Ett nytt sagoland för oss båda.

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson  | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Sommarlovet är slut och nu är jag tillbaka till min vardag. Skulle vilja ha lite mer ledighet, men lider inte så mycket av att börja skolan eftersom det händer så mycket roligt detta år. Har inte speciellt mycket kvar tills jag är i mål. Berätta gärna vad ni tycker om eran skolstart.
 
Känns faktiskt väldigt konstigt att börja trean på gymnasiet och även att börja sista året på gymnasiet. Mitt sista år på skolan kommer börja med en resa till Island och därefter kommer jag bara ha roliga fotokurser. När våren kommer ska jag försöka hinna med praktik och därefter tar jag studenten. Känns som det här året kommer försvinna på några sekunder. Bussarna till och från skolan är det som jag kommer störa mig mest på.

Kommentarer

Roligt att få åka till Island!

sv: Om fredag går bra då tar vi fredag:) Vad vill du göra och när ska vi träffas?

min skolstart är inte förrän den 3 september:)
tyck gärna till om min outfit om du vill sötnos!:)

sv; okej :D

fin bild!

*svar:* ja :)

Hej! Nu kan du gilla min blogg på Facebook.
Skulle vara super kul om du vill göra det, du får självklart länkning i bloggen! :)
Säg även till om du själv har en fanpage för din blogg, då jag följer din tillbaka :D
http://www.facebook.com/pages/Adhdochfoto/116312315123617

Ska du göra nåt roligt i helgen?

börjar du idag!? :O varför inte börja på måndag? :S jag börjar på måndag i alla fall. :P

sv: hehe aa :) vad görs? :D

SV: Ja gårdagen var helt okej. Vad gör du just nu då? Sorry för sent svar, haft bloggpaus.
kram :)

- aaokej :)
tack så mycket!

sv: Hur länge kan du stanna i Visby då? Jag tänkte om vi fotar så kan vi ju göra det vid solnedgången:) den är runt 8, så för mig gör det inget om det blir eftermiddag.

fin bild!

- BraBra :D

Hur mår du idag?:D

sv:Okej men tack ändå! :)

- Härligt!
Allt är toppen bra :D

sv; tack sötnos :D

- Mmm :D

Gud vilket mysigt ställe!

fin bild förrösten :)

sv; tack så jättemycket :)

SV; jo precis :) händer i helgen?

SV; Kul. :) vet inte, beror på hur jag mår.

- Ska nog plugga.. Dudå? :D

sv, tack ^^

ahh, då så! :P det gjorde min kompis med. jag hade också gjort det om jag fortsatte muhl...

Sv: Ja eller hur, visst är den :D

sv: Absolut! Jag kollar upp det imorgon. :) Typsnittet borde finnas på dafont.com. Och det där med kameran förstår jag fullständigt, haha. :D

*svar:* varsågod! :)

*svar:* :)!

sv: Ah jo, eller man måste installera den via Google web fonts. Om du också vill använda den i inläggsrubrikerna alltså? Du kan läsa om hur man gör här: http://www.designadinblogg.se/annorlunda-typsnitt-med-google-web-fonts/
Och typsnittet heter "Handlee". :) Hoppas att du får det att funka!

taack! :)

sv; Jasså? Det sre verkligen super mysigt ut!

sv: varsegod :D

SV: hihi jaaa :)

hare gått bra i skolan so far då? :)

sv; Härligt!
Jo de är bra med mig också, vad gör du? :)

sv; det var så lite så :D

Sv. Tack vad roligt:D!

Vad roligt att höra, tack så mycket! :)

Så fin bild! :D

Det låter som du har ett fint år framför dig vännen:)
kram

Vacker bild!
Tack snälla du!

sv; vad gör du? :)

sv; jadå! händer i helgen? :)

så vacker bild :)

Sjukt vacker bild! Dig börjar jag följa nu på bloglovin, för dina bilder å din blogg osv vill jag verkligen se mer av! :)

Åh, låter som du kommer få ett roligt sista år:D

Hej! Vi skulle bli oerhört glada om du ville kommentera nån liten fråga eller två i våran frågestund länk: http://soeures.blogg.se/2012/august/vi-kor-pa-en.html
Kramkram! /Ellen och Mathilda <3 <3 <3

så fint!

Jätte fin bild! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback