åtta månader, 245 dagar!

I   l o v e   y o u ♥


Kommentarer

sv: Okej ;)

Jag pluggar och fixar i bloggen ;D

Söta ni är!

sv: okej :)



söta! ^^

Det är bara bra med mig sj ? :)

sv: det är bra :)

grattis!

Fin blogg!

Ska du göra i veckan ? :)

Snart är det alla hjärtans dag, och därför har jag dragit igång en fototävling med helt grymma priser, och temat kärlek såklart, kan tex vara vänskap, kärlek, matriella saker, eller prylar, något som symboliserar kärlek! Mer information finns på bloggen! Lycka till!



http://chaiilatte.webblogg.se/2012/february/prime-time-magazine-fototavling.html#comment

Nu är vinnaren av "Veckans blogg" utsedd.. se om det var DU som vann! ;) Om inte så är det bara att vara med igen! http://swaxu.bloggplatsen.se

tööööt! :D

Grattis! Kul att det hållt i hela åtta månader! <3 Fin bild, ni är såå söta tillsammans! Det måste vara underbart att ha någon som verkligen älskar en!



SV: Yes, jag hade en underbar fredagskväll! :) Eller hur, såå mysigt att bara sitta och prata och umgås med fantastiska vänner! <3 :)



Vad ska du hitta på resten av dagen? :)

Grattis! :D

Sött! :D

sv: aw :)

sv: aah :)

Vad söta!♥ Fin blogg också, kolla gärna in vår blogg!

Kram!

gölligull :D

Tack!

Allt bra idag? :)

gud vilken fin bild! :)

Fin bild! :)

Kärlek är så fint när den hållt så länge:)

pluggar matte, usch.

jag och min pojkvän gjorde slut idag<3

Grattis till er :) Jag och min sambo har varit tillsammans 5 år och 3 månader :D

Sitter och väljer ut bilder till nya hemsidan en stund :) Sen ska jag ta och förbereda lite inför skolan imorgon innan jag ska slå på en bra film!



Vad gör du?

Kram

Grattis! :)



SV: ja :)

jätte snygg blogg!

jätte snygg blogg!

SVAR: Några planer inför ikväll? :D

GRATTIS! Anmäl dig till dagens blogg med 200 besökare om dagen! Jag utser en värdig vinnare klockan 20.00!

sv: Vad kul. Han gick i min parallell klass innan han flyttade till Gotland igen!

Komiskt! HAHA!

Grattis till två månaderna!:)

gratulerer til dere!! så søtt bilde! :D



ja, alt er bra, tusen takk!

Gissa kändisen!

vinnaren/vinnarna får en länk!!



var gärna med, du förlora inget på det utom ca 2 minuter ;)



http://hannasamuelsson.blogg.se/2012/february/gissa-kandisen.html#comment

sv: det lät inte kul. hoppas du blir bättre!

Står om du läser inlägget ;) Ikväll blir det film och pannkaksmys! :)

sv; härligt! Jo det är bra med mig! :D

sjukligt gulliga!

söta ni är!

Ni är så söta!

ja, den är super mysig (:

sv: hihi varsågod :)

ni är så fina gumman! ^^

Naww vad söta ni är tillsammans <3

grattis söta jävlar ! :D

sv: hihi, varsegod :)

görs?

grattis !! :)<3

åh vad söta ni är tsm.. grattis! :D

vad ska du göra i kväll då? :)

sv; Kollar på gladiatorerna, själv?

Vad är din favorit film?



www.michellenybergs.blogg.se

hihi ja :D vi har varit ihop sjukt länge :D

vad gör du nu? :)

skulle inte tacka nej till att också ha en :D

GRATTIS!!!! :D

sv; okej, jodå

härligt snyggo :)

så söt bild!

Då får jag gratulera! grattis :)



Sv: hehe :) kram

åh men grattis :D <3

Ni är så himla söta! :D Grattis till er !! <3

Grattis! :)<3

Fin bild! ...och stort grattis till er! :D

Grattis p¨å månadsdagen :)

Så sött, grattis till er! :)

Söta ni är och grattis !

SV: Åååh tack så mycket, blev verkligen super glad när jag fick veta att jag vann linnet :)

kram ♥

Grattis till er!! Hoppas det håller längre. ;) Vad har du gjort idag då? :D

Åh, grattis! Sjukt söta ni är! :D



Sv: okej, jag ska nog bara tar det lugnt! :)

Vilken söt bild! :D

Vad gör du? :)

SÅ JÄVLA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA!

sött

Sv: Jaaa eller hur! :D



Ååååh, grattis! :) hihi

söta ni är tillsammans:)

söta ni är!

Jätte fin blogg! :)

kram.

Godmorgon, allt bra ? :D

grattis :)

aw så söt bild!

Hej, super gullig bild! ♥



gå gärna in och kika på min blogg! :))

Grattis :D

Var gärna med i Veckans blogg! :D http://mallemusic.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vecka-6.html

Om du vill kan vi göra ett bloglovin- eller blogkeenbyte? :) Skriv isåntfall när du följer mig så lägger jag till dig!

Naww, gulligt ^^

Fin blogg btw :D

Vilket jättehärligt foto; love is in the air!

fin blogg

händer i dag? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback