do you want me there?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Kommentarer

lust att vara med och tävla om att bli helgens blogg? ;)

http://hannalovisasol.se/2012/february/helgens-blogg.html#comment

ställ gärna en fråga på min frågestund:)

http://lifeofaltinbekteshi.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment

Hej! Först - fin blogg!!



Sen - Intresserad av underkläder från Victoria's Secret eller smycken från Marc by Marc Jacobs? Jag bor nämligen i New York och köper in grejer från ovanstående märken som jag sedan säljer på min blogg!



Ha en bra dag!



Celina

:D!

nice bild men vad är det!? :O

Jätte fin blogg! Kram :)

sv; det är bra det! :) vad ska du göra ihelgen? :)

Ska du hitta på en fredagskväll som denna? :)

sv; HAr du planerat något för i år då?(:

verkligen :D

sv ooh okej :d

vad görs?

hahahaha ok..xD

sv; ska du resa någonstans? (:

sv; låter bra det! :) samma här

sv ska se på gossip girl snart :D

Okej, jag med ;D

jaha men vad gör ni då typ? :)

Du har sjukt fin header!

Hej! Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, säg till ifall du är intresserad av länkbyte eller bloglovin byte :)

Kram!

usch jag har missat asmånga copycat-avsnitt den senaste tiden. :(

händer då? :D

Svar: Ok synd. Tack. Om jag hade haft ett boende just inne i visby så hade jag kunnat gå där :D nu får jag vänta två år tills gotland istället.



Jätte häftig bild!



Hls Felicia Andreasson

sv; jaha åh, vad kul! Jag ska shoppa massor i Paris!(:

okej ;) pratar lite med mamma :)

sv: vad bra :)

Jo jag är förskyld och förskylningen har satt sig i öronen och stämbanden så jag kan knappt prata och höra... :P

Hej! Nu kan DU vinna ett jättefint smycke på våran blogg!

Jag tror att om du är med så har du nog en STOR chans att vinna!

Anmäl dig här: http://februaritjejer.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-smycke.html#comment

sv ohja, men nu ska min bror försöka ta över min dator :o

Vill du synas för mina 1000 läsare? Då skall du delta i veckans blogg!!

http://abps.myshowroom.se/veckans-blogg/ <–

sv; precis! händer i helgen? :)

sv; ja, jag längtar verkligen! :D

neee. :P

Jätte fin blogg :)

sv: jao :P



göru?



Krami

sv: härligt att höra :D

sv: okej ^^

Vad ska du göra ikväll då?

SVAR: hihi :)

sv: haha, tackar!



Minns att du skrev om mig för 2-3 år sedan, det hjälpte mig verkligen att få lite läsare i början så det vill jag tacka för :)

sv; hahah! :D

inte ja helle :D

sv: härligt! :D fin bild btw! kram

Ja :D

SV: Tack så mycket! :D

ja:D

SVAR: Lämna kommentarer som inte hör till tävlingen i ett annat inlägg. Vill inte ha andra kommentarer i mina tävlingsinlägg, blir så rörigt för mig när jag ska välja en vinnare. Men du får gärna anmäla dig till tävlingen om du vill.

allt bra med dig? :D

sv: awesome! :)

sv: okey, funderar på det med .. en varm dusch kanske kan värma upp mig ;)



Krami

sv; men va kul. kommer bilderna upp på bloggen? :)

jag ska köpa en bas men sedan vet jag ej. kanske börja montera in den eller så :)

göres?

tack! :D

sv; ha en toppenkväll då! :D

tack bea" dsm! :D <3

yes görs? :D

Haft en bra dag? ;)

Har du haft en bra kväll? :)

Vilken fin bild! :)

sv: jajamensan:D vad gör du?=)

sv. Nää :(

Sv; allt bra ikväll? :)

SVAR: Japp :D



Cool förresten att du har exakt 400 följare på bloglovin :D

Kika in och se om du blev en av vinnarna i veckans blogg,

förlåt för en sen lottning!



kram! =^w^=

härligt, det är bra här med, vad gördu? :D

åh va skönt! :D typ inget här...degar..xD

HA en fin kväll :)

sv ofc inte, tittade på gossip girl :D

checakr tv :d

hur mår du? :)

Fin bild! :)

sv; okej va bra! :)

SVAR: I helgen ska jag plugga, blogga, shoppa och sköta samarbeten. :D Allt bra annars?

