sjukt taggad för imorgon, men först jobb

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Min dag kommer vara rätt full idag, första ska jag jobba och därefter ska jag och Christoffer in till Visby. Jag ska försöka svara på era kommentarer om jag fåt tid senare idag, men det ska nog kunna gå och fixa. Tack till alla fina ord ni skriver till mig!!

Igår testade jag något helt nytt, jag var nämligen anläggare för en dag. Jag jobbade hela dagen med grabbarna och fick lära mig mycket nytt. Senare mot kvällen var vi även förbi Emilia på gofika, riktigt mysigt. Önskar jag kunde avsluta varje dag sådär.

Kommentarer

s

fin bild :)

härlig bild!

vad är en anläggare? :)

fin bild!

Tja, fin blogg!

Hur är det med dig då? :)

sv: det är bra med mig, hur är det med dig? :)

Roligt med ditt jobb! :D

Fin bild ;)

ja verkligen!

Jättefin blogg verkligen!!

Kolla gärna in min:))

Vi kanske kan följa varandra via bloglovin?

Sv; Japp. Händer sen?

sv: härligt, jadå :D

sv' tack så mycket! :)



ställ gääärna en eller fler frågor i min frågestund!

Åh vad kul! ;) allt bra idag?

Allt bra med dig? :-)

Önskar dig en fortsatt underbar torsdagskväll :)

fina bilder =)

sv: det är bara bra med mig :D hur äre med dig då?

okej bara bra :D

görs?:)

Hoppas du får en fin kväll! :D

Sv: den har sjunkit som F*n bläää!

sv: göttgött =) hoppas du fick en fin påsk =)



Krami

Fin bild! :)

svar: jaha okej :)

Alltid lika fina bilder :)

vad ska ni göra där? :)

Hoppas du får en underbar dag ! :D

svar: inte så mycket, tar det lugnt mest.. :)



Jag har börjat skriva om Twilight Novellen på min blogg, har lagt upp första delen nu. Vad tycker du? lyckades jag bra?

kram ♥

Jadå:) Men jag jobbar ju redan men bara månadsvikariat som går ut nu sista april. Får väl jobba timmar i maj eller något :)

Sv; Allt är bra! Hur är det själv? ;D

SV: ja det var riktigt mumsigt! har du haft en bra dag?

sv: Okej, inte lätt du:O min syster sökte till 50 platser och ingen har hört av sig.

vsg! så himla fin bild :D du är så sööööööt!

Hej!

Tävla om ett 500kr presentkort på Nordens största smyckesbutik på nätet! Det är jätteenkelt, klicka bara in på min blogg och sedan på bilden i inlägget. Hoppas du vill vara med, kram

Hej superfin blogg! :D

Va gärna med i min frågestund om du inte vill det så kommentera gärna min blogg vad du tycker om den!



Kram! ;)

VISBY vad mysigt :D Ha så kul :D

hiih :D

sv: tack :)

Sv; Jag mår också väldigt bra! :D

Hoppas du får en bra kväll :D

HJÄLP! Jag behöver hjälp på min blogg. I första inägget står det vad jag behöver hjälp med!

Jättefin bild!! :)

tack ;D

va trevligt!!

fin blogg :) lust att göra ett bloglovings byte? kram

Sv: Härligt! ne, jag har inte gjort någonting :/

ha en bra helg:D

Hoppas du får en underbar helg:)<3

Hoppas din dag blir toppen. :D

Vad gör man som anläggare?

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

Fin bild :)

fin bild :D

fin bild

Fin bild.

vad fin bild :)

Fina bilder :)

SV: Det ska jag nog göra!

Dina blom bilder skulle lätt kunna vara såna man har som visnings bild på datorn, alltså såna som redan finns :) skit snygga ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback