Alla vinnare och sponsorer från min julkalender

(Hoppas ni överlever ett inlägg utan en bild)
 
Alla vinnare i min julkalender, ni som är länkade kan kontakta mig om ni inte har gjort det.
Emelisch, Maria, Soffi, Kristoffer, Olivia, Felicia, Hilda, Annika, Nellie, Anna, Anton, Monia, Lucas, Adelina, Johanna,
Elin, Karin, Saga, Zabina, Julia, Ida, Ronja, Jessica & Marita
 
 
Helt fantastiskt att nu uppskattar min julkalender, den kommer tillbaka om ett år. Måste tacka våra härliga sponsorer.
Lilla fjärilen design, Ekologiskatshirts, Coolstuff,Idunminerals,Fotoklok,Namnsmycken, Zodezo, Mihi, Medtryck,Themobilestore, Photobox, Beccadesign, Lbd, We Style, Eleven, Designtorpet, Happyplugs, Ungcancershop, & Donnergymnasiet

Kommentarer

oh grattis till alla dom som van! :D

grattis till dom!

sv; Förlåt för sent svar, men allt är fint med mig, hur är det själv?

sv; ja! :) allt bra? taggar du det nya året?

sv: blir att fira nyår med kompisar :) Haft en bra dag? :)

Roligt för dom haha :P

sv; okej hoppas det blir bättre :) med mig är det bra!
jaha okej, jag är lite taggad :)

händer imorgon`:D

Det senaste jag köpte :) !
KRAM

sista chansen idag att mejla om man vunnit i min julkalender, imon dras det nya om vinnarna inte mejlat :)

thehhe^^

så fiin blogg du har! ♥

äntligen hemma i sverige igen!
hoppas allt är bra! och gott nytt år på dig kraaam :)

Frågestund i min blogg pågår fortfarande. Fråga mig vad du vill..
Direktlänk---> http://hamizaj.blogg.se/2012/december/fragestund.html#comment

Hej Beatrice!
Hur ska du välkomna det nya året? :)

Jadå :D

Vilken lucka vann "Ronja" i?

Grattis

hejsan! Jag vann lucka 18, men har inte fått hem någon vinst än...
Är det så att något gått fel?
Hoppas allt är bra!























Follow my on Bloglovin







Trackback