why is it just me and nobody else

bilderna kommer ifrån weheartit


Kommentarer

följer dig nu, skriv när du gör detsamma :D

- Härligt!

Allt bra?

sv; Varsågod :)

Sv: Okej vad härligt!:D

Det är bara bra med mig med:)

GLAD PÅSK!

svar: vsg <3

Finfin blogg! :D <3

Skulle varit superglad om du slängde in en kommentar på MIN blogg ! :D

Kram!

otroligt fina bilder! Jag ska fira påsk med vänner och familj, allt bra idag? :)

ookej,nej svarar på kommentarer! :)

det är också bra här!:)

SVAR: Taack :)

SV: jag mår toppen! hur mår du? är du ledig nu över påsk? ska du göra nått särskilt? GLAD PÅSK!

Så härliga

Jodå, det var kul. Men det kommer att bli ännu roligare idag =) ha det!

sv; samma här :D

Usch, vi har fått en massa snö nu under natten!

allt bra idag ? :D

sv: Japp, vad händer idag då?:)

jätte fina bilder!Glad Påsk på dig! ^^

SV: okej, det är ju rätt skönt det med. jag ska egentligen bara umgås med familjen. allting bra annars?

älskar weheartit! :)

älskar bilden i headern! :)

sv: Okej, vet inte riktigt vad jag ska göra idag, hehe ♥

fin blogg du har!

Vill bara kika in och säga Glad Påsk! :D

sv; Tack :)

Åh så härliga bilder! :D

Ha en riktigt bra påskafton! ;)

tack! :)

GLAD PÅSK!

Planer inför dessa Påsk-dagar? :)

Hoppas du får en super bra dag! :D

hur underbart som helst!

Puss

görs?:D

sv; hihi, har du lov denna veckan som kommer? :)

sv; vad bra, samma här! Förslag på någon bra serie? :D

kram!

Vad ska du göra idag?:)

Glad påsk vännen!

ska du göra något speciellt idag? :)

Glad påsk! :D

sv: vad har du för planer för dagen då? :D

Glad påsk!:D

sv: okej trevligt :D Jag ska fira påsk med familjen och träffa pojkvännen lite senare :D

sv: Japp! ♥

sv: Okej :)

Vet inte ska börja med att träffa en vän! :)

svar ; Glad påsk på dig med !

idag ska jag bara vara hemma och mysa med familjen! :)



allt väl? :)

kram

Mmm jordgubbar åt jag igår :)

sv: Tack :)

mysiga bilder

svar: ja verkligen!

jodå, det rullar på.

är det fint väder där du bor? :)

svar; hahah, samma här :/

inte ett påsk väder riktigt...

fin blogg du har fräsen :)

Hej! FIN blogg :) besök gärna min och kommentera vad du tycker om den. Det vore också snällt om du kunde titta på mina videoinlägg under kategorin videoinlägg :D

Shiet vilken fin blogg du har! ;DD

Sv. tackar så mycket du! :)

svar; aw, tack! :)

dina med :)

jo da det är bra =)

Det ska jag! :D

Haha ja :D

SV: jaaaoo



pusss

:))

häärliga bilder!

asssååååÅ! we<3it <3

sv; vad bra! :D

Japp jag har också lov den kommande veckan. Känns ganska sjukt haha. Har ingen ork för skolan längre så det är jätte skönt att kunna slappna av! :)

glad påsk :D

Verkligen! Åh, tycker du verkligen :D?

själv vart jag inte så nöjd.

sv: Jo det är verkligen sjukt jobbigt, man blir bara trött av det! Jag tycker det räcker för iår iallafall ;)

be strong ❤

sv; hihi ja :)

har du planerat något inför lovet? :)

sv: :D

Ja! :D

jätte fina bilder :)

Och du har en jätte fin header <3

//fife

Härliga bilder :)

glad påsk!

allt bra idag?:)

glad påsk!

Allt bra ? :)

glad påsk :D

Sv: hehe tack :)

gjort idag?:)

sv: Tack så mkt! :)

Glad påsk! :)

fina bilder!

