fredag, det betyder helg!

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Direkt efter skolan igår gick jag och Elin till gymmet och gymmade i 40 minuter, det måste vara det bästa jag gjort den här veckan. Det var riktigt skönt att gymma och duktig känner man sig också. Efter 40 minuter på gymmet fick jag gå en bit för att komma till bussen, det var också skönt med en promenad förutom att det blev kallt på slutet. Under hela kvällen igår tog jag det lungt hemma hos min pojkvän, vi såg en film och efter skulle vi sova, jag somnade efter några sekunder, så trött var jag igår.

Idag är det fredag och det betyder att det är helg, inte för jag är taggad till helgen. Jag har inga planer eller kanske på lördag, men annars inget speciellt. Det blir en lugn helg hemma på landet, kan bli skönt men svin tråkigt!

Vad gjorde ni för roligt igår, hade ni en bra kväll?

Kommentarer

Nice att gymma, håller med om att man känner sig duktigt efteråt! :)



SV: Tack så mycket! Jag känner mig lite bättre idag, men fortfarande inte helt frisk :/ Måste tyvärr gå till skolan idag, har saker jag inte får missa + att jag ska iväg sen ikväll :)



Yes, det gör vi! :)



Okeej, kan tänka mig att det känns tryggt och lugnt att bo på landet. Haha, jo det brukar bli så, men det finns väl lite bussar och så som går iaf? :P Haha, och ja, har märkt att kommentarerna blir lite långa xD. Haha :)

Svar: Ja det är verkligen en riktigt god soppa, den kan jag absolut rekommendera :)

Sv: Härligt att höra! :D

Känns underbart med helg!

Ska bara ta de lugnt ikväll o mysa med film och imorgon blir det kanske lite festligheter om föekyldningen vill sig väl:)

Sv min dag igår var bra :)

Vad görs då?

sv; :)

sv: ärligt:) jo samma här!

sv; joorå, men känns lite som att det bitande kylan och mitt måeende går i samma spår. för båda är något man inte vill ska nå en.. man vill gärna klä sig mot det, men det går inte!

Sv ligger bara i sängen /:

Jag kanske ska gå upp och äta frukost snart,

Sv: Ja! :D

Vad duktig du är!!!

Hejsan!=) tänkte bara kika in här och önska dig en trevlig och mysig fredag! KRAM:)

såå härligt :D

Sv hoppas det :)

Har du skola?

jag var ganska trött igår så blev att lägga sig tidigt :)

sv; :)

Jodå allting är bara bra förutom att förkylningar hälsar på denna familj, hur är de själv?? :)

Jag slappade hela kvällen igår bara, riktigt skönt :)

Så lite så goding :D

sv; yes :)

vad händer idag då? :)

tack :D

Jag är i skolan och har tråkigt,

Förlåt att jag inte har svarat tidigare :)

är i skolan :)

Heelg :D Efter jobbet ;)

ja visst är det helt out standing :)

Sv; haha det där är enligt telefonen, det är -38 enligt termometern ;) det är fan galet!

Gud vilken fin header du har! Hoppas du får en bra helg, kram! =)

- bara bra, själv? :)

sv, :)

svar: varse!



vet knappt själv att det ens är sant så.... <3

Sv: jag slappa, vad gör du?:)

SVAR: Ja men verkligen :D

Ja :D

sv: Hehe, allt bra ? :D

svar: grät mig tills sömns i natt, och i morse :( <3

Hej, jag har skapat en ny blogg om mitt tragiska liv. Jag är anonym & jag skapade denna för att folk ska förstå att dom inte är ensamma. Och jag svarar på alla olika frågor, finns till alla där ute som har gått igenom detta. Läs & kommentera. Det skulle få mig ett le!

http://livetbakomgaller.blogg.se/

vad tycker du om klockan jag har budat hem ?=P

Själv ska man till First Aid Kit koncerten

När kommer resultaten till tävlingen ? :))

SVAR: Haha :D

Härligt :) de är bra med mig med! några planer för helgen?

Gott :)

Äntligen helg! :)

Vad bra att du älskar bilderna, de är kul då andra också njuter av dem och samt skrattar åt dem som jag gör haha :P

sV: Okey, kul! :) ska va i skolan idag, sen ska jag gå på stan och sen blir det bio.

Åh jaaaa, heeeeeeeeeelg!!! :D Vad gör du då? Har du något lunchtips?

Hej fina, skulle bara önska en jätte trevlig helg / Kram

Tack för hjälpen!

Du är länkad som jag lovat!

Sv okej :) vad har du för lektion? :)

Äntligen fredag! Har du några planer inför helgen? :)

vad gör du? :)

Vill bara önska dig en supermysig fredag! KRAM

Sv: Helt okej, men jag är sjuk, så det kunde varit bättre, själv då? :D

sv: ne men oh :) tack tack! <3

jag hade en jättebra gårkväll:)

ja :D ska ni göra nåt på alla hjärtans dag?^^

sv: okej är på skolan:)

Hej fin blogg! Vi har en frågestund på bloggen, kika in och fråga något här http://weareodd.blogg.se/2012/february/fragestund.html :)

ja visst är den fantastisk :D

hehe vilken lunch xD

Ohh vad gott med sportlunch!



KRAM

sportlunch är så gott <3333

myyys!

planer inför helgen?























Follow my on Bloglovin







Trackback