gärna med i "dagens läsare" på min blogg!



Läs inlägget här : http://elsalouise.blogg.se/2012/april/dagens-lasare-1.html#comment



Kram!

Åååh göm det med såhär lappar med ledtrådar han ska lista ut :D så himla kul!!

sv: aah va bra :D

Hej och fin blogg!

Allt bra? Ska vi följas via bloglovin?

Heej Beatrice ! Jag heter också Beatrice så det vore kul om du kunde kolla min blogg också !! :D Jag hoppas att du kommer att kommentera och kolla min blogg, förresten du är jätte fin. :)

kul att du är med missa inte för större chans gilla mig på fb puss

Shue! Kikar in och hoppas på att du får en bra dag! Förlåt för det sena svaret också, har haft lite fullt upp nu under påsken. :)

vad gör du? :)

Jag önskar dig en fortsatt glad påsk!:)

Och Hoppas att allt är bra? :)

Du kunde gömma det & sen försöka överaska honom. :)

Önskar dig en fin Söndag! :)♥

det var inget litet påskägg det :D

sv: Absolut :D

vad tycker du om dagens outfit? :D

okej....

var gärna med i fototävlingen också du som tar så fina bilder !

okidoki

svar; fattar inte riktigt? ag har loggat in & allt & lagt till mitt nummer & veriferat & sånt .. Men det funkar inte ? Tack ändå :)

sv: jadå! :)

Hoppas du får en trevlig söndag! :)

hej hej vad vacker du är kika in i min blogg har tydligen frågestund kram

okej väntar på att bli hämtad för jag ska till min pappa idag

Nice blogg! <3

sv: Visst ^^ när jag ska ge min kille en födelsedagspresent eller så å vill skoja till det så brukar jag först ge han en lapp eller kanske lägga den på ett ställe där han kommer se den och antingen skriva enkelt "i tredje byrålådan" också är antingen presenten där eller en till lapp. Eller så kanske man skriver ett rimm typ "på det kallaste stället i lägenheten finns jag, med en köttiggranne" eller nått :D haha åsså har man antingen presenten där eller nästa gåta. Tillslut finns det en lapp som leder till presenten eller i detta fall, påskägget.

Haha hoppas jag inte förvirra dig ännu mer ^^

Hejsan! Jag heter Isabelle och på min blogg skriver jag om allt som faller mig in, främst om kläder,smink och min vardag. Jag har även tävlingar lite då och då!



Just nu har jag en frågestund, där du gärna får ställa en fråga eller fler. Det vore jätte kul, verkligen. Här hittar du den: http://abelles.blogg.se/2012/april/fragestund.html



Ha det så jätte bra! Förresten, vad häftigt du gjort med bilden! :)

SV: absolut, vad hittar du på idag? :D

åh nu blev jag sugen på godis igen :D

Förlåt för sent svar:



va bra att du mår bra :)



jo med mig är de bra lite små sjuk bara :/



kram

SV: jamen bruuur!



pusss

sv: samma:) idag har jag tränat, städat, bakat:)

Samma här :)

sv: jaa :D

Fin blogg!

Är allt bra med dig? :)

ookej, nej sitter och svarar på kommentarer! :)

Fin blogg!

Hur mår du? :)

HAHAH, kommer inte ens ihåg va ja skrev xd men tro de va vad jag gör ? xd Inte mycket :)

hur mår du idag? :)

sv: hihi jao men käka nyss kladdkaka så det får räcka :D

Ska tyvärr bara plugga:(

Ställ gärna några frågor i min frågestund:)

Frågestund på vår blogg, kika gärna in och ställ en fråga.

Vore otroligt gulligt om du skulle kunna det :)

men söt! Jag tycker du ska försöka gömma det ;)

SV: Tack detsamma:)



Händer för spännande kommande vecka då?:D

SV: taaaack :D



puss

måste ha hjälp, ska jag eller ska jag inte? man får en länk om man kommenterar! kram!

http://jelieofsweden.blogg.se/2012/april/ska-jag-eller-ska-jag-inte.html#comment

Sv: vad gör du? :)

sv: jajjamän :D

sv: haha aah ;)

sv: tack!

Önskar dig ett awesome slut på veckan! :D

sv: varsågod :)

sv: varsågod :)

Sv: lyssnar på musik och dansar + svarar kommentarer! :)

Allt bra idag? :)

hoppas han blev glad! :)

sv: hah ja :D

sv. visst är hon!

jo jag mår också bra, vad gör du då? :D

sv; Allt är bara bra med mig, hur är det själv? :-D

sv; Kul att höra! :-D

vad gör du då? :)

sv: är med en vän :)

sv: jag följer dig nu, följ mig också :D

gör det! :)

Jag gömde dock inte sambons då det är jag som äter godiset haha ;P

Sv: Okej i veckan ska jag vaccinera mig och sen ska jag på träningsläger i Danmark:D

Sv: Hihi, jadå:D

hihi okej :) SJälv har jag suttit ute och solat, varit och handlat och ikväll blir det tv-tittande :)

Tack så jättemycket söta du ! Här är allt bra!

Har satt gratäng i ugnen:) Vad gör du då?

Vad gulligt! :')

tips på bra film, vilken är din top top just nu ? :)

SV: haha

pussss

sv; jo tack det är jättebra. :D



Ha en fortsatt bra dag! Kram

sv: yes :D

Sv: Japp. (:

:D nicee

sv: det är bara bra :D

KRAM

ja :D

jajemän :D



Vad ska du göra ikväll?

Veckans blogg är avslutad! kika in om det blev du och var gärna med igen!



http://lisafisap.blogg.se/2012/april/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v15.html#comment



Allt bra idag annars?

Kram! ♥

Okej, så bra. Det är toppen med mig!

Lust att följas via bloglovin? :)

För första gången har jag skrivit om min skolios.

Dvs, ryggproblem..

Läs gärna inlägget & släng in en kommentar!

DIREKTLÄNK: http://aileenalami.blogg.se/2012/april/skolios.html#comment



Kramar. (:

Fint egg!

hittade du det med att det blir ljusare på bilder? :)

sv: ja, det är ju bra. haha ;D

hur mår du idag? :)

ha en trevlig kväll! :)

AAAWWW CUTE!

Gör du sötnos? :D

Jättefin blogg! :) Kika gärna in på min www.sophiaemmabeata.blogg.se :D

sv: haha samma ;) väntar på att maten ska bli klar :D

sv: japp, börjar bli lite smått hungrig haha :D

sv: jo nu såg jag!

var inne på mobilen förut :)

ingen orsak, hoppas jag var till hjälp.

sv: samma här! vad gör du? :)

Haha har du proppat hela ägget med godis?;)

sv: Tack! Jo allt är bara bra med mig, trött efter en riktigt lång dag bara ;) själv då?



Haha åj det såg ut som en stort påskägg, blev han glad då?

hej har du haft en bra påsk =)

fin blogg! Du är sjukt bra på att fota.























Follow my on Bloglovin







Trackback