Ikea har alltid snygga saker till hemmet.


Bilderna kommer ifrån Ikea.se

Sitter i skolan och kollar runt lite på ikea, borde sitta och jobba men jag ska snart gå över till vårdcentralen här bredvid skolan och hänga upp några bilder som jag tagit. Sen ska jag bara ta mig till Hemse vårdcental och hänga upp lite bilder också.

Jag har läste lite på bloggar att big brother börjar snart, dom börjar den 19 Februari igen. Jag tänker inte missa big brother i år, jag var så insatt förra året och tänker följa det lika mycket det här året också. Såg ni på big brother förra året? Visst är det fina saker som ni ser på bilderna, jag älskar att kolla på saker till hemmet. Fast det har ni nog redan märkt eller?

Visst finns det mycket fint på Ikea?
Tänker ni se Big Brother?

Kommentarer

sv: Ja den är fin :D

älskar ikea :D

sv: Hehe :D

SVAR: Fixar lite med designen :) du då?

jaha nice ! själv valde man som första val samhäll inriktning media :)

men du går estet?

sen är det inte så dyrt heller oftast :)

Älskar att gå omkring på IKEA :)

sv; det tycker jag verkligen att du ska ! :)

Älskar Ikea!

sv: gör du idag då?

kram

- ja :D älskar ikeas saker.

Mm, jag tycