En fin vän, i love you!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Kommentarer

sv; planer för ikväll då? :D

sv: hehe tack!:D

sv. nahe.. jo jag menar att jag har väldigt svårt för de här med inställningarna och tänkte att man kanske kan ha t.ex iso'n på nån särskild siffra så att de blir bra så ofta som möjligt. :)

Tusen tack Beatrice :)

sv: ja verkligen! :D

sv: nice :D jo det är bra här med :)

sv; haha, nehe, du missade inget heller! ;D

frågestund på bloggen! :)

http://fotokobran.se/2012/february/fragestund.html

Alla som frågar blir länkade! :)

Titta gärna en text jag har skrivit..^^ Fin blogg förresten!



Kram :)

Svar: Okej :) ♥

Super fin blogg! :)

okej kompis, händer ikväll?:)

Hejsan! På min blogg har bilderna från fototävlingen kommit upp! Kika gärna in & rösta på din favoritbild! :-D Kramar Alicia!



Ps. Ursäkta om du inte gillar sådanna kommentarer.

Har du lust att göra ett länkbyte? Har 700+ läsare :D

svar: ja :D

aa jag har lov :)

kram

<3

Sv: jadå, det är super! :)

hur är det själv? kram

gulligt :)

sv Tack snälla du! :D

det är bra med mig :)

Har du någonsin sätt ''sherlock'' serien? :)

Fina bilder :)

Tack ♥



Allt bra ?

Kram

sv: okej :D

aw du är snäll du :D

Härligt att höra! :) Bara fint här med!

ja D

sv: tack :)

okej, synd :(

gud vilken härlig blogg du har! :D

Sv: Tack snälla du! :)

hehe jo det har jag !

fin blogg :D

sv: ja mycket! :D

SV: Tack så mycket :D

Åh jätte bra o fin blogg! ;D

allt bra?

kolla gärna på min o säg vad du tycker.

kram!

haha ah det är ju bra :D

ja :)

tack så mycket :D

skulle du kunna göra någonting så jag får lite fler läsare?

har du några tips?

sv: varsegod!

Jodå det är hyffsat, hur är det själv ? :D

haha ja det gör jag.

sv: :9 ska du se bb ikv?

gjort i helgen? :D

sv; ja, det är bra! Själv då?:D

sv: allt är bra med mig med =)

lust med bloglovin byte?

kram!

:)

sv: hehe tack så mycket!:D

Sv: bra det :) händer ikväll då?

sv : det är sådär :)

sv; okej , inte jag heller :D

sv: okej, jadå

Händer ikväll då? :D

fniss

hoppas du får en fin kväll ;)!

fin bild på en fin vän! :)

sv : näe :)

sv; hihi va bra :D

några planer för veckan ? :D

kolla gärna in senaste tävlingen

sv: okej vad kul, samma här :D

okej hehe

Var med och tävla om 10% rabatt hos sportamore.se !

http://biigtime.blogg.se/2012/february/ny-tavling.html#comment

sv : det hoppas jag med :)

härligt! min har varit fantastisk! :D

Sv: mysigt :)

ska nog kolla runt lite på olika hemsidor och kanske beställa något :)

hihi ja :D

<3

planer för veckan? :D

Åh du fotar så fint!

Kram

sv: okej, vad ska du se på? ^^

tv kanske

Sv: Vad kul att du är med. LYCKA TILL!

Hejsan! :)

Var gärna med i tävlingen hos Mewana Design där du kan få 15%

i shopen. Reglerna kan ni hitta här:

http://kitilicious.blogg.se/2012/february/tavling-hos-mewana-design.html#comment



Besök annars hemsidan www.mewana.se där det finns massor med

smycken och iPhoneskal till ett lågt pris!



Ber om ursäkt om du ej gillar sånhär reklam!

sv; hihi :)

Skit snygg blogg! du tar jätte fina bildeeeer :)

ja själv ska jag äta popcorn nu :D

SVAR: Mys!



