Julkalender - lucka tjugo

Tävla och vinn ett ögonskuggs sett från eleven.se - Eleven är en skönhetsbutiken på nätet för parfym, make-up, hudvård och hårvård. Du kan hitta många bra saker på eleven, kika in och se om du hittar något. HÅLL MUSEN ÖVER LUCKAN FÖR ATT ÖPPNA!
 
1. Kommentera detta inlägg.
2. Om du inte äger en blogg skriv din majladress.
 
Tävlingen avslutas den 22 December klockan 23:00. Varje dag under december månad kommer det en ny tävling med nya priser att vinna. Varje dag fram till den 24 december. Missa inte lucka arton & nitton där du kan vinna muggar och ett smycke.

Kommentarer

Jag är med, superfin vinst!

jag är med :D alltid kul med en massa nya ögonskuggor att leka med :D

Jag är med! :)

Jag är med! :D

jag är med :)

jag är med :D

jag e med=)
har länkat på bloggen http://bitskemmatavlar.blogspot.se/2012/12/smink22dec.html

Jeg er med :D
Mail: [email protected]

Jag är med! [email protected]

Älskar ögonskuggor! Perfekt julklapp till mig själv :D

Jag är lätt med!!!! :D

Är med och chansar igen då :D

Härliga färger! jag är med :D

Jag är med! :D

jag är absolut med :D hoppas jag ha turen med mig idag !!!

superfin blogg :)

Jag vill jättegärna vara med och tävla!!
Har ej blogg (mail: [email protected])
God jul!

Jag är med!

Jag är med! :)

[email protected]
Kram!

sv: inga problem! allt bra?:)

Jag vill vara med!!

sv; okej! :) samma här!! snart jul ju!

Jag vill vara med!

Jag är med! GOD JUL på dig!

Jag är med!:D
håller tummarna och hoppas, hoppas, hoppas på att vinna!:D

Jag är gärna med och tävlar, har önskat mig en sådan sminkpalett i flera år.

Kram Sanna

Jag är med.
Med hjälp av snygga ögonskuggor hoppas jag få en snygg blick - på ett kick!

Är gärna med och tävlar :)

Jag är gärna med och tävlar, har velat köpa en sådan där palett länge nu:)

Vill hemskt gärna vara med och ha chansen att vinna setet!

Maria
[email protected]

Åh vilken härligt färgrik palett,
den vore årets julklapp - LÄTT!
Nu fyller hon ju år 2 veckor efter jul,
att ge denna då vore riktigt kul.

OMG OMG OMG!! JAG ÄR MED !!

Älskar verkligen ögonskuggor och vill verkligen bli bättre på att sminka osv. Många personer använder bara ögonskuggor till fest osv men jag använder det varje dag, lite utav en hobby som jag har :D Så skulle verkligen behöva en sån där! Åhhh bästa julklappen skulle det vart, definitivt. Håller tummarna så det knakar!! :D

jag är med :D

Åh vilken bra tävling! Jag är gärna med!

Mail: [email protected]

Jag är med och tävlar :)

Ååh va kul! Jag vill vara med!! :D

men åh så himla fin!! har alltid velat ha en men inte haft råd till en tyvärr, så synd för det är verkligen så fina färger och vilken dröm det skulle vara att ha så många färger att leka med! Hoppas jag har en chans att vinna och hoppas du får en bra dag och en mysig jul!
miljoner kramar!

:D

Jag är gärna med och tävlar :)

Superfin tävling! Jag är gärna med :)

God JUL :)!

Har gjort ett inlägg om tävlingen också och hoppas på extra tur:D
http://psremembermee.blogspot.se/2012/12/tavling-hos-beatrice.html
Kramis!:D

Jag är hemskt gärna med! :)

åh, jag är gärna med! :)

Jag är med :)

jag är med!:)

Vem vann denna?























Follow my on Bloglovin







Trackback