Julkalender - lucka tjugoett

Tävla och vinn en snygg telåda hos designtorpet.se - Hos designtorpet.se hittar du inrednings saker för ett bra pris som passar just dig. Vinnaren från lucka sjutton blev Karin & vinnaren från lucka arton blev Saga. HÅLL MUSEN ÖVER LUCKAN FÖR ATT ÖPPNA!
 
1. Kommentera detta inlägg.
2. Om du inte äger en blogg skriv din majladress.
 
Tävlingen avslutas den 23 December klockan 23:00. Varje dag under december månad kommer det en ny tävling med nya priser att vinna. Varje dag fram till den 24 december. Missa inte lucka nitton & tjugo där du kan vinna smycken och smink.

Kommentarer

Jag är gärna med :D

Jag är med :D

åh, perfekt till köket! Jag är helt klart med :D
Hoppas stenhårt på tur!

jag är med :)

Jag är med=)

Jeg er med :D Mail: [email protected]

Jag är med! :)
Åh! Detta skulle jag gärna vilja vinna, jag som älskar te!

Kram!

Jag är gärna med! :)

Jag är med!

jag är med! :D

Vill gärna vara med.

Är med och tävlar om denna vinst.

Jag är med! :D

Åh, te vinner jag gärna - jag är nämligen storkonsument!

Jag vill vara med!

allt bra med dig?:)
kram

Vill vara med och tävla :)

Hej!

Jag är med!

God jul!

jag är med! :D

Jag är gärna med och tävlar.

Superfint! Jag vill vara med! :)

Jag är med och tävlar! Skulle bli en underbar födelsedagspresent till min fru som älskar te!

Jag var med vänner och så!
Allt bra med dig?

Åh, har önskat mig en sådan super länge. Är med andra ord gärna med och tävlar.

Kram Sanna

Så fin! Den vill jag vinna :-)

Jag vill vara med =)

Jag är med!!

Jag är gärna med och tävlar :)

åh detta vill jag gärna vinna, jag är med! =)

Vilken fin teförvaring. Jag är med och tävlar.

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/22/lucka-21-hos-beatrice-2312/

Jag är med :D Dricker inte själv té, men min mamma skulle älska den :)

Jag är med. Den vill jag gärna förvara mina tepåsar i.

Jag är gärna med :)

Jag är med

Jag är supergärna med och hoppas på turen.

Jag är med! Så fin!

God Jul & Kraam!

(la till dig på bloglovin!)

Jag är med :)

Jag är gärna med :-)

jag är med

Jag är en riktig te fantast!
Denna vore super att ha hemma när jag ska välja mitt morgon te.

Hälsningar Christine
[email protected]

Jag är med! :)

Jag vill ge detta till mannen min;
För han är den snällaste nånsin.
Jobbar och sliter gör han varje dag;
Visa honom hur mycket han uppskattas vill jag;
Alla vill ju bli en vinnare naturligtvis;
Men hoppas denna dikt hjälper min chans att vinna detta pris.

Jag är gärna med!

Jag vill vara med!
Vore jätte bra att ha en sådär så slipper man ha té i de askar man köper i!

Jag är med och tävlar!























Follow my on Bloglovin







Trackback