everyone has something wrong

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Min första skoldag efter påsklovet började med en tipspromenad och frågorna handlade om sexuallkunskap kan man säga. Efter vi hade gått tipspromenad fick vi god frukost i matsalen, det var nog det bästa på dagen. Vi har vart på en föreläsning om sexualitet, identitet och relationer och även sett en film. För er som undrar varför vi gjort detta så kan jag medela att vi haft temadag.

Den här saken som ni ser på bilden har jag vunnit på en blogg och igår hämtade jag ut den från posten. För er som inte riktigt vet vad det är så kan jag säga att det är en nagelblåsare, fast jag tycker det är mest söt och se på. Vad gör ni den här måndagen?

Kommentarer

Temadagar brukar vara roligt, men när de gäller om sexualtiet brukar de bli svårare. haha allt känns alltid så pinsamt om jag minns rätt. :P

sv: haha om de andra i klassen vågar diskutera så skulle det ju va sjukt roligt att få veta allas synpunkter i ämnet. haha :P

TAck snälla :)

sv: haha jag är väl den enda som inte gillar det då :P Jobbigt att du lyckas få alla mot dig då ^^

åh, vart har du köpt dem och vad kostade den? :D

hoppas du får en fin dag! :)

- Ska till stallet!

superfin blogg och cheyy!

nagelblåsare ???

sv yes :D

hhi :D

:-)

Okej, jag med ;D

hahha! Berätta sen om den funkar bra eller inte ;D

Nej vad söt!

Jag har inte gjort något, speciellt... Vad har du gjort? ^^

Skönt att ta de lugnt :) Önskar att jag skulle ha tid att verkligen slappna av någon gång ^^

Förlåt för sent svar!



SVAR: Tack! :)

Är den där blåsapan bra?

sv: ne ;s

känner samma sak! Jo jag med, men det är ju lite så, eller ganska ofta så när det är måndag! ;)

nu är den här :D

Min hundblogg där man får följa mig och min hunds liv men jag skriver även allmänna saker !

Länkning finns i senaste inlägget - i bilden :D

Hoppas du får en underbar dag! :D

ja00 :)

Haha det hade jag aldrig trott att det var en nagelblåsare... söt var den ;)



sv: Samma här :)

svar: ja! :D

<3

sv; Hej! Är hemma från London nu och hann inte med att svara på kommentarer.

Allt bra såhär inpå ny vecka?:)

härligt att höra finis!:)

sv: okej tack :D

Visst är den där apan där en sån där nagellackstorkare? isåfall vart hittade du den? :)

och vill du göra att bloglovin byte? :)

KRAM haha, ´rätt många frågor..

<3

Sv; Är den bra? :D

aw sweet monkey!:D

söt monkey :D

<3

Sv; okej :)

sv: ja verkligen :D

Ja :D

du emd !:)

sv: hehe, okej ^^

Ha en fortsatt bra dag! :D

fett söt apa ! vet du vart man kan köpa nagelblåsare ? :)

Hej! Allt bra?

Ha en trevlig kväll :)

Härligt! Vad ska du göra nu då? :D

Härligt :)

sv: Kul att du gör det) det gör jag med.

Ah, samma här!

ska du göra ngt spec då? :D

sv: ah :)

SÅbra! :D



kraam

härligt :) jo de är fint :D

ne blir lugnt :D

vilken söt apa :)

sv: nope inte jag heller ;)

Låter som en ganska slapp dag :d

Svar: Tack så mycket! (:

SV: härligt! min helg var toppen. hur har du haft det?

Den där är jättesöt:)



Kul med temadag. Roligt att göra något annat liksom.

sv: nae :/ Men har du haft en bra dag annars?

yes :)

hihi :D

Temadagar är så mycket bättre än vanliga skoldagar! oavsett vad dom handlar om:)

den bilden på apan där, de är en sån foki visade i ett videoinlägg för längesen :P

händer annars?

<3

haha apan är ju bara underbar :D

sv: vad bra! Jo jag med faktiskt :)

svarar på kommentarer :)

görs? :D

sv: förlåt för sent svar! har varit lite off idag så har inte riktigt orkat...



hoppas du haft en bra måndag!

<3

den apan är så söt:D



sv:Tack!:)

sv: okej, kollar på one tree hill!

svar: :) <3

Sv: Precis, fast det tycker man alltid om alla lov ;)

Söt! :)



Sv: Jaa det tycker jag med! :D

Allt bra idag??

<3

svar: <3

sv; så bra:)

Sv: Tack så jätte mycket! :D

sv: vad görs? :D

sv: hehe ja!

du äääääääääääääääääääär!! :D

händer i veckan?:D

sv; tack! :D

svar: <3 <3

SV: härligt! hoppas du får en fin kväll!

allt bra? :)

skönt _:)

<33

- Vad gulligt :)

Allt bra?

Sv: Åh tack så mycket! :D

aa :D

sv: haft en bra dag?

KRAM

görs?:D

Aw söt bild ;)



Sv: Hihi tack :D

haha ja men vad är det för ngt? :D

sv: yes :)<3

vad gör du då?

sv: Tack föresten! :D

sv: okej, jag tittar på tv :)

haft en bra måndag? :D

Fin blogg!

Kika gärna in i våran fotoblogg, där vi skriver om mode, tips & främst fotografering! :)

Du har inte missat världens BÄSTA blogg va? Kika gärna in här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-8.html#comment

& anmäl dig till dagens blogg :)) Xoxo Saandriiiee

monkeeey!



SV: tack



puss

jag har varit i skolan större delen av dagen :p

den där apan är så söt! Haft en bra dag annars? :D

Det är bara bra :)

Vad gör du?

Kram

sv: Tack!

Önskar dig en toppen tisdag! :D

Skit bra blogg tjejen! Fortsätt så, så kommer du komma långt med bloggen, det lovar jag! Ha en bra dag! Kram :)

haha jojo det läste jag men en nagelblåsare liksom vad är det? är det så att det torkar snabbare eller vad ? :)

SV: aha, vad bra! :)



Kul att höra!! :) Jaa, samma här! Har sjukt mycket att göra nu, mestadels skolarbete.. ;O

sv: Jo men jag håller med dig.

åh, älskar blåsapor.

typ den bästa onödiga sak som finns !























Follow my on Bloglovin







Trackback