svårt att välja, men här är fem bilder


Felicia Andreasson 17 år, bilden är ifrån 2011 - www.feliciafoto.blogg.se


Madeleine är född 1999, bilden är ifrån 2011 - http://tjugoandrejanuari.blogg.se/


Malin Karlström 19 år, bilden är ifrån 2011 - http://mkarlstrom.blogg.se


Matilda 14 år, bilden är ifrån 2012 - http://www.matildasbilder.webblogg.se/


Sofia 17 år, bilden är ifrån 2011 - http://sofiabjorkesjo.blogg.se/

Det var inte lätt att välja ut fem bilder ifrån alla som har skickat in, kanske borde ha den här tävlingen lite oftare eller vad säger ni? Dom här bilderna ger mig energi på olika sätt, otroligt bra bilder. Klicka nu in på deras bloggar och kolla efter fler bilder.

Kommentarer

Det var en riktigt rolig tävling, även om man inte vinner så var det roligt ändå. :)

Veckans blogg är igång igen! Det är väl aldrig fel att vara med och tävla om en länk på 100-200 nya besökare? :)



http://linneaflystam.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-v15.html#comment

http://www.notar.se/fototavling/1809325284



Snälla du!!! Kan du klicka på länken och rösta på min bild?

Jag vill verkligen vinna en systemkamera!



Först måste du gilla sidan och sen klicka på bilden och röstar. Efter det kommer det något med applikation så du måste godkänna först! Det skulle betyda mycket! Mitt rum är det med leopard täckeoch blommig tapet om du inte hittar! ♥

Händer idag? :D

sv.Ja gör en till tävling! :D

fina bilder! sv; jag ska träna! hur har din påsk varit? <3 :**

sv: jättefina bilder!

idag händer inte alls mkt. ska ta itu med alla kommentarer. sen var jag oh handlade innan med. blir nog tacos till middag idag :)

för dig då?

sv: Yey :D

Jaha :) Allt bra med dig?

jätte fina bilder

ja allt är bar själv? :)

sv: Aha, okej. Skit fina bilder!!

Vackra bilder :)

fina bilder <3

JA, allt är bra med mig!! :D dd?

//fife

Sv. Det var så lite så! Jag har det mycket bra! sj?

Ja, alla var fina! :)

Superhärliga bilder! :) Kram

Tack så jätte mycket! :)

Jdå, själv? :)

Hoppas du får en AWESOME dag! :D

SV: ja, jag tycker du ska ha fler sån här tävlingar :D

Vad vackra bilder, haha jag missade tävlingen helt...



pusss

sv: jo, jag hade det bra :D

SV: yeeeey :D

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

åh vad kul att du valde min bild :D kram

UNDERBARA BILDER :D

sv: ingen orsak :D

sv.Vad bra! :D

sv; joo min påskhelg har varit kul! Vad ska du göra idag då? <3

åh va fina bilder dom tagit! :)

Sv. Tack så väldigt mycket! Så glad jag blir =D

sv; ja det är bra, själv då?

den där bilden när tjejen har en kläning var jätte fin

SV: Tycker du borde ha fler, trots att jag inte blev vald så var det kul :D

hej! Jag vet hur tråkigt det är med sånahära medelanden,men jag gör ett försök ändå. Jag tycker att det är hur kul som helst att blogga,speciellt när jag får insperation! Men det skulle vara hur snällt som helst om du kunde kolla in min blogg och säga vad just DU gillar/inte gillar. Jag vill att de ska bli så bra som möjligt! Vi kan även följa varandra på boblovin om du vill:) kram! http://vendelagranberg.spotlife.se

Heej de va länge sen!

allt bra ?? :)



Vinnarna i veckans blogg är uppe nu, drar 5 nya vinnare nästa söndag så var med igen! Kolla vilka som vart vinnarna kanske vart det du? ;) Var med igen i vilket fall!

http://www.nattstad.se/themostshiningstar?id=2926828

Shuue! Är väldigt, väldigt stressad, men ville bara kiika in och hoppas på att du får en bra dag! :)

SV: JO då! MIn påsk har varit bra! Vad har du gjort idag då?

sv: jaha:) va ska du jobbame?

gillar den andra bilden :D

TÄVLING ute på bloggen! Du kan vinna ett valfritt smycke från I'MBUSY.SE, missa det inte!

Sjukt fina bilder!

Fortsätt med sånnahär tävlingar!

Har du haft en bra påsk? :D

Kram^^

Hej, jag har varit jätte oaktiv på bloggen! men nu jag igång igen sakta men säkert! Det kommer hända hen hel del på bara en månad kolla in och se! :D

sv. Ah det har vi :D



Men vad ska du göra på lovet då? :)

jättefina =)

hej ! . Jätte fin blogg har du sötis , skulle bli jätte glad om du ville kolla min ! .



Kram ♥

- Härligt!

Vad görs?

Har du några planer för i sommar? :)



Hoppas du får en lysande dag!

Hej! Påsken brukar ju va en riktig godis helg, har du käkat mer godis än vanligt?

KRAM

Jo, allt är bra med mig. Tack! Hur är det med dig? :)

det är toppen här, sjdå? :D underbara bilder!

