Ett inlägg från Gotlandsbåten

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson  | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8
 
Hade tänkt skriva ett inlägg innan jag lämnade Gotland, fast jag hade inte tid till att blogga eftersom jag hämtade min kamera i fredags och ville undersöka den. På kvällen ägnade jag tid till att vara med mina vänner. I lördags började min resa till Göteborg och nu sitter jag på Gotlandsbåten på väg hem. Blev ingen lång resa men har ändå hunnit med Hotell, Rixfmfestivalen, Nordstan och umgås med min pojkväns familj.
 
Några visste redan att jag skulle köpa en ny kamera och här är en bild på min kamera. En sak ni kanske borde veta var att jag bara köpte kamerahuset och inte objektivet som man ska få till. Bilder kommer snart och berättar mer om resan imorgon efter skolan.

Kommentarer

Vad roligt med ny kamera! :D

sv: Vad härligt, hoppas det går bra på första skoldagen! Jag börjar på onsdag men hänger med lite på insparken som är igång nu.

åh jag vill också ha ny utrustning!

sv; canon eos 1000D, haha! :)
Vad är skillnaden på 600D och 550D? Vilken är bäst? :)

Tack ska du ha, visst är den fin :)

Åh vad roligt med ny kamera!

sv; okej! Då blir det att köpa en 600D :)
vart lite förvirrad när den var billigare än 550D :O

sv: Ja, en dag efter skolan skulle passa bra:)

Haft en bra tisdag? :)

Sv;åh tack så mycket! :)

jo da bara bra =)

ååh kameran alltså :D

Fin blogg ❤ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

sv: jaaa det kanske det kan vara! :D Jag tror det var någon lekstuga i närheten. Är det två våningar i butiken? Det var det i den i alla fall :)

sv: jo jag vet men fan det är dyrt :P

sv: Så roligt, hur var det nu. är det sista året du läser? :)

härligt med ny kamera

klart man måste undersöka en ny kamera :)

avisavisavisavisavis.. dendär är säkert superduper sketa bra

sv: allt bra idag? :D

du som var med förra veckan i 'VECKANS FAVVO', var gärna med och försök igen denna vecka :D!!!
PUSS

allt bra med dig idag?

Hoppas du får en bra tisdag, och hoppas att det är bättre väder hos dig :P

sv; Kul! :D Inte så mycket faktiskt.

allt bra?

Ha en bra dag! :D
Kram

SV: nehe haha ;) vet du vart uppsala ligger? gävle ligger i alla fall ca 50 min i bil över uppsala ;)

Så bra :)

SV; Härligt, det har jag med :D

Hoppas du haft en bra dag. ^^

SV: Tack! :-)

tyckte du det var roligt i skolan? :)
jag ser att du köpt ny kamera nu! Lycka till med fotningen! :)

Ja gör det BeaHedvind heter jag där! :)

SV; kuul :) där var jag i lördags! idag började jag skolan :)

Åh vad kul med ny kamera! Mysis :)

Kul med ny kamera! :D
Tackar!

Vad roligt med nya prylar:D

Tackar:D

Gött med en ny kamera hörredu! 7d också inte illa :)

hej, allt bra! :D

omg awesome!

sv; oj vad dyrt:o

Jo visst :) Vad gör du nu då?

sv; ja, de är den ju :o knas!

hur är det med dig då? :)

jaa haha :(

sv: härligt, jadå :D

sv: härligt, jadå :D

bara bra med har ont i min stortå av någon anledning...xD

sv; ja tack :D Vill ha någon som är kunnig göra det, hehe :) skulle vara snällt!

Gud vad söt blogg du har! Speciellt headern!

sv: härligt! toppen med mig D:

sv; oki! :) hur mår du en sån här onsdag? :)

sv, varsågod, tack ^^

sv; åh tack så mycket för hjälpen! :)
Så 600D är de jag ska köpa isåfall? :D

kul med nytt :D

de är fint! vad gör du ikväll? :D

sv: Jag kan fredag-söndag och därefter med men det är vad gäller denna vecka:)

Vilken fin ny kamera! :D

åå jag vill också ha en ny !:D<3

Syrran!! om några veckor så tycker jag att du ska ta med dig kamran så kan vi ta lite kort. Då har nog min mage växt lite :)

sv; Åh tack så mycket! :D

sv; Härligt, jo de är bra med mig. Vad gör du? :)

sv; de är ingen nybörjarkamera va? :)

Hejsan sötnos!
Sugen på flera läsare? isf kan jag hjälpa dig ! :) Kika in ! ^^,
http://saandriiiee.blogg.se/2012/august/dagens-blogg-vinnare.html#comment
KRAM!

hahaha fuck yeeah!

Tack! :)

Åh, lyx med en 7D! :D Jag väntar med spänning på att få höra mer om den.

sv: Tack så mycket! :D Jag sitter vid fel dator just nu, och minns inte på rak arm namnet på typsnittet. Kan kolla upp det senare :)

Gud vad kul med ny kamera, och objektiv!
Sv: Tack!























Follow my on Bloglovin







Trackback