I do not want to but it will be best this time

Bilderna är ifrån weheartit.com

 

Mina planer som jag hade planerat blev inte som jag hade tänkt, det blev att åka och träffa lite folk ett par timmar. Och därefter åkte vi till Johannes och Kristofer och kollade på deras lamm och deras lamungar. Jag fick en bra kväll med många fina personer.

 

Idag är det lördag och mina planer för dagen blir att åka till Visby och träffa Elin. Vi ska fota och mysa runt lite, kommer blir en riktigt bra dag. Imorgon åker jag hem till landet och bor hos min syster ett tag, kommer bli riktigt mysigt. Dagens bloggning ligger väldigt lågt idag, har inget att säga är helt tom på ord och har även inte någon tid för bloggen idag kanske senare ikväll.


Vad har ni för planer för den här lördagen?


Kommentarer

idag ska jag faktiskt fira min kusin som blir 20 :)

hur e de med dig?

har du fyllt år Grattis:)

fina bilder du tar! :)

Hej! allt bra idag?

jag ska vara hemma bara den här lördsagen och plus är det sportlov för mig :D <3

själv?

kram

/lena

Det blir ett besök på badhuset med pojkvännen och en hel del redigering för min del :) Hoppas du får en fin dag! Låter så i alla fall :)

sv: åh, tack!

Hej, har du några planer inför i kväll? :)

Jag älskar wehearit, man kan hitta alla olika slags inspirationsbilder :D

Härliga bilder!

Svar: Varsågod! (:

älskar we<3it!

fina bilder

SV: härligt att höra! jag mår bara bra. har du planer för resten av helgen? kram

Planerna är att plugga klart, eller ja göra klart en redovisning och sen fortsätta spela FF 2 :P

SV: :D

hehe jadå ^^

Hej fina du !



Just nu pågår en tävling på min blogg, det skulle betyda jätte mycket om du var med !



Kika in och kolla om tävlingen faller dig i smaken.



KRAM

Ska du kolla på melodifestivalen ikväll? :)

hihi okej :D

sv: Tack så mycket! :))

Jo den var helt okej faktiskt ! :)

HEHE,okej :-D

sv; Hur är de med dig idag då, bra hoppas jag? :)

sv hihi , :D görs?

så härliga bilder =) Finns mycket fint på den sidan. Idag blir det mys och melodifestival här =)

sv: hihi ja! tack snälla :)

haha, man kan aldrig sluta titta på bilderna på weheartit. dom är typ asbraaaaaaaaa! :)

svar: okej! :)

Sv: okej.!

Det låter som en kul lördag :D<3

Åååh...lamm som är så söööta. :D Fotade du dom?



Jag ska ta och sitta och jobba med photoshop hela dagen och kankse bli bjuden på semla av min pappa. :)

Hoppas du får en bra lördag!(:

hihi :)

sv: okej, samma ^^

Hoppas du får en toppen dag idag! :D

hihi :D

adressen försvann ahah :o

sv: okej! Hur har din vecka vart då? :)

Hhaha Säger bara sanningen ;)

AA allt är sjukt bra med mej ;))



KRam :)

hejhej , jag igen :)

jo, jag lär ju mig fortfarande de här med iso, bländare och slutartid men har svårt för de, så tänkte att du kanske kunde ge mig lite tips på vilket ''nummer'' jag ska ha de på för att få bäst (så ofta som möjligt)

kram

bara bra, händer idag?:)

Åh älskar bilderna på weheartit! har skaffat det nu med=)

Va med och bli Helgens Blogg!

http://lollorydhxd.blogg.se/2012/february/bli-helgens.html#comment

hej!

Jag har en tävling på bloggen där man ska gissa vilken bild det är, och vinna en länkning! ( har ca 100 besökare om dagen )



VAR GÄÄÄRNAAA MED! :)

- hehe :D

Underbara bilder :)

har du några bra bloggtips till mig kanske? :)

vad gör du? :)

Hoppas du har en fin lördag och att det händer nåt skoj :)

Yes :D

Hejsan, vilken fin blogg du har!

de e bra sj

Sv; Okej vad trevligt!!:) Jag skall umgås med min familj och vänner ikväll innan jag flyttar ifrån dom !! :) Kramiz

SV: Tack så mycket :D

sv: jao =)



göru denna fina helgdag?



Krami

Ha en fin kväll :)

sv; <3



Allt bra ?:)

inget! :)

mår du bra?

älskar bilderna:)

sv: tack :) planer för kvällen? :)

Hej! jag ska titta på melodifestivalen! själv? kommentera gärna på vad du ska titta på:) bara om du vill;)

Hoppas du får det mysigt idag iaf! :) <3

älskvärda bilder!!

Älskar bilderna =)

sv; ohja, det är min passion! :D

Ska du kolla på Melodifestivalen ikväll? :D

sv: haha ja jätetsöt:D

För det första måste jag säga att jag absolut älskar din header! Sjukt fin!



Precis som många andra kommer jag sitta framför tven klockan åtta och kolla på Melodifestivalen :)

Hoppas du haft en bra dag än så länge!

Nu är vinnaren dragen i veckans blogg. Kolla om det var du som vann :)



http://hundretards.blogg.se/2012/february/vinnaren-av-veckans-blogg.html

sv: Haha ;)

allt bra?C:

sv; så lite så ! :D<3

lovar att det kan du, för du är grynm! :DD

gjort idag?:9

hejhej, allt bra med dig? :)

Svar: Nej :p :D

Svar: Nej :p :D

gud vilka fina bilder! Har du tagit dom? ;)

LÄÄÄÄÄÄÄÄS! http://kristiniis.blogg.se/?tmp=18192046

följas via bloglovin? :)

Sv:Nice, görs?:)

SV: Tack så jättemycket! :D

sv: japp:D skönt med helg?=)

Vem höjar du på på Melodifestivalen? :D

jag tycker du gör rätt. Det är roligare att läsa riktiga inlägg än hundra meningslösa...

gjort idag? :D

Låter som om du kommer ha en toppenhelg! Hoppas att det blev några bra bilder idag:)

sv: så bra! här med :D

hej! har du en speciell låt som gett dig fina minnen?

åh så härliga bilder ! :d

Jätte fina bilder :)

Mysiga bilder :)



Jag sitter och redigerar dom sista bilderna från dagen, sen blir det att dricka cola och spela sims medan mannen är iväg och lever livet!



Vad gör du?

Kram

Var med på min tävling så har du chansen att vinna ett nagelsmycke!

Låter som om du fick en bra lördag! :) Ibland behöver man en bloggpaus! :)



SV: Okeej, blev det fina bilder då? :)



Haha, gör det! Jag ska också börja skriva ner alla citat jag kommer på :) Så man inte glömmer några! :)



Okej, vad bra du! :D



Jätte fina foton! =)



Låter som en trevlig dag!

Hej, hoppas att du har haft en bra vecka! Kram :)

åå lammungar som är så söta :)

allt bra ? :)

Riktigt bra blogg!

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

Har du någon bild du är lite extra stolt över? Vill du även bli länkad i varje inlägg på min blogg i 3 dagar? Visas för mina 1000+ besökare? Kika in på länken nedan då.



Förlåt om du inte vill ha reklam, skickade detta för din blogg var under kategori FOTO, så tänkte att det kanske skulle intressera dig!



Direktlänk: http://awagardi.blogg.se/2012/february/foto-tavling-bli-lankad-i-tre-dagar-i-varje.html#comment

följ mig via bloglovin så följer jag dig :)

föresten hur är det med dig?

ha en bra söndag :D

Vilka härliga bilder!

MYSIGT, HADE NI SKOJ? SJÄLV JOBBADE JAG HEHE :)

Fin blogg:) hur är det med dig:)

Okej hehe hur blir den här söndagen då?? :D förlåt att jag frågar så mkt :(

bye :)

Vilken fin blogg!

allt bra? (:

Vackert collage, gjorde du själva collaget själv? ;)

Vilken söt blogg :-) Jag vill hitta lite nya spännande bloggar att följa, har du några bra tips får du gärna posta några i min blogg. kram Maria

fråga gärna frågor på bloggen:)

Älskar we heart it! :D

Mina planer är att en kompis kommer hit. :)



Fotar du med en Canon Eos 500D?

Vad bra :D Det är bra här med :D

hoppas du får en riktigt bra söndag! :)

snygg blogg! Allt bra? :)

Var gärna med i min fototävling :)

jaa det hade jag!:D



VAd gör du då?:D

måste bara fråga! vilken kamera använder du? grymt fina bilden!

kram

Gillar kollaget:)























Follow my on Bloglovin







Trackback