Aa skulle vara kul att vara med en till gång. Säg gärna till när du har en till så där tävling så är vi gärna med igen

<style type="text/css">

img{opacity: 1;

-webkit-transition: opacity 0.7s linear;

-webkit-transition: all 0.5s ease-out;

-moz-transition: all 0.5s ease-out;

transition: all 0.5s ease-out;}



img:hover{opacity: 0.6;

-webkit-transition: opacity 0.7s linear;

-webkit-transition: all 0.3s ease-out;

-moz-transition: all 0.3s ease-out;

transition: all 0.3s ease-out;}

</style>

Hejsan!

Fina bilder du tar. Du får jätte gärna vara med i min fototävling!

Länk:

http://moasfotobok.blogg.se/2012/april/fototavling.html#comment



Tack&Kram<3

sv: Okej! gud va kul att han tyckte om det ;)



Åh va kul att jag fick bli vald!! :D underbart roligt! kram

Svar: Det är bara bra med mig, själv då? :)

Skönt :)

Gör en till tävling nån gång :D

yees!:)

SV: ska jag verklgien! :D

pusss

Kolla gärna in min blogg:

- tips på skor, som är sjukt snygga nu till vår/sommaren.

- tips på jeans för 130:- , snygga!

- tips på rabbat sida med märkes saker som alltid har 50% om inte mer.

- och påskägg såklart. woop woop



KRAM

Veckans fotoblogg har nu utsetts! Gå in på bloggen för att se om du är en vinnare. :)

sv: Jag tycker att du ska fortsätta med tävlingen föresten! ;D

Svar: Varse, ja det är bra själv? :)

varseegod :D jodå, sjdå? :d

Så kul att du valde min bild! tack :D

Alla var himla härliga ju =)

hej!

fin blogg:)

allt bra?;)

svar: det blev inte jag, men grattis till dom :) ja, snälla Bea, ha det! :D

Nu är dagens blogg avslutad! Gå in och kolla om det blev du:)http://marinaas.webblogg.se/2012/april/vinnarna-dagens-blogg.html#comment

sv; Har du några planer för morgondagen? :)

vad gör du? :)

Hej!



Vill du få fler besökare? Va med i min tävling och du kan bli tipsad och länkad av mig! :)



Länk: http://beautya.blogg.se/2012/april/tavling-fa-fler-besokare.html#comment



lycka till!

fina bilder allihop, framför allt den första :)

Sv: Ja det är verkligen mums! :D

SV: inget typ...! planer för ikväll? :)

Vad fina bilder! Tycker definitivt att du borde ha flera tävlingar! ^^

Hej!

Ville bara säga att jag har bytt blogg! :)

Sugen på att känna dig unik och cool med en egen personlig almanacka??

Ja?

Då tycker jag att du borde vara med i min tävling på bloggen där kanske just du blir vinnaren av just en egendesignad almanacka!

Länk till tävlingen: http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-en-personligalmanacka.html#comment

sv. det är bra :)

sj? :D

sv: allt bra? :D

Kolla in min shopping från i helgen! (:



//Cess - Sveriges rosa bloggare!

SV; allt är bra emd mig, själv? :)

riktigt snygga bilder ju! :)

sv: härligt, med mig är det bra :)

Hej! Hoppas du haft en bra start på veckan!

Ska du göra något speciellt nu i veckan? :)

Hellu, allt bra med dig?

Har du haft en bra påsk? :)



Vad tycker du om dagens inspirationsbilder?



http://monrous.blogg.se

sv: Tack!

Önskar dig en trevlig kväll! :D

Duktiga alla är!



Allt bra? (:

Veckans blogg är nu avslutad! Gå in och kolla om det blev du och anmäl dig gärna till den nya omgången ! Kraaam <3

http://lindac.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

Grattis till dom som vann, vilka fina bilder :)



Var gärna med och tävla om underkläder inne hos mig, avslutas imorgon kväll :)

http://asahoffman.blogg.se/2012/april/vinn-snygga-underklader.html

Så underbara bilder! Och vilken sommarlängtan man får!

Vilka vackra bilder!:)

Gött, jo bara bra ;D Görs?

ååh vilket sött får! :D

helt underbara bilder!

Fin blogg och riktigt fina bilder :)

sv: tack så mycket! :D hoppas du får en superbra dag :)

fin blogg. ^^



Kram Amandah

hur är det med dig i dag? :)

fina :D

okej ska på jobbet, allt bra idag?:D

sv: tack så mycket! :D hoppas du får en superbra dag :)

Superfina bilder! :D

Så fina bilder, får man allt kika in :)

Älskar andra bilden:)

Hej, allt bra? :)

Hej!

Nej jag kommer nog vara hemma och senare träffa min pojkvän som måste plugga hela förmiddagen.. lite trist! :/



Hur mår du? :)

ÄLSKAR verkligen din design! Enkel men ändå så fin :) Skulle inte tacka nej till en liknande haha

sv: :) vad tycker du om mina senaste inköp?

OTROLIGT FINA!

gillar veerkligen dom två första :')

Allt bra med dig? :)

åh vad fina bilder! :)

Hejsan :)

Super duper fin blogg du har! :)

Jo det är så att jag och min kompis inte kan bestämma oss för vilken header vi ska ha och behöver hjälp,

gå in på våran blogg och kommentera vilken du tycker vi ska ha! :)

http://fooreverbeestfriendss.blogg.se/2012/april/hjaaaalpppp.html#comment



Ha en fortsatt bra dag! :)

Kram Erika & Josefin ♥

sv: allt bra idag då?

Hejsan!:)

hoppas allt är bra denna regniga tisdag?

Sista bilden tyckte jag var finast! Vilken härlig blogg du har tjejen!!! KRAM

Det ska jag! :D

å, älskar bilden på lammet!

jätte fina bilder! :)

sv: Jag vann inte. som vanligt så jag är inte förvånad. :p



Ja jag tycker du borde ha mer såna tävlingar:)

jätte fina bilder! :)

Sv: Okej Härligt =) Jag är med kusinerna =)

händer idag? :)

har du lust att vara med i min fototävling?:)

besök då min blogg. Kram på dig.

sv: Allt bra? :D

Herregud vad vackra bilder! :)

fin blogg! bloglovin byte? :)

rösta gärna vem du tycker ska vinna top model sverige!

direktlänk: http://johannalives.blogg.se/2012/april/top-model-sverige.html

snygga bilder :)

med mig är det riktigt bra! :)

med mig är det riktigt bra! :)

Sugen på tävling?

Du kan vinna en fin mugg på min blogg :)

Tävlingen har hållt på i en vecka och avslutas

imån, så kom igen och lycka till :)

Hoppas din vecka har börjat bra!:)

Kram

Hejhej, frågestund på bloggen, fråga vad du vill veta!

En eller flera frågor, du bestämer, kram :)

http://honsomvanagonannan.blogg.se/2012/april/fragestund.html#comment

har en frågestund på bloggen, skulle va jätte kul om du ställde en massa frågor, dom kan handla om vad som helst!

svarar sen på så många frågor jag orkar i ett inlägg som jag lägger upp imon kväll (onsdag)

här har du en direktlänk; http://joyyes.blogg.se/2012/april/fragestund-fraga-vad-du-vill.html#comment

sv: okej, tittar på tv :)

haft en bra tisdag? :D

SV: tack detsamma! har du haft en bra påsk? hoppas du får en fin kväll!

Vad fina de var! :)



Bloglovin-byte?

Svaren har kommit!

http://oourliifee.blogg.se/2012/april/lindas-svar-pa-fragestunden.html#comment

Hoppas du har haft en bra dag!

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg http://twoasiians.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgang-1.html :D

Kram

hej , jag heter sara.

jag undrar om du vill göra blogglovin byte ?

jag har precis börjat med blogglovin så om du skulle vilja följa min så följer jag din :)



kram :)

tävling på bloggen! kika gärna in:

http://hannalovisasol.se/2012/april/tavling-vinn-valfritt-underkladesplagg.html

Hej hej!



Min veckansbloggtävling är nu avslutad! Blev du den lyckliga vinnaren? c:



www.dhallan.blogg.se

Jättefin blogg!

Hur mår du? :)

gå gärna in och säg vad du tycker om min nya design!



direkt länk: http://koolstoribro.blogg.se/2012/april/emmiesmileysarsant.html#comment



kram!

~förlåt om reklam inte uppskattas. :)

jo det är bra =)

Nu är jag tillbaka med ny fräsch design!

Checka gärna in min blogg

KRAMAR

Sv: Jadå, det är bara bra! Själv då? (:

1, 2 och 4 är de vackraste tycker jag :)

Åh, så fina bilder du tar!

Gud så bra bilder!

Sv; Vad bra! Jo det har jag!

Hej, vi har en frågestund på våran blogg! det är bara at fråga på :)

Kram

Hoppas du har haft en bra tisdag fina du! :)

fina bilder tjejen

Vart det mycket godis i helgen da ??



Kram Maria

SV: Okej samma typ :)

fin blogg du har ;)

Jätte fina bilder? :)

sv: haft en bra dag?

KRAM

åh så många fina bilder :D

Du är så grymt j*vla duktig på att ta foton! :D

Sv Jorå, allt är kanonbra, börjar väl hänga lite i ögonlocken nu - dags o sova :) Vad ska du göra i veckan då? Nåt skoj?

otroligt fina bilder!! Gillar mest bilden med tjejen i klänningen o skorna i handen! :)



SV: jodå, allt är väl bra. Hur är det med dig? :)



Haha, okej! Har faktiskt inte heller ätit så mycket godis. :) Vad ska du hitta på idag? :)

Åå fina bilder :D

Nej det vet jag, jag skrev bara fina bilder...



Å det tycker jag oavsett vems bilderna är

Tjo Maria

Härliga bilder :)

Vad många fina bilder :D

Tävla om valfritt skal från Playman.se

Finns riktigt många snygga skal, enkla regler dessutom!



http://kajsaochtuva.devote.se/blogs/20278961/taevla-om-ett-skal-.htm























Follow my on Bloglovin







Trackback