Julkalender - lucka två

 
Tävla och vinn en hemlig t-shirt från Ekologiskatshirts.se - En online shop där man får tag på helt miljövänliga t-shirts med eller utan tryck. Förutom bra kvalité så är det alltid fraktfritt. Och nu har du chansen att vinna en t-shirt helt gratis.

1. Kommentera om du vill ha i dam eller herr modell och vilken storlek.
2. Klicka här för att gilla det här inlägget på bloglovin.

Tävlingen avslutas den 4 December klockan 23:00. Varje dag under december månad kommer det en ny tävling med nya priser att vinna. Varje dag fram till den 24 december. Missa inte lucka ett, där du kan vinna en fyll i bok. Dela gärna med dig av min julkalender till dina läsare.

Kommentarer

Jag är med damstorlek, S

Jag är med, jag vill ha dam modell i storlek M, jag blev den första som gillade inlägget :)

en dammodell i storlek xs/s. :)

Svar:
Lucka 1 har avslutas och fått en vinnare, men var gärna med i och tävla i lucka 2 :)
Kram!

Sv. Tack så jätte mycket! )

haha thanks sötnos! :D

JULKALENDER - LUCKA 2
titta vad som finns under den!
sponsrad av australianbodycare.com
http://martinaolsson.myshowroom.se/24151/julkalender-lucka-2/

en ny lucka öppnas varje dag klockan 11.00, hela december :)

Bra, gör du?

Jag är gärna med! Jag är en tjeje och jag måste ha medium!

SV: Takk! ♥

Det är bara bra :) Hur ska du tillbringa din första advent?
Kram

Sv; Jaha den bilden, aah det är jag och min pojkvän och tack! :D

tack :)

fin blogg :)

japp!

Jag skulle vilja vinna en t-shirt som är L i herr storlek.
Jag har också gillat inlägget på bloglovin ;)

Sv, okej bra! :D tack!

sv: vad kul! Självklart är jag med! :) Skulle vilja ha denna i damstorlek S ifall jag vann. Är beroende av baströjor :D

http://www.ekologiskatshirts.se/index.php?main_page=product_info&cPath=104&products_id=519&zenid=d741477402c14d8522786135dfff28be

Sv. Ska du säga!! :) Har du haft en bra helg?? =)

sv: okej mysigt! tycker du om vintern?:)

Hur har du haft det under första advent så här? :)

Jag är med storlek M :)
Gillar inlägget på bloglovin!

kram ❤

jag är med, skulle vilja en i dam modell, storlek s.
har gillat på bloglovin också, nr 6 :)

Hej, Jag har en fråga till dig.
Vart får du all inspiration till din blogg ifrån? :)
Tycker din blogg är super bra och skulle vilja ha lite inspiration jag också! :D

Kram

Dammodell, stl M!
:)

SVAR; ja menade vart får du din inspiration till dina inlägg? :)

svar: Har du haft en bra helg då? :D

allt bra med dig annars då? :)

ja jag med speciellt julbilder :D

Fin blogg! Kolla gärna in min och lämna en kommentar :)

härligt!
det funkar...lite seg av mörkret bara.. :P

Ser Solsidan, du då?

haft en bra dag? :)

Jag är tjej och vill ha en stor t-shirt i storlek 40! Najsig pyjamas :)

Dam modell stl XS/S

Jag är med! Damstorlek S :)

Jaa eller hur! :DD

sv; hehe ja! :) allt bra med dig?

sv: okej, jag också. fast jag gillar den ändå inte så mycket^^ hahha

Sv; Åh tack så mkt! :)

Jag är gärna med och tävlar, och önskar vinna en dam t-shirt i storlek XL om det finns annars L.

Gillar inlägget på bloglovin som nr 11.

Kram Sanna

sv: tack! ha en fin fortsatt kväll :D

Nu kan du tävla om en egendesignad bok till ett värde av 200kr på min blogg!
http://sveablogg.se/amalias/2012/12/02/1a-advetntstavling/
Kika in!

Nu kan du tävla om en egendesignad bok till ett värde av 200kr på min blogg!
http://sveablogg.se/amalias/2012/12/02/1a-advetntstavling/
Kika in!

Är med :)Dam stl: xl

1. Vill vinna en damtröja
2. Gillade som nr 13

Dam storlek S

jag har gillat och skulle vilja ha en dam S. Har redan spanat in vilken jag vill ha: http://www.ekologiskatshirts.se/index.php?main_page=product_info&cPath=104&products_id=613&zenid=a1c5838b317b4d2e657e621c70f36952
hihi^^























Follow my on Bloglovin







Trackback