Varsågod! :)

Det är bra med mig. Dig då?

SVAR: Tack så mycket, jag gillar dina bilder också!

sv: hah ja, vem gör inte liksom? :D

- jaa :)

Hej! Förlåt för sent svar, har haft fullt upp plus att jag har varit och fortfarande är sjuk men nu är jag tillbaka i bloggen - kommer att updatera den oftigare än vad jag har gjort. Hoppas allt är bra med dig, och hur har din påsk varit / hittills.?



Kram!

Emma - emmaeriica.webblogg.se

Ps. är du intresserad av ett mobilsmycke eller nyckelring - gjord för hand? Läs mera under "Emma's Jewelry". Har du frågor eller så, kontakta gärna mig.

(Emma's Jewelry är mitt "företag")



Förlåt för en rörig kommentar.

Glad påsk :D!

så fina :)

SV: underbart!



pusss

fin header! :)

tusen atck snälla du :D

svar: ja! :) ha en fortsatt bra påsk Bea <3

aw, vad glad jag blir!:D

fint kollage ;D

De är toppen! glad påsk sötan :)

svar: ah jag ska, hehe :D

sv; härligt ! jodå de är bra :)

sv; hmm ja :) Tyckte också om Andra Avenyn! Har du sett The Vampire Diaries nångång? Eller One Tree Hill? :D

sv. :D

underbara bilder :D



sv: hih,alltid roligt att hitta nya instagram vänner..trots ja bara har haft min i några dagar o du också va?:D

kramis♥

glad påsk!

har du varit på bilmässan och hur var det i så fall? :)

hoppas du får en underbar dag!

sv: tjo söt =)



helt underbara bilder ;)



mårs de?



Krami

sv: vad görs? :D

thx dude!

Allt bra?:)

glad påsk!

Glad påsk! :)

sv; hihi okej :)

jag ska träna, plugga och umgås med min pojkvän :) självdå?

Ställ gärna någon fråga i frågestunden och bli länkad! :D

http://miizing.blogg.se/2012/april/fragestund.html

svar: yes, hehe :D

vad ska du göra imon då? :)

det är bara bra:)

Fiina bilder!

glöm inte att kolla in min frågestund jag har på bloggen nu :)

allt bra annars?:)

svar: hihi :D

så härliga Bilder :)

jao, gjort idag då?:)

svar: har nyss sovit en stund, du då? :D

sv: okej, va med kompis :)

underbara bilder.

sv: ja wehearit, har alltid så snygga bilder! :)

sv: hih ja :D

sett film:)

bara bra!

hur har de första påskdagarna varit fr dig :)?

sv: jao verkligen superfina=)



gött att höra .. här med ;)



Krami

hihi :)

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=37255



vill du tjäna pengar snabbt så klicka in på denna sidan NU :D

sv: okej, men vad heter du på instagram då? :D

RE: ja helt underbara!.. hur klarar du dig?

svar: japp :D

tråkigt, haha

SV; :D<3

hoppas du haft en bra dag :)

sv: okej kollat på film :D

haft en bra dag?:)

Så inspirerande bilder!

sv; är med kompisar. är det bra med dig? :D

Älskar din header :) <3

<3

<3

Hihi :) <3

haha.. ah läs inlägget så vetdu ;)

Haft en bra dag ? :)

just nu inte så mkt, sj? :)

Jodå, inte gjort ett skit så :)

skönt de med ibland :)

RE: haha vad söt, hur lyckades du låsa dig ute? :') Det låter helt okej med andra ord ;)

sv: Jo men nu ser det ut som om vädret ändå klarnar upp!:D vi får hoppas på att det blir finare imorn helt enkelt!

Superfina bilder, älska we heart it!

Riktigt härliga bilder det där är! Så inspirerande och fina.

men åh, fin blogg du har! :)

fina bilder! kan sitta inne på weheartit så himla länge och bara titta haha























Follow my on Bloglovin







Trackback