everything works out if you are honest


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Kom just hem med Christoffer efter tre trevliga timmar med Emilia och Fabian, vi satt och pratade och fikade. Riktigt mysigt, precis som en söndag ska vara. Vi har även vart hos Christoffers farmor och farfar och fikat, mysigt med fika en söndag.

Just nu ska vi se film tror jag och sen ska vi väl äta mat och boka bio biljetter. Under kvällen händer det inte så mycket, kanske sova i tid eftersom det är skola imorgon. Rätt taggad för morgon dagen eftersom jag har småföretagande A i skolan. Efter skolan hade jag tänkt åka hem till landet en sväng och säga hejdå till min pappa eftersom han åker bort i 10 dagar nu.

Vad har ni haft för er nu på söndags eftermiddagen?

Kommentarer

Hoppas din söndag fortsätter bra! :D

Ja :D

:)

sv (:

vad gör du då? :d

Ska också ta mig en chokladboll :D

gott med bullar! :)

sv: de är bra med mig hur är de själv?:)

Kika in hos mig och var med i min tävling och hjälp mig. Det skulle betyda en hel del.

hehehe ok..xD

Härligt!

Mumms! :D



SV: jag gör inte så mycket, ska snart äta middag :)

allt bra idag? kram!

ååååh så gott ;)



sv: allt är väl bra :)

händer imr? =)

Okej, inte mkt.. :)

allt bra? :)



ANMÄL DIG GÄRNA TILL DAGENS BLOGG - http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment :)

ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer! då kan du bara ta bort kommentaren.

Kolla gäärna min blogg ♥



Mejla om du vill ha länkbyte, vore skiit snällt ♥♥

gott!

sv: ja eller hur =)gott de ser ut :D

mums!

SV: ok. har du haft en bra helg?

jaa :DD

Vad gott det ser ut! Och vad söt header :) Allt bra med dig? :)

Sv: Aa :D



Min söndags eftermiddag har jag pluggat :D

Skönt att ha det gjort nu på kvällen, eller ska plugga lite No nu efter maten. Men ändå sköönt :D



Kram :)) <3

Ja :D

händer i kväll?

Såg sjukt gott ut :D

Haft en bra dag idag?

ååh cholkadbollar :DDDDDDDDD

sv; okej. inte mycket här heller

ser jätte gott ut! på tal om det, vet du när det är fettisdagen? ^^



svar: :D

Låter Nice. Nja jag ha bara gått en promenad med lillan, hunden och mamma. :) Göra ikväll?

SVAR: Så lite så :)

Det är fint tack, själv? :D

allt bra idag ? :)

hihi :D

Jodå min helg har också varit bra :D

Åh mysigt med bio, vad blir det för film? :)



sv: De är bättre nu. :)

Nej det visste jag inte om, är det lite struligt där mellan er?`<3

sv; aa :) gud vad jag vart sugen på bullar nu då :O

sv tråkar mest hihi

missa inte min senaste tävling? :D

Sv: Det är bara bra med mig, tack! Själv då? :)

Visst är dom :)

Sv: Hihi jaa! :)

Vad gör du?

Mums:D

Åh så gott:)

Bara bra sjdå? haft en bra helg? Puss

-Jorå:D

hoppas du haft en bra helg :)

kram

Gud va gooooott med bullar & chokladbollar.. :P

Vad heter filmen?

Du suktar miig :D

Oh gott! Jag och ALexander håller på att baka kokkostoppar nu. Mums :D

gott :)

sv: jo jag mår bra, sj? :D

Gott!



- Vad gör du?

Jätte fin blogg!

Är allt bra med dig?

Jajemän :D



Hoppas du får en lugn söndag såhär timmarna innan sängdags :)

sv okej.. :P :D

Åhh det är så himla härligt när ens söndag blir mysig och man är nöjd, speciellt i detta gråa väder :D <3

gissa va jag är sugen på!? ^^

Låter ju som en toppeendaag! Mysigt med fika :)

Yes :D

Jodå det blir bara att ligga framför tv:n tills det är dags att sova, haha :D

Gott :) Får man smaka ;)



Haft en bra helg?

Kram

svara gärna på min fråga :)

sv :D görs?

Ser otroligt gott ut!

Mysigt med bio:)

svar: det är ju as långt dit ju, haha :P

ja vgd nu?

sv; Ja, det är mums :D

SVAR: Ja, men absolut :D

sv: jajamen:D :D

hur har helgen varit?=)

sv: hihi jepp :D

jag har pluggat till engelska prov ;)

Men har din söndag blivit lyckad? :)

Fina bilder ;D

Åh, nam nam! :D

då gör jag det kolla på min blogg imorn :)

skönt :)

sv: Allt är bra med mig också :) Har dagen varit bra?

Jajemän :D Vad ska ni boka för film? :)

FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG!

Passa på att ställa frågor, skulle vara jätte gulligt av er. Kom ihåg, ingen fråga är dum :) Hoppas att ni har haft en bra dag annars, kramar!

Jajemän :D Vad ska ni boka för film? :)

Massa tack Beatrice :)

sv: jag vinkade nyss hejdå till pöjken min =(



har din helg varit?



Krami

Hej! haft en bra helg? :)

kram

härligt ! glöm inte anmäla dig upp till 3 gånger för större chans :D

SV: Härligt att höra, det är bara bra här med :)

Lust att följa varann via bloglovin? :)

sv :)

hur mårs ?

Hahaha..frågade jag dig om du mådde bra eller nått ?;o

sv: hehe :)

De där såg inte så dumt ut :0

Hur är det med dig då? Kram :)

sv; ha en fortsatt bra kväll! Och ha det bra i skolan imorgon! Själv har jag sportlov! :D

tack :D

Allt bra? :)

alltbra ? :)

Sv: hihi



Kram :)) <3

Sv: hihi



Kram :)) <3

mumms

Det där såg gott ut. :D

sv; aa :( haha

åh vad sugen man blev på söt saker efter att ha sett bilderna :)!

Mmm vad gott :) vad sugen jag blev nu! Kika gärna in på min blogg :)

sv; härligt att höra ! de är bra här med :D

Besöksrekord idag! Kika in du också vet ja!

Hur är allt med dig? :)

sv: okej :)

Hur har din helg varit?

Taack så mycket! :) glad jag blir :D

gott det ser ut med masssa godsaker :D

Hej sötnos!

Nu är vinnarna av Suit of Sweden uppe! Kika in för att se om du vann och var gärna med i någon annan tävling :D

kram!

Kul med bio! :D Vilken film bokade ni?



Denna söndagseftermiddag har jag bakat pizza, sätt på äkta människor och fastnat alldeles för länge framför datorn haha :P.

Läs/följ, sprid och försök hjälpa mig att få besöksrekord på bloggen idag ? Så snälla sprid min blogg på din facebook eller om du har en blogg!<3 www.nattstad.se/niiisan

Bara bra :D



Planer för dagen?

Kram

Godmorgon darling! Hoppas att allt är bra med dig:)

Gott det ser ut (:

gud så gott!

gillar du kläder lika mycket som jag gör?? :)

anmäl dig isåfall på denna sida! <3 kram

http://www.gratisklader.se/?r=201411

Bullar :D

ååhåhå, ge mig!



Tja, jag har inte ätit bullar, iallafall. :c

Gud vad gott det ser ut!

Guu, vad sugen jag blev på negerbollar nu :)

chokladbollar*

Numst, det så godt ut ^^

åååh vad gott :(

Fina bilder!

Ååh chokladbollar..........!! ska städa köksskåpen nu, hoppas ja har allt till såna haha(A)

Fina bilder och fin blogg besök gärna våran http://ecavas.blogg.se

kommentera gärna ;)

åh gott..

åh va gött! nu belv jag hungrig.. snygg blogg, verkligen! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback