Julkalender - lucka sju

Tävla och vinn ett presentkort hos namnsmycken.name - Dom erbjuder smycken och personliga namnsmycken i äkta silver och guld. Unika och älskade, tillverkade för din skull. Rekommenderar er att köpa smycken där. HÅLL MUSEN ÖVER LUCKAN FÖR ATT ÖPPNA!
 
1. Kommentera detta inlägg.
2. Gilla namnsmycken på Facebok, tryck här.
3. Berätta vad du tänkte köpa.
4. Om du inte äger en blogg skriv din majladress.
 
Tävlingen avslutas den 9 December klockan 23:00. Varje dag under december månad kommer det en ny tävling med nya priser att vinna. Varje dag fram till den 24 december. Vinnaren till lucka fyra blev Kristoffer, jag kontaktar dig idag eftersom du inte äger en blogg.

Kommentarer

Det kommer att komma en julkalender på måndag med fina priser :)

Vad ska du hitta på idag?
Kram

Jag gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)
Spontant känner jag att jag skulle vilja köpa armbandet med hjärtan; http://www.namnsmycken.name/files/IMG_1987.JPG
men lägga till så det blir fem hjärtan och skriva in initialerna på mina barn i dom.

Kram Annika
[email protected]

1, Jag är väldigt gärna med.
2, Gillar på facebook - Lina Eckerström
3, Hade nog köpt ett "hjärta" med min dotters namn på - Älva <3
4, http://liiinaj.blogspot.com [email protected]

Jag har tänkt köpa ett namnsmycke till mig själv, har alltid velat ha ett så ett presentkort skulle ju passa perfekt ;)

:)

Jag är med :D
- Gillar på Facebook
- Jag vill vinna: Armband i stål med 2 hjärtan

Jag skulle köpa "Stav 1,5 mm
Pris: 299:-" men dotterns namn på :)

Gillar sedan tidigare med namnet Monia Sundgren

Har likt siden på facebook :) Og tror jeg ville kjøpt noe liknende det på bildet over, kjempefine! Mail: [email protected]

sv: okok, jag tittar på X factor us :D

Sv: Va härligt med lite träning! jag har bara åkt en sväng med pojkvännen och köpt virke till vår stuga och sen har jag pluggat lite =) Har du några roliga planer för helgen då? :)

Jag gillar på fb - Mathilda Robertsson
Vann jag så skulle jag köpa: http://www.namnsmycken.name/files/IMG_1987.JPG
[email protected]

Jag är med och tävlar! :D

Jag har gillat namnsmycken på fb och jag vill köpa ett halsband med en snöflinga till min mamma för att hon är väldigt viktig för mig så hon förtjänar något väldigt fint till julen.

sv: ja absolut!:)
ha en bra start på helgen:)

sv: tack så mycket! :)

Jag gillar på facebook (Agnes Åsberg)

Jag tänker köpa ett halsband med sonens namn så jag kan bära hans namn överallt med stolthet!

jag är med, och skulle ha köpt denna;
http://www.namnsmycken.name/gallery_97.html - den fjärde :)

:D

:D

Önskar dig en fin kväll!

SV: Jag har mejlat :)
Tack! :D

Gillat på facebook och skulle köpa Bricka 0,5 mm

denna ska jag nog inte vara med i dock, har redan ett namnhalsband och har ingen kompis eller något som är intresserad av det i julklapp.. ;-)

hehe, nice ordvits med "lucka till!" haha! :D LOOOOVE IT! :D

Skulle köpt ett armband och gravera in min pojkvänns namn och datumet vi blev tillsammans.

Jag är gärna med och tävlar, och skulle vilja köpa Dogtag Mini med min dotters namn Alva ingraverad.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

1.jag är med
2. gillat som my thulin
3. mitt & min pojkvänns namn hade det blivit på den :D

kul med julkalender :)

hehe så lite så!^^

- inte mycket. dudå? :)

åh tack sötis :D

Jag är gärna med

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/08/lucka-7-hos-beatrice-jakobsson-912/

gillar på FB, Anna Karlsson

Skulle köpa Elegant löv med stenar (hänge)

mina barn Loke och Sam hade fått varsin dogtag, tycker de är så underbart fina!
har gillat på facebook: Lisette Bäcksro

Jag är gärna med! Om jag vann skulle jag beställa en namnbricka, t.ex. "Bricka 0,5 mm" , så himla fin! :)

[email protected]

Det var visst bara julkalenderinlägg hos dig nu

Hej, jag är gärna med och tävlar! :)
Jag gillar på FB (Sandra Li) och har jag turen att vinna kommer jag köpa ett fotosmycke men en bild på min dotter på :)

Är gärna med!
Har gillat på facebook med namnet Ronja Marin.
Skulle hemskt gärna vilja vinna ett fint (graverat) halsband till min ännu finare vän i julklapp.

E-mail : [email protected]

Jag är med!

Jag skulle köpa http://www.namnsmycken.name/gallery_70.html
gillar på fb erika nordin























Follow my on Bloglovin







Trackback