Sv: Okej jag kollar på tv :)

Njaa.. näj! För idag stod jag ungefär ute i 2h pga min dumma bil inte gick. Inga vantar, typ kanske ingen mössa (säkert i min handväska kom jag på att tänka nu...) och aa.. jag vänne! :(

sv. hur är de med dig idag då? :) kram

Ser på the voice sverige! :)

kul att du är med och tävlar i Veckans blogg, nu är det bara att hålla tummarna! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

Fin blogg!

Åh, fattar inte hur du kan ta sånna bra bilder! :D

Händer det något speciellt ikväll då?(:

- :) jora det har vart bra hittills iaf, hur spenderas din fredagskväll? :):)

fiin fota ;)

fiin foto

hihi ja:)

Bloglovinbyte? :D

sv: :D

Sjukt fin blogg! Älskar dina foton!

SVAR: Haha ja, det hoppas jag med ;)

oj oj oj en sån dag detta blev..xD hehehe...har i alla fall inte ont i huvvet mer! ;-)

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

- jaha :) trodde du visa alla vem som vann ;)

sv :D

vad görs?

gör du?:D

haha hitta precis gulligaste youtube-klippet ever! ^^

sv typ samma, oså musik <3

sv :D:D

vad görs?

jag älskar fokis "dagens sötis"-kategori! ^^ det är ju bara sååå gulligt! :D

dv åh va gulligt :)

jag tar d lugnt här med min stora nalle på knät.. känner mej som ett litet barn xD

det är bara bra, sj ?:D

ska lägga upp två klipp därifrån snart... ^^ eller i morgon vet inte än. :P

hehe ja :

SV; Lugnt, jo det är bra med mig, själv?:)

sv. jo här är de bara bra :D



vad tycks om min cover på min blogg? (är sjuk df hes)

sv: hihi så lite så! jodå det är bra med mig, med dig då? :D kram

sv hehe jaa :D

Verkligen inte ! :(

SVAR: yes :)

sv: Det är bra med mig, skönt med helg. Själv? :)

Fin bild :)

vad tycker du om klippen!? ^^ de är ju bara såååå söta! :D

bra då!=)

gjort idag?

ha en bra kväll! :D

sv: härligt! jo med meei är det bara bra tack!

sv :D

vad gör du imorn då ?

sv; Inget speciellt heller. Åkte på förkylning nu också så.. ):

älskar din blogg!

sv: <3

Hejsan!

Är allt bra med dig idag?

trevlig helg:)...

Anmäl dig gärna till min tävling om att vinna ett valfritt iPhone skal, länk: http://mmeriksson.blogg.se/2012/january/vinn-ett-valfritt-iphone-skal-1.html



Alla som anmäler sig i tävlingen kommer jag att länka i ett inlägg sedan. kram:)

Gillar du inte sån här reklam så får jag be om ursäkt!

Hej, nu är DAGENS BLOGG utlottad

titta och se om du vann :D

Tack för du var med!

sv: vad härligt och höra! :) kram

Har en tävling på bloggen, delta

sv: okej ^^

görs?

fin bild! :D

allt bra med dig idag? :)

http://girlsjustwannahavedun.blogg.se/

Kolla in vår blogg!!!

Hehe ! :)

Hoppas att du får en fin Lördag! :)

Hoppas att du får en fin Lördag! :)

Sparat din blogg i mina bokmärken, riktigt bra blogg :)

Någon annan som tänker nattsudda? ;D

Hoppas du har haft en bra fredag! :)

Så otroligt fina bilder! :)

häftig bild :)

Fin blogg <3























Follow my on Bloglovin







Trackback