Snälla hjälp mig? :) Gå in på länken (http://www.facebook.com/pages/Secuvie-l%C3%B6sningen-f%C3%B6r-dig-med-k%C3%A4nslig-hud/226178807396161?sk=wall&filter=1), gilla hemsidan och berätta att du blev tipsad av Angelica Månsson. Sedan kan du själv bjuda in vänner och få chansen att få hem produkter för 500 kronor!

Sv: haft en bra helg då? :)

sv: okej :p

samma, klippa mig, bowla osv :P

TACK SÖTIS :)

har du gjort för roligt i helgen då? :)

:(

aj du, det låter inte bra ;P

De va inte hon du pratade om för ett tag sedan?



Hoppas du får en fin kväll och avslutar veckan på ett bra sätt :)

aw!



btw, bloggen går att gilla på Facebook och följa med bloglovin nu! :)

sv: Jo det är bara bra, sj? :)

<3

sv: okej ^^

missade förra gången är det bra? :)

Sv: Tack så mycket! :)

sv: mmh! :D

SV: vad härligt! men har haft en lång helg på IKEA och med montering och allt. hur har din helg varit? kram

fina vänner ska man hålla hårt i och vara rädd om :)

Sv: har nästa vecka :)

Mm :(

svar; förlåt för ett sent svar, men har inte varit hemma på ett par dagar!

haft en bra helg? :)

du och dina <3 hehe

Sv: Tack så mycket! :D

sv; ja visst :D

sv; Tack så mycket! :D

sV: okej .)

görs?

<3



Gillar du melodifestovalens låtar ? ^^

hehe tack men du e söt

SV: haha tack ^^

händer i morgon ? :D

vad görs :D

SVAR: Gud vad härligt :D

guud vilken härlig header! Vackra foton <3 :)

fett fin header !



Brukar du göra till andra? :)

du får ha en fin vän sötis ! :)

nej för due mer

men det tkr jag hihi

sv: okej, musik bara :D

ska du se bb?

svar; okej, min helg va grym :)

allt bra?

Gillas inte ! :(

Sv: Okej :)<3



Hojta till om du har lust å göra en nån gång :)

sv: okej ^^

jag kollar på big brother nu :) gör du?

Riktigt fin och bra blogg! Om du har tid så får du gärna kika in på min blogg! :)

sv: vad bra!

massa tack igen tjejen :D <3

Sv: Aww va du är söt, va glad jag blir! :) Jag har slutat med teater nu, men tycker det var kul att jag syndes så pass bra :D. Hur är det med dej?

Fint:)

sv: tack så mycket :D

visst är han :d

sv; jag tittar också tv! :)

Ha en fin kväll! :)

Jättefin blogg! :)



Haft en bra dag? ^^

sv; japp, har du sett min nya rörliga header? :d

SVAR: haha :)

sv; jaha okej. det förklarar saken :)

fin bild!

Sv: Okej, gillar själva bilden på¨något sätt, skärpan och det!

nu är frågorna till frågestunden uppe, kram! :)

sv: gött att höra .. det är bra med mig med ;)



Krami

sv; yes yes ;)

sv: okej, jag tittar på tv :)

haft en bra söndag? :D

hoppas kvällen varit fin :)

Fint foto! =)

sv: Visst :) Såg du på big brother ikväll då? :)

sv ska redigera bilder snart :D dd?

vad roligt!:)

jag var hos min farbror och hans fru ett tag och träffade en tjej dom ska vara fosterföräldrar till i några år:)

Hoppas du får en bra start på veckan! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Hoppas du får en bra start på veckan! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Beatrice... Jag orkar ärligt talat inte med dig. :( Sluta upp med att ha en sån jävla proffsblogg. :( <3

va fin bild :D



hoppas du får en underbar sömn!



ha en toppen vecka!



mvh



sindbad :D

Hoppas du får en fin vecka! :)

allt härligt med dig då? :)

Hej! älskar din design! :) Kram!

fin bild :D

fin blogg jag undrar om du vill vara med på min tävling























Follow my on Bloglovin







Trackback