Julkalender - lucka nitton

Tävla och vinn ett smycke från We Style - Det finns många snygga smycken hos We Style för just dig. Vinnaren från lucka femton blev Johanna & vinnaren från lucka sexton blev Elin. Kontakta mig gärna på min mailadress. HÅLL MUSEN ÖVER LUCKAN FÖR ATT ÖPPNA!
 
1. Kommentera detta inlägg.
2. Om du inte äger en blogg skriv din majladress.
 
Tävlingen avslutas den 21 December klockan 23:00. Varje dag under december månad kommer det en ny tävling med nya priser att vinna. Varje dag fram till den 24 december. Missa inte lucka sjutton & arton där du kan vinna Lotion & Muggar.

Kommentarer

Jag vill vara med!! :)

Jag är med :)
[email protected]

jag är gärna med =)

Jag är gärna med :)

SÅ stilig, jeg er med :D
Mail: [email protected]

Jag är med, suuuuper snyggt! :)

jag är med :)

coolt örhänge...tipsar om dina tävlingar på min blogg:)

Jag är med! :)

Jag är med! :)

Åh kul, jag är med! :D

Så hur ska du fira julen på måndag? Önskar du dig något spec? :)

Hej! Jag är jättegärna med och tävlar om det supersnygga öronsmycket!!!
Har ingen blogg, så mailadress: [email protected]

hahah, åhja :P
ska vll vara med hos dig någon gång innan julafton då! :D

jag är med :)

Jag är gärna med :)

hehe de va så lite så! ;)

jag vinner den helt klart :3 är i mycket behov :O

Är gärna med hihi :D

Jag är med !

Härlig blogg du har :)

jag är med :)

Vill så gärna delta :)

Jag är gärna med! :)

Nu är Nyår bokad, gött. Blir 3rätters, skumpa, vin med ett gäng vänner på en väns restaurang (Oakleys showrestaurang http://oakleys.se/). Vad ska du hitta på?

Sv: hehe vsg, är allt bra? :)

Jag vill vara med!! :D

Ha en fin kväll :D

Jag är med!

Jag är med!!

Jag är med

Har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/19/lucka-19-hos-beatrice-2112/

Bara älskar den hemsidan!
jag är såklart med! :)

Jag är med! Hoppas på tur denna gång :)

Jag är med :)

jag är med

sv: tack :P

är med och tävlar :)

Är gärna med :)

jag är med :D!

sv; ja kul !

Jag är med och tävlar!

kram annika
[email protected]

Jag är gärna med och tävlar.

Kram Sanna

Jag vill vara med ;D

MEN OJ VANN JAG? :D

Jag är gärna med och tävlar! :)

:D

Hej! Så himla fint smycke, verkligen! Skulle passa perfekt som en liten julklapp till sig själv just nu. Har inget smycke som detta eller något i denna stilen men ändå föll jag direkt för det.
Ha en väldigt fin Jul och kramar från mig!























Follow my on Bloglovin







Trackback