with you I'm great, love


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm

Kommentarer

Fin bild!

Fin bild:)



Nej jag slutade 1 idag:)



Vad ska du hitta på i eftermiddag och kväll då?



kram

Tar det lugnt nu bara :)

Jättefin bild!



Hej! Det skulle vara roligt om du var med min tävling! :) Länk:

http://mervevian.blogg.se/2012/april/veckans-bloggar.html#comment



Xx!

fin bild! :D kram

SV: Okej :)

shit va snabb du va på att svara :D hihi!



varsågod, tack ska du ha!

allt bra med dig?

Brukar du baka?

sv; tack detsamma :D

Tack:)

men dåså! :D

jag mår rätt så bra, har väldigt ont i huvudet bara :/



vad har du för dig då? förrutom att svara på kommentarer? :D

legat hemma och vilat :)

sv: vsg :) allt är bra, tack. själv? :D

tar du studenten i år :)?

sv: va bra! händer ikväll? :)

vad gör du?:)

sv: Tack!

Ha en fortsatt bra dag! ^^

Så fint så :)

allt bra?:D

Bara ta det lungt:)



ska du göra något roligt imorgon då?



kram



sv: hihi jag vet inte ännu :)

Härlig bild! :)

sv: Okej:) Vad är favoritfikat då?

sv: härligt! jag med :)

allt bra idag?

Samma här:)



kram

Själv tror jag att jag gillar chessecake bäst:)

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg?

Skulle vara tacksam om du besökte min blogg! :D



http://iidamariia.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

sv: Jag är hemma den 12/5 om jag inte har helt fel. Ska bli skönt att komma hem . :) <3

<3

Är nu tillbaka från min paus :) Min pappa råkade ut för en olycka, så har inte riktigt varit pepp. Men nu är allt bra igen!

Hoppas allt är bra med dig också? :D

finfin bild!

sv: det är bara bra med mig, hur är det med dig då? :D

Sv: Okej, nej inte jag heller dagen har varit väldigt lugn. Vad gör du då? Kram

ja riktigt gott:D

allt bra stnos? :D

<3

Har du fått en fin start på veckan?

hej, allt bra? :D

hej, allt bra? :D

Hoppas din måndagskväll blir perfekt :) Planer? :D

Sv: okej, nej inte jag heller. Har en seg måndag så låter den få vara så bara. Kram

sv: gjort idag? :)

fin bild (:

sv: det är bra med mig med :D

vad har du haft för dig idag?

thihi:D

Åh fin bild här också.. härligt skärpedjup och ljus !

bara bra med mig med. :)

åt just middag:)

SV: Ja allt är bra med mig tack, själv då? :)

de är bra :D

vad gör du?

kan vara skönt det :P

tack själv rara du :)

Sv: Ja precis!

fina bilder!

mysbiold ;D

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

- Önskar dig en fin eftermiddag/kväll! :)

göres?

Hej! vilken fin blogg du har! kolla gärna in på min blogg, har just nu frågestund så kika in och ställ nån fråga o se om jag svarar just på din :)

sv: Tack! :D

fin bild!

sv; samma här!



Har inte riktigt haft tid med datorn & svara på kommentarer drf svarar jag lite segt nu förtiden.



Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

Hoppas att du har gaft en riktigt trevlig helg!

hehe:)

Fin blogg!



Jag undrade om du kunde rösta på en av kändisarna som kommer komma upp på min blogg klockan 18:10, om du vill rösta så skriv 1 och 2, röstningen avbryts 25 April.

Heej, vilken fin blogg du har! Helt underbar :)

Kram!

sv: toppen :D du då??

sv: Glad du tycker det:D jag ska så småningom visa fler bilder därifrån.

Jo tack jag har fått en fin start på veckan, har varit ledig ;)

superfin blogg! :D

bloglovinbyte? :)

Sv; Tack;) allt är bra, väldigt bra faktiskt, själv?

Vilka vackra bilder! :)

Heej, har du testat BB Cream från Garnier?? Vad tycker du om den isåfall kommentera inlögget ----> http://saraoftheworld.blogg.se/2012/april/bb-cream.html#comment



Kramizar<3

hejsan!

kommit tillbaka från helsingborg nu så nu är bloggen aktiv igen! Hoppas allt är bra med dig? :D

Fin blogg ! Vill du vara med på veckans blogg ?

-> http://sweetdreame.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

Hej :) En liten läsarfråga, hur tränar DU för att hålla dig någorlunda i form, promenader? gym? :D

hihi :D

planerar lots med pelle. :P

Vilken fin bild! :D

Ja:)

massa mums :D

Frågestund på bloggen ställ gärna en fråga eller två!

PS: Dom som kommenterar med sin blogg blir länkade i ett inlägg där frågorna och svaren kommer upp!

Förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer..

Kramis http://sofiezirath.blogg.se/

Tack:)

hehe jao :D

svar: ja det var supergott :D

Sv; allt är nog inte så bra, annars så flyter livet bara på, själv ? :)

jätte fin bild Bea :)

Hoppas du får en bra kväll! :)

tack rara :D

SV: det hoppas verkligen jag också, haha ;D

https://www.facebook.com/NotarSverige/app_321477344575765?app_data=1569645993



rösta:)♥

SV: Härligt :D

Allt bra? :)

Fin blogg!! :)

sv: Ne det gör det inte, okej. Vi har ett till på tor och sedan några veckor så väntar engelska & matte också :/

Svar: Roligt! :) Jag har haft filmkväll med lite kompisar, haft familjemiddag och umgåtts med min sambo :) Har du haft en bra start på veckan? :)



Kramar

fin bild :)

SV: jo tack idag mår jag mycket bättre! hur mår du? haft en bra dag?

SV: Okej:)

Jo det är bara bra med mig:D

Vad göru för kul?:)

härliigt! fin Bild! :)

sv; bara bra! Händer imorgon? :)<3

Vad hittar du på ikväll?:)

sv; varsegod och tack!

sv: samma hehe :) vad gör du då?

sv: det är jättebra :D

vad gör du?

Fin blogg, titta gärna min! Kram :)

sv; Tack!

Haft en bra Måndag? :)

fin bild :)



Sv: så lite så! hihi ja det var de =)

sv: Härligt :D

ookej, varit i skolan! :d

förlåt att jag bara försvann. var och firade pelle. :) han fyllde 25 igår! :D

okej har du hoppat av? eller börjat om? ellet kanske bytt linje :)?

- Okej :)

Nej inget speciellt här heller :)

Fint nu när grönskan kommer :)

Vad tycker du om våran nya video? :D

http://twotrollfaces.blogg.se/2012/april/vad-tyckte-ni-om-var-video.html#comment



Var gärna med i dagens blogg också! :) Det är bara att skriva 'jag är med' och gilla våran facebook sida :P

http://twotrollfaces.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-4.html#comment

Sv: :)

allt bra? kraam

sv: Tack!

Fått en bra start på veckan? :)

Godnatt och sov så gott :)

Hoppas din tisdag blir asbra :D KRAM!!!

Jora ;D

Hej hej ! :)



Delta gärna i min tävling som just nu är igång.

Du har just nu chansen att vinna en body butter från rawsenses.se till ett värde utav 239 kr !!

Direktlänk; http://maddez.blogg.se/2012/april/tavling.html#comment

KRAM♥

gillar blogg stilen ;) x x

Vad händer hos dig idag fina du? :)

fin bild :)

Hejsan. :) Vad har du för dig idag? :)



Kram Amandah

är precis hemkommen ifrån London, har massa bilder att visa om du vill se :)

Hej hej

Riktigt fina bilder du har!!

Fortsätt med det riktigt bra jobbet, du tar verkligen verkligen bra bilder!

Hoppas allt är bra med dig och att du mår bra och så :)

Kram liss :)



Kika gärna in min blogg med om du har lust

Utförsäljning av våra smarta band.

1 för 40:-

2 för 60:-



Perfekt till studenten och sommarens heta fester!

Välkommen in till vår hemsida Withbra.se

Har börjat om att blogga nu!

Hoppas allt är bra med dig annars?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback