I want to have nice weather

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Igår när Emilia och Fabian hade vart här hemma hos oss slängde jag mig i sängen för att sova med min kärlek. Kan verkligen säga att jag sov bra inatt, förutom dom få gångerna som jag vaknade. När klockan ringde imorse vid fem klev Christoffer upp, eftersom han skulle med båten vid sju. Jag fick säga hejdå till honom och som tur är han bara borta över helgen. Natten bjöd på 11 timmars sömn. Gissa vad vi har för väder? Rätt svar är pissregnar, inte alls kul jag vill ha sol och inget annat. Vad har ni för väder idag?

Mot kvällen skulle vi grilla, men när jag kollar på vädret ser det inte alls ut att bli något. Annars om vi inte ska grilla får vi hitta på något annat, men jag tror det kommer bli en dag hemma eftersom vädret är så dåligt. Vad ska ni göra den här långfredagen?

Kommentarer

allt bra idag ? :D kram!

sv: Härligt:D Samma här :D

Planer för helgen? :D

haft en bra start på påsken? :D

Här regnar det också :/ Eller nästan snöblandat regn.. USCH!

Det är bara bra. Själv då?

Allt bra idag??:)



KRAM

Åh fin bild! älskar skärpedjupet ;)

sv: åh tack =) glad påsk!

Lite olika :) Glad påsk!

Hej

Fin blogg.

Jag har dagens blogg uppe nu på bloggen där du kan vinna ett helt inlägg om just din blogg & såklart länkar.

Du hittar det här: http://photosaremylife.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-1.html#comment



K R A M

sv: okej:) jag ska kanske shoppa:)

vi har snöstorm..... :( Så var ghlada att ni slipper det :O

SV: gött! bara bra :)

Glad påsk ! :)

sv; :)

Tack, allt bra idga? :)

hejsan,

hur mår du? :o

kram

Vilken fin blogg du har, roligt med så fina bilder! :)

SV: händer idag då ? :D

sv; Tack, detsamma!

SV: Det är bra här med:)



Vad gör du??



KRAM

SV: Okej! Jag ska på bio med några tjejkompisar :)

Fin blogg ! :)

Vad gör du idag då? :D

SV: Ja! (:

svar: Vara med min syster haha!:)

sv.TACK DSM :DDDD

sv: Det gjorde men nu tittar solen fram, fast det är fortfarande molnigt :/ <3 regnar det hos dig?



Föresten trevlig påsk!! :D

Hej tjejen :) Allt bra?

Önskar dig en underbar långfredag! :)

sv; :)

Hej!

Jag är en tjej från de norrländska skogarna som just

nu är i fas med att starta upp en egen webbshop. Jag skulle bli super

glad om du ville kolla in min blogg och hjälpa till att tycka till om

vad som ska finnas i shoppen!

Melossy.wordpress.com - Passion for Fashion

Gud vad snyggt foto! Riktigt lyckat ;D

<3

vad bra,jo dt är fint här med :)

sv: Det lät inge roligt det :/ ska du göra något roligt idag då? :)

sv: aah :D

Vaknade och tittade ut, då var de snö på marken :(

Vaknade och tittade ut, då var de snö på marken :(

Hej.

Just nu har du chansen att bli dagens blogg hos mig, man vinner ett helt inlägg om just din blogg och såklart länkar.

mer info hittar du här: http://photosaremylife.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-1.html#comment



KRAM

Hoppas du får en trevlig långfredag! :)

Tack!:)

vill bara önska dig Glad Påsk! hoppas du får en trevlig helg! allt bra? kram

Önskar dig en härlig påskhelg!

tack! :D ha en bra helg!

Tonåringen som måsste hålla huvudet högt även fast hon har en psykisksjuk mor, förståndshandikappad syster, mishandlad och kidnappad. Men oxå om det bra i livet resor,shopping,mode o fest. Vill du läsa om detta? kolla då http://casan.blogg.se/

hur är det med dig idag då? :)

här äre massa snö -.-

jag ska ha en tävling på min blogg

den kommer ut i kväll :)

kom in och kolla sen ikväll



http://melin.blogg.se/



kram <3

Okej vad kul! :D

sv: jag går och donar lite här hemma. väntar på att sambon ska komma hem :) hur blir påsken för dig?

GLAD PÅSK!♥

Sjukt fin bild!



Bloglovinbyte? :)

va bra att höra, jodå jag mår fint! :)

sv; vad bra, allt är bra med mig :)

händer idag då?



Hos mig regnar det också, jävla skit väder! ;/

Vilken fin bild! :)

sv: härligt, jadå :D

Vad ska du göra under påsken? :)

RE: jo tack sötnos det är fint, med dig? ❤

svar: ne usch, det snöar fortfarande :(

Hate it!!!

Menar du gif filen eller själva bilden? ^^

RE: varför bara sådär? :(

Hej! Hoppas du haft en bra dag hittills :) Kolla gärna in vår blogg! Du lämnar den inte utan ett leende :D Och gör du det så har du nog läst för lite, annars ber vi om ursäkt för att vi störde :)

Allt bra ? :)

sv: Okej, men det var väl inte allt för tråkigt de iallafall ;) själv har man gått en långpromenad med hunden :)

sv: Fin bild :D

Körde på manuell fokus och LV :)

Frågestund på bloggen,

kika gärna in och ställ en fråga. Kram! :)

Min start har också varit fin!

Här är det fint och soligt, men lite blåsigt. Förstår inte riktigt vad jag gör inne vid datorn, haha :)

Sv: Det är bra!

Vad gör du? :)

Live view, så man ser allt på skärmen. Men de är ingen nödvändighet, jag tycker bara att de blev skönare ^^

Sv; Svarar på kommentarer och så :)

Sv: hehe :D glad påsk!

städar inför mitt kalas imorgn, inte jätteroligt, men det behövs ju :) allt bra annars då?

svar: Tack! ^^ Hoppas du får en bra långfredag :D

Kort slutartid! Ha på minst 1000 så borde de frysas :) Jag hade på 1/1600 f1/8 ISO640. Så om du vill ha en kort slutartid trots att de är ganska mörkt ute, dra upp ison :)

Hejsan! Fin blogg du har och intressant! Skulle du vilja ha länkbyte ? :) Kramar!

svar: nej, inte kul alls :( vågar inte köra i så mycket snö med mammas bil, hon har sommardäck på.

åh vad mysigt med grilllning!

Åh, jag förstår det! Men det går att göra en regnig dag fin med :) kram!

svar: det får fan inte snöa imorgon eller på söndag, för då måste jag ut och åka bil :P

Fin bild! :-)

Vi har snö....

pusss

sv: japp ^^

Önskar dig en grym långfredag! :D

Sv: Tack detsamma sötis! tack :) hoppas du får en bra dag :)

länkbyte framför mina 600-1000 läsare? :)

skicka länk när du har länkat mig så länkar jag dig direkt!

så nu är tävlingen igång! :)

svar: ja! ska hämta lite folk imorgon och åka hem till pappa på söndag :)

SV: Jodå, det är bra med mig med! Vad ska du göra idag? :)

svar: japp! :D

SV: Har bara varit hemma och slöat.. :)

sv: Jo det var ju det innan det började regna ;) haha

svar: okej tack ändå :)

- Allt bra?

svar: japp :D

- Jadå! :-)

Vad görs?

RE: skriv ett meddelande på fb söt!

svar: :D

sv: okej! sugen på bloglovin byte då? :)

Det är bra, vad gör du? :)

Tacktack :)

sv: åh vad synd! men du har en superfin blogg iallafall! :)

Vad gör du då? :D

fejnt :D

snöar de hos dej med? ;o

Fin bild :)

Åh vilken härlig bild!

sv.Jadå allt är bra! :D hur är det sj? :)

Nu har jag svarat på frågorna på frågestunden! Kram Nina <3

Jättefin bild! :)

Det är bra, detsamma, haft en bra dag? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback