Julkalender - lucka arton

Tävla och vinn sex muggar från medtryck.com - Du hittar många bra saker hos medtryck, dom har ett väldigt stort sortiment med olika saker. Vem behöver inte lite extra muggar hemma? Vinnaren från lucka fjorton blev Adelina. HÅLL MUSEN ÖVER LUCKAN FÖR ATT ÖPPNA!
 
1. Kommentera detta inlägg.
2. Gilla medtryck på Facebok, tryck här.
3. Om du inte äger en blogg skriv din majladress.
 
Tävlingen avslutas den 20 December klockan 23:00. Varje dag under december månad kommer det en ny tävling med nya priser att vinna. Varje dag fram till den 24 december. Missa inte lucka sexton & sjutton där du kan vinna ansiktsmasker och lotion.

Kommentarer

jag är med! Saga påhlsson på fb :)

jag är med, gillar :)

Jag är med !
Gillar på facebook - Lina Eckerström.

Ha en bra dag !

Jag är med :D
Gillar redan på Facebook

Jeg har likt facebooksiden og er med :) Mail: [email protected]

nej va cool!

Jag är gärna med!

Gillar på FB (Ingrid Polly)

jag är med! :)

Vilka roliga muggar :)

Gillar medtryck på FB - Desirée Larsen

Hoppas på tur :)

Jag är med o tävlar, gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
[email protected]

Jag är med. Gillar på facebook, liselotte andersson

Jag är med! :)
- Gillar på fb (Petra Celine Dorotea Stenberg)

Kram!

Jag är med och tävlar, har gillat på facebook (Johanna Hynynen)

Hoppas allt är bra med dig, kram :)

Jag är gärna med! :)
Gillar på fb: Isabelle Marie Flink

Vilken fin blogg du har och rolig adventskalender, älskar bloggar med mycket bilder :) Själv fotograferar jag också en hel del och skriver mycket om träning. Du får gärna gå in och kika på min blogg och följ den gärna om du gillar den :) Kram!

vad roligt med julkalender :)
jätte länge sen jag var inne här :P

ag är gärna med! Jag gillar på fb (Malin Andersson)

Jag är gärna med. Gillar på FB, Anna Karlsson och har länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/18/lucka-18-hos-beatrice-j-2012/

Hänt något kul idag?

Jag är med och tävlar, och gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

Jag är gärna med o tävlar!

GOD JUL!

Gillar på facebook - Caroline Andersson

Håller tummarna hårt!! :)

Jag vill vara med och tävla!!! :D Jag gillar på fb (Elin Gullbjörk Santesson) :)

gillat på fb
å gillar dessa muggar väldigt mycke

Gillar på fb, Annica Nilsson :)

jag är med
& gillar som My Thulin på fb :D

kram

Jag är med :) har gillat på.facebook med namnet sanna åberg.

ALlt bra med dig?
Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback