ingen text bara bild

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Kommentarer

Jätte fin bild :) Älskar blåsippor!

Sv: Ja, det är det :))

fin bild :)

sv; yepp :)

du bhevr inte tacka för sanningen :D

okej :D

Superfin bild och jättefin blogg! kram

vad gör du? :)

Fin bild!



Okej, ska börja fixa med en design ;D

:D:D

vad gör du?:)

SV: jaduu itne så svårt, 13-19 är tonår!



puss

Hejsan:D

Vad fin bild!



Hoppas du haft en bra dag!

Kram

Sv: det är bara bra :)

<3

Fin =)

sv: En bra dag ändå hoppas jag :)

Mja, min innehöll väl mest ångest och plugg.. Så inget kul här inte.

mycket fin bild :)

sv: jo, jag mår mkt bättre :) dudå?

Fina:)

tack så mycket snälla du! :D

sv: tack!

Hej!



Nu har jag en grym fototävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb.se där du kan vinna en valfri produkt för max 200kr



Läs mer här: http://linneaphoto.blogg.se/2012/april/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment



Lycka till!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

fin bild! :)



sv: jag med haha :)

ska du göra till helgen då? :D

kram

Sv; Tack för tipset!

Fin bild! :)♥

Sv: Tack :))

Önskar dig en fortsatt bra onsdag :D

sv: Tack så mycket! ^^

Har jag förresten frågat dig om bloglovin-byte? ;D

Hej! allt bra?

bloglovinbyte?

kram

sv: tack! :)

tack :D

allt bra med dig? :)

sv; haha tack!

kollar på videos :)

fin bild!

allt bra idag ? :)

superfiin bild!

sv: vad tråkigt, helt okej :)

vad gör du då? :D

mycket fin blogg! :)

hur mår du?

Fin bild!

<3

sv. säger detsamma hihi! riktigt fin blogg :)

åh vilken härlig vårbild!

Svar: Åh tack så mycket! (:

jo helt ok med mig. göres?

sv: ja verkligen! :)

Tack :)

Satan va mycket blåsippor, grymt fin bild :)

sv; har du något husdjur? :)

sv;

Precis :DD Allt bra btw? :>

sv;

Åh taack, tyckte också om den hihi :D



Ha en fortsatt bra dag, kram! :)

Sv: Lugnt. (:

Riktigt fin bild :)

sv: samma här :)

vad gör du nudå? :)

Jättefin bild!

<3

Nähä okej det var synd.

jag pratar i telefonen med carro. :)

Åh, tack så mycket! :D

sv;

Jag mår också bara bra, förutom att jag är gaalet trött :) Ha en fortsatt superfin kväll, kram ^^

sv: nej undra bara eftersom du frågade hihi :D

du tar jättefina bilder, man får väldigt mycket inspiration & du är supersöt!

hoppas du får en underbar kväll!



kram

sv: jag pluggar lite :)

vad händer imon?

Sv;Tack, och det har jag också:D

Hoppas att du har haft en bra dag:)

vacker bild!

helt kärleksfullt ;)

Fint! :)

SV: Okej, men jag hoppas att du vill vara med!:D



Kramar

sv: Haha ja gärna. Jag lade till dig nu, nummer 421! :)

Följ mig helst via bloglovin-knappen inne på min blogg när du lägger till mig.

göres?

haft en bra dag än så länge? :)

Hej du missar väl inte din chans att synas framför tusentals med läsare va? Var med i min Dagens blogg tävling, hade vart jättekul om du var med! ^^,

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-10.html#comment

var gärna med igen, KRAM

Sv; :D

Fin bild! :D

jo jag mår bra! :)

bloglovinbyte? :D

hihi japp :D

Hoppas du haft en bra onsdag och att du får en fortsatt bra kväll :)

Men tack :)

hej, hur är det med dej? :)

Åh blåsippor!



Tack så mycket Beatrice :)

det är kanon men världens huvudvärk kraaam

sv; tack! :)

Hejhej! hoppas du haft en bra dag :)

Lite olika, allt bra? :)

a:)

Ingen orsak :)

sv: håller med :)

fin!

vad gör du? :D

Vsg :D

Ja!

Ja :D

händer sen?:)

Najs :D jag mår lite illa men annars är detbra :)

inte så mycket, kollar på tv och bara tar det lugnt just nu

hur kommer det vita saken på bilden?

sv: varsegod!

fin bild :)

btw, älskar headern! :D

händer sen? :d

gjort idag :)

sv: det funkade tack bästa du! ♥

ska bara göra mig klar för kvällen kommer snart tillbaka

sv: härligt att höra!:D

vad tycker du om våren?:)

sv: härligt att höra!:D

vad tycker du om våren?:)

sv; yes jag hade det jättebra. :)

skönt! det är bra med mig oxå! :D

Gör du ikväll då? :)

vad gör du?:)

sv: okej, ska snart sova :)

haft en bra onsdag? :D

Yes :D

SV: Tack så mycket! :)

Godnatt och sov gott!

Hoppas du får en finfin torsdag :)

KRAM! :D

hoppas du haft en bra dag :D

sv; 2st katter :) men skulle så gärna vilja ha en hund, men mest av allt en häst!

sv: okej :)

Önskar dig en awesome torsdag! :D

Tycker jag med :D



Ikväll har jag ätit blåbärspaj och massa vaniljsås framför tvn ;D



Vad har du hittat på?

det är bra :)

vad gör du?

fin bild! :D

sv: Fin bild! :)



p.s. glömde fråga min pappa igår men gör det idag! :D

så fin bild!!!



kan jag lova dig att det var :D

PUSS

Fin bild :)

Sjukt fin bild!

Vacker bild

Fiiint !

Allt bra ? :)

härlig bild!

ohjo, fast sötare!! så fin bild :D

fin bild! :)

sv; njaa är lite svag. Sjdå?

Jättefin bild! Och fin blogg! Kika gärna in på min blogg! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback