känns tomt utan dig, men snart blir det bättre!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Min morgon började med att jag fick gå ut och skotta för att ta mig in till huset, hela gården var fylld med snö. Fick ingen bra start på min dag, men det har jag inte lust att ta upp här i bloggen. Runt ett tiden kom Johannes och Jonathan på besök, mysigt.

Dagen har vart otroligt roligt med flera olika händelser, min mina två bröder. Resten av dagen tänker jag tillbringa i soffan, tänker även äta lite chips och se på tv. Hade tänkt sova rätt tidigt ikväll också för jag känner mig helt död plus att tiden kommer gå fort.

Vad har ni för planer för kvällen och vad har ni gjort för mysigt idag?

Kommentarer

sv: självklart, det är ju från weheartit ;)

Japp de gör jag :)

Sv; Jorå! :)

Vad händer imorgon?

Kram http://nathalies.nu

Jao!

händer ikväll då ? ^^

gott godiiiiiiiis! :D

hihi :D

sv: varsågod namnam gött bild på godis blir

väldigt sugen :P

//fife

Kräks snart på allt godis jag ätit denna på¨sken xD

Har dagen varit bra? :)

RE: jo det kanske gör det men du får försöka tänka positivt sötnos! :) haha aw vad gulligt, du får sluta vara så snäll ;)

SV: Haft en bra dag? :D

ååh godis :D



allt bra?

MUMMS

Jag ska bara ta det lungt, kolla film och käka godis! :)

Svar: Tack så mycket! :)

kul o höra :D

sv: Tack!

Önskar dig en trevlig påsk! :D

sv: det är bra med mig med :)

vad gör du då?

sv; uh, jag har ätit massor :(

sv: ja :)

RE: haha bra då har vi fixat det :D

GOTT! :)

vet du ngt bra som går på tv ikv? :)

Hejsanhejsan tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D

sv: okej :)

Läget? :)

Sv: Det är hur bra som helst? Med dig också? :)

RE: det är därför du inte borde vara ensam, hos din pojkvän. allt runt om där påminner om honom ju ;)

sv: ja ;)

Gött, jo bara bra! Görs? :D

Sv: Vad bra! :D Du får gärna vara med och tävla i "veckans fotoblogg"! Det är självklart inget måste, men det är ett sätt för mig också att få folk att hitta till mina bilder. Jag är så desperat efter att lyckas som fotograf så jag testar alla möjliga sätt om du förstår vad jag menar. :)

hihi :)

Sv: Okej, vad synd! Jag förstår. Du är inte den enda, men jag har sett att det fungerar för många så jag tänkte testa det jag med. Brukar inte "tigga deltagare". :) Kram!

<3

sv: kollar på tv :)

vad ska du göra imorgon då?

Okej, nej inte mkt.. :D

Sv: Vilken tur att vi förstår varandra då. ;) Åh tack!

Sv: Jag ändrade de dumma reglerna som bara funkar för stora bloggare. ;)

sv: vara med familjen typ :)

hur länge har du fotat då?

<3

Vad härligt och höra :)

Har du haft en bra lördag ? Kram :)

Sv: Haha där ser man! Vad kul! ;)

RE: haha sant, men du kunde ha tagit med dig nyckeln :D

sv: sen september, så alltså ungefär ett halvår :)

visst är man sjukt less på snön nu? sommar vill vi ha!

vad gott det ser ut , iaf jordgubbssträngerna:)

ställ gärna en fråga i min frågestund :)

Åh, godis<3 älskar de sura ringarna:) de har så bra konsistens.

precis min godissmak!

GOTT :D

GOTT!

mums :D

åh, vad gott

Känslan man får när man hittar en blogg man brukade följa :')

låter trevligt :)

Gud vad godissugen jag blir!! :D

http://worldsphotographsmusic.blogg.se

Har precis startat en ny blogg! Ja skulle vara as gald om du tittade in och tyckt till!

Om du inte pallar eller inte tycker om sånna här meddelanden så skitt i det och fortsätt att mysa på!























Follow my on Bloglovin







Trackback