ett bra slut på veckan i skolan?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Sista dagen i skolan den här veckan, det känns riktigt underbart måste jag säga. Under hela dagen i skolan blir detsmåföretagande A, kommer bli en riktigt bra dag och ett bra slut på veckan. Till helgen måste jag hem till landet och fixa lite saker och sen ska jag även säga hejdå till min pappa som åker bort en vecka, han ska utomlands. När han kommer hem, då åker jag bort en vecka till Göteborg. Jag kommer inte träffa han på två hela veckor. (Kommer sakna honom, sjukt mycket!)

Första gången jag fick följa med ut och se hur min pojkvän skottar snö med en traktorgrävare. Faktiskt riktigt intressant och se, plus att jag fick se lite vad han kan och vad han gör i skolan på dagarna. Resten av kvällen blev det film med Christoffer.

Vad har ni för er den här underbara fredagen?

Kommentarer

Nu har jag en frågestund i min blogg!

Kika gärna in och ställa frågor!

http://linabohlstrom.blogg.se/2012/february/updatefragestund.html

Jätte fin design!

Sv; Jaha okej! Jag med :P En fråga.. hur länge har du haft din blogg? man kanske ser det men jajja! xD

Sv: Allt är fint med mig, hur är det själv? :)

det lät ju jtteinttressant verkligen :D

Jag har nästan också en sån där bok ;)

ska vi följa varandra via bloglovin kanske :)?

Jo det är bra här ska äta frukost snart

jag tänkte höra med dig (säkert tusen som frågar) om du skulle kunna hjälpa mig att göra reklam för mina tryck som jag målar själv/målar upp efter önskemål?



www.facebook.com/lowiart



KRAM

SV: okej, men tack ändå! kika gärna in på söndag för att se hela inlägget. har du en bra dag? kram

Dagens blogg vinnarna är nu avklarade! http://moooolin.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-4.html#comment , har ett litet meddelande där också! Grattis till vinnarna! :)

Hej! Jag har följt din blogg nu jätte länge, och tycker du är en så snygg och härlig tjej. Så om du vill kan vi ju följa varandra. Kicka dig in på min blgg.

Jag bloggar om nästan allt, så det finns något för alla:D



http://hannaforsberg.blogg.se/ <---Super bra^^

sv: Så bra, nja sådär :)

vad gör du då? :D

Låter som att du har en bra fredag, fortsätt så :) Jag är hos min pojkvän och väntar på att han ska komma hem från jobbet :)

denna underbara fredag ska jag t gbg . sj?

Sv: :) öh inte direkt ;)allt bra med dig?<3

god morgon! :D

sV: allt bra här! händer i helgen då?

vill önska dig en trevlig helg! ♥

sv: jag gillar de också :D

Godmorgon :)

Hoppas du får en jätte bra helg nu!

hoppas du får en jättebra helg :D

Den här underbara fredagen har jag skrivit textkompetens (studentskrivning)

SVAR: Japp :D

Jag ska gå och käka pizza med min underbara kompis ! :D Hoppas att du också får en fin fredag ! :)

Med mig är det bara bra :)

Hur är det själv sötis?

Kram

Fin blogg :D

sv: jag har just fotat min bästavän och hennes pojkvän:D!

sv; hihi. nu är det heeeelg!!

Svar: Tack! Jag har legat hemma idag och inte gjort någonting...Har du något bra tips på någon film? Kram :)

vad kul med göteborg :)

Händer i helgen? :)

Vad händer i helgen :) ?? <3

SV: tack :)

hejhej, vill du vara med i dagens blogg? :)



om intresset finns http://kajsahager.blogg.se

kramar!

fin blogg! :D

Fin blogg, kika gärna in min också, det skulle varit riktigt kul :)

hoppas du får en kanon bra helg :D

Ska inte göra något speciellt idag faktiskt BTW Snygg blogg :D

SV: Ohja! :D

Hoppas du får en bra fredagseftermiddag och kväll :)

yes:) vad ska du göra ikväll då?

hej sötnos ! vill du ha inbjudan till världes bästa hemsida som rear ut varor till 80%?

Det är bara fint här:) Med dig då??

Kram!

sv: ja gör de, de är så snyggt med sånna på naglarna :D

Va fin blogg du har :) !

Gjort idag då finis??

Jag funderar riktigt mycket på media inriktning, är det kul? :)

Hej! Gud vilken fin blogg du har :D Kommer verkligen börja följa den. Kolla gärna in på min blogg och lämna en kommentar efter dig :D

sv: jo tack det är bra med mig, hur är det med dig ? :)

vad ska du hitta på idag ! :D

Planer inför helgen då? :)

Låter som om din skoldag blev bra, och att din fredagkväll kommer att bli lyckad! :)



SV: Haha, precis! :)



Låter verkligen jättemysigt! :)



Aha, men oj! Duktigt, orden lät jätteproffsiga! :) Nice, jag älskar citat och ordspråk, och det du kom på var ju riktigt bra och stämmer så väl! :)



Idag har jag varit i skolan, och efter skolan åkte jag längskidor med en kompis och sedan fikade vi :)

Eh... Jag ska inte göra så mkt i dag! Sj? Allt bra?

Jag fick precis hem mitt skin från WeSkins idag, jag vann ju ett presentkort här i din blogg! :D Jag blev jättenöjd, hur snyggt som helst! ^^ Tack! <3

-allt bra idag?:)

kramis!

Avensjuk! vill också gå den kursen :)



Ja jag har fotat hela dagen nu ska jag redigera :)

hoppas du får en bra fredag!

Hej:)



Allt bra?



kram Frida

Allt bra?

Tack rara du!

sv: så härligt! har valt det som första och andra val :)

sv: samma här! ska du göra nåt roligt imorron eller på söndag då??

chillade bara.. :)

fin blogg! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback