Ulrika Norman

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Modell - Ulrika Norman | Canon EOS 500D + Canon 28-80 mm
 
Jag älskar att träffa nya personer och lära känna dom. För några dagar sedan fick jag veta att Ulrika var på Gotland och jag älskar att träffa bloggare som ni kanske vet. Genom twitter bestämde vi oss för att träffas och umgås. Under gårdagen träffades vi för första gången, vi satt och pratade men fotade även en liten stund innan jag skule iväg på ett möte. Tack för en mysig stund Ulrika, vi måste ses flera gånger och umgås.

Kommentarer

men så skoj:)

åh vad bra:) vad roligt att träffa andra bloggare:D
vad ska du hitta på idag då?:)

åh vilken fin bild!:)

jag har precis tvättat klart, hade tvättid 8-12, kul va? haha;) nu ska jag plugga lite:) är ändå så tråkigt väder ute! har ni också "höstväder" på Gotland?

fin bild och sjukt söt klänning hon har på sig :)

*svar:* hihi :D

SV: tack så mycket! :)

Du får ha en jätte bra dag. Vilken fin blogg du har! Kika gärna in på min. Allt bra med dej?

sv: Och jag som tycker det är lite läskigt att träffa personer man lärt känna på internet haha.

Snart ska du ju hit också. Vilka ska du träffa då:) haha

*svar:* varsågod! :) ja!

Du får ha en jätte bra dag. Vilken fin blogg du har! Kika gärna in på min. Allt bra med dej?

svar : Det är bra med mej , ha en bra dag

fin bild. hoppas du mår bra tjejen!

fin bild :)

superfin bild :)

sv:) Sant! Nej men vad gullig du är. Jag tycker det samma, hade varit kul att träffa dig:)

*svar:* )

*svar:* :)

sv: Jag är helt snurrig, men var det inte rätt snart du skulle hit?:)

åh, va fin bild! :D

sv. nja, inge vidare med mig...

Så bra :D

hoppas du haft en bra dag! :)
kram

Vad mysigt :)

sv: Jo det har ungefär varit samma sak för mig, full fart hela sommaren verkligen. Men det är lite härligt ibland :)

Fin bild! :)

Fin bild! hur är det med dig? allt bra?:)

vad kul :)

vad gör du?:)

Så fint, lik hon är Laleh =D

sv; okej, jag jobbade för fullt. det har blivit mindre nu faktiskt :) detta är sista veckan

Fin bild!

Skit fin blogg! :)

låter bra! :D

Jaa!

Kul att träffa bloggare :D

sv: Coming soon eller nått sånt :) La in denna koden i alla kodmallarna under : :)

Fin blogg, allt bra? :)

Fin blogg, gör du gratis designer?:)

sv: allt bra idag? :D

Fin blid <3
Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen efter ett ganska långt uppehåll.

sv: Åhh, så snart:)

sv: Åhh, så snart:)

Det är riktigt skoj att träffa bloggvänner =) Har träffat en av mina närmsta vänner genom bloggen =) Kram

SV: tack så mycket!
Åh så fin bild! :)

så himla mysigt! :D

sv: hihi,aw tack:D
kramis❤

Digger bildet! :-) Koselig da.

gud va roligt att träffa andra fotointresserade!! :) älskar att träffa nya människor :)

Vad roligt :) Det är verkligen spännande och roligt att träffa nya människor, lite konstigt är det att träffa bloggare som man följt ett tag men kul :)























Follow my on Bloglovin







Trackback