2012 blir snart 2013

Fotograf: Felicia Andreasson l Kamera: Canon EOS 5D + Canon 28-70mm l Modell: Beatrice Jakobsson (jag)
 
Mitt år slutar med att jag är trött och vänt på dygnet totalt. Året slutar även med en träff med Felicia & Ulrika. Bilder från våran mysiga stund kommer i början av 2013, sen slutar jag även året med att umgås med fina vänner, perfekt. Det här blir mitt absolut sista inlägg för 2012.
 
Har funderar fram och tillbaka om jag ska göra en kort sammanfattning om mitt år, men kan fortfarande inte bestämma mig. Kanske kommer en kort sammanfattning i början av det nya året. Kan tala om att det här året har vart obeskrivligt på ett sätt, men ändå väldigt jobbigt. Början av 2012 var den bästa perioden under året av många olika anledningar. Vill önska er en bra avslutning på 2012 och en bra start på 2013!

Kommentarer

SVAR: härligt! inget speciellt :)

Gott Nytt År!

Gott nytt år Beatrice:)
Kram

Hoppas du fick en bra start på det nya året :)

Haft en bra nyårsafton? :)

Okejokej! :)

Gott nytt år :)

hoppas du hade en underbar nyår!
gott nytt år:)

gott nytt år!

fin bild!

gud va fin bild! :O

är medveten om att du inte tagit den där bilden eftersom att det står och det är du på den, upptagen med båda händerna...men vet du vad du borde göra!? :D Skapa en till blogg som är filial till denna! När du lägger upp bilder på denna blogg och skriver dina inlägg finns en till blogg som visar hur du tar bilderna och tips och sånt! :D För du är, och jag har sagt det många gånger, GRYMT BRA!!!! :D

sv: varsågod :D

Gott nytt år! :)

Kolla gärna in mina nyårslöften :D

ha en bra fortsättning :)

SVAR: jodu :)

- Tack så mycket fina du :)

Sv; tack :)

Hejhej!
Har gjort en årsresume på min blogg och det skulle vara jätteroligt om du kikade in och kanske tom lämnade en kommentar! :D
Kram / Elsalouise.blogg.se

allt bra med dig såhär början på året? :)

Vill önska dig en god fortsättning :)

Detsamma!^^

God fortsättning till dig :)

GOTT NYTT ÅR :D och god fortsättning på det nya året :D

Ha starten på nya året varit bra?:)

Vacker bild!

Härlig bild! :)

hahaha nä sant! men nu går det ju mot e ljusare tiderna, då kan man snart börja vara ute mycket mer :D!!!

Super fin blogg! :)

jättefin bild!

Jätte fin bild!

Vilken fin bild på dig! Bor också på Gotland ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback