både positivt och negativt


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu är jag hemma efter min jobbintervju på konsum, jag har inte fått helt klara kort om jag får jobbet eller inte. Imorse var jag sjukt postitiv och allt känndes så bra, men nu efter känns det inte lika bra. Jag ska få jobba där en dag och därefter får vi se hur det blir med jobbet. Det är riktigt mååånga som sökt jobbet, så nu börjar jag tänka negativt. Jag ska försöka tänka positivt, blir det inte det här jobbet hoppas jag dom andra hör av sig som jag fått mitt CV.

Tänkte även berätta lite om min vecka, idag har det hänt lite speciella saker. Imorgon blir det halkkörning och tro mig jag är riktigt nervös fast jag inte borde. Ska även träffa min bror imorgon, sjukt mysigt. Onsdag då blir det kanske och träffa min mamma, torsdag blir det nog gym med Elin, sen är det redan helg igen. (tråkig bild, men det är vad jag ska göra nu)

Vad har ni för planer för veckan, händer det något roligt?

Kommentarer

Fint :D



Sv: härligt o höra! :D

just nu är det okej, bara att folk frågar väldigt mycket hela tiden vad som har hänt o det går bra sålänge man inte tänker på det..

jag föreslog att vi skulle göra slut för att vi inte kom någonstans i förhållandet, vi gör liksom ingenting tillsammans längre och jag saknar inte honom om vi inte träffats på 3 dagar liksom, alltså jag vet inte om jag är kär i honom längre, ser nog han mer som än vän. tack<3

sv: jag har haft det bra :)



märkte det, fast ändå råkade jag skicka svaret till henne.. pinsamt haha!

Hoppas du får jobbet :D

lycka till på Halkkörningen, bland de roligaste jag gjort! :D

Mina planer för veckan är att bara ta det lungt! :)

åh så skönt att höra :) !

vad ska man göra om man har migrän? Jag tror jag har fått min första migrän... :S

sv: vad bra, haha :)

Ska tävla på Söndag bara :) Eller juste, fyller år på Söndag också, haha ;)

haha vrf ? :D

sv: okej, jadå :)

görs?

hoppas det går bra på halkkörningen! :) och digital foto är bra dom tidningarna! :D



Sv; Så lite så! hihi ja :DKram

usch håller på och blir galen av detta...ska ta en ipren så får vi se hur det hjälper. :P

fan va mysigt ändå :o

Sv; Det är bara bra! Själv? :)

sv, aa;)

hihi, åh vad man längtar till sommaren!

, vad roligt. lycka till på halkan :)

Sv; Med mig är det bara bra :D

Själv då? :)

var också skeptisk till de först :) Men tror säkert de kmr gå utmärkt för dig :)

sv; jahaa :) är den bra? :)

sv: jao :D

har du iphone? blogg.se appen?

isf kommentera mitt senaste inlägg, om du med e irreterad!.O

hah okej :D

Kolla på mitt typ favvoprogram, Äkta Människor :3

Hoppas du fått en bra måndag, kram!^^

Hej! Ska vi följa varandra på bloglovin?



HEJDÅ<33

sv: okoej :)

sv: Det är inte så jättebra, har blivit förkyld och imorgon ska jag skriva nationellt prov :/ Inte världens roligaste om man är sjuk, men sånt som måste göras.



Hur är det med dig själv? :)

sv: okej :)

Jag gör inget spc ^^

gjort idag?

Okej:)

sv: samma här!

vad har du gjort idag ? :D

Fin blogg :) !

fin blogg ;) kram

du kommer glida fram på halkan imorgon, tare bara lugnt :) <3



svar: varse :D

Du har fått en award från mig :)

Se mina före och efterbilder nu när jag använt neulash, det funkar verkligen!

Taack<3 Kram^^

åh gud så härligt :D

sv. det är jätte bra (: själv då ??!

okej <3 :)

vem e din idol

Vad gör du nu då? :)

håper du får jobben da! :D har ingen planer for uka enda, kun lekse, lekse og trening

sv: okej, samma :P

planer för kvällen?

sv: samma här, hur gick det ? :)

åh va skoj! :D

okej :)

nej men det är lungt! är bara glad över att någon bryr sig liksom men det har varit många människor jag liksom aldrig har snackat med förut, sådana som har sagt att jag är dum i huvet och typ sånt, och nu helt plötsligt så skriver dom finns alltid här lalala, då tänker man liksom: jaha så nu passar det att komma? dom flesta låssas ju bara bry sig för att dom är nyfikna och vill sprida rykten!

så det är lungt du kan fråga hur mycket du vill :)

ja precis! aja just nu känns det ändå ganska bra, har mina närmsta vänner som är underbara! <3























Follow my on Bloglovin







Trackback