GRATTIS TILL KÖRKORTET ÄLSKLING!

Bilden kommer ifrån min Instagram @beattriicee
 
Som några kanske visste skickade jag efter en ny dataladdare för snart två veckor sedan, här om dagen tog jag kontakt med dom och frågade vart mitt paket är. Dom hade inte skickat paket eftersom dom inte hade sakerna hemma. Tydligen hade dom glömt bort att säga det till mig också. Om två veckor kunde jag få sakerna, men istället beställde jag från en annan sida. Förhoppningsvis kommer sakerna på måndag eller tisdag.
 
Min vecka började med att umgås med en härlig vän medan min pojkvän hade körlektion och uppskrivning. Tiden springer iväg och jag har inte hunnit gjort mycket mer än att jobba och gillat med ett härligt gäng. Man sparar det bästa till sist, min pojkvän klarade uppskrivningen i måndags och uppkörningen i tisdags. Det betyder att han har körkort och jag är överlycklig fast han får körkort innan mig. Grattis världens bästa kille!

Kommentarer

Gött, jo bra! Gör du? :D

Amen Skulle du vilja följa mig på instagram då kan jag börja följa dej jag heter sverigesstolthetamanda

Grattis till killen

grattis till honom! :)

härligt att höra, jodå med mig är det helt okej :)
haft en bra dag?
kram

sv: hehe aa :D vad görs? :D

sv: hehe aa, vad görs? :D

Ha en toppendag!;D
Vad ska du göra idag då?:D<3

Sv: varsegod:D

Sv: varsegod:D

Grattis till honom :)

GRATTIS!

Sv: jaa, riktigt mysigt :) Och grattis till honom!

hihihi.. ^^
önskar dig en fortsatt bra dag nu! :D

grattis till honom:D

Men vad kul för han, grattis:)

Grattis till killen din :)

Tråkigt att du inte fått dina saker, dåligt av dom att inte säga till... Jobbigt när det sker.

sv: Tack fina du!
Ni kommer nog få en hel del roliga miljöer att fota i där :)

Sv: Jaa, det är ju då det är som bäst att blogga för då missar man inte att göra något annat :) Är det fint väder ute så är man ju inte direkt sugen på att gå in och sätta sig vid en dator :p

Åh gud vad najs med körkort! :D Är allt bra med dig? :)

Åh vad najs med körkort! :D Är allt bra med dig? :)

sv: Det är bara bra med mig, sj då? :)

sv: Det är bara bra med mig, sj då? :)

grattis till han :D

grattis till han :D























Follow my on Bloglovin







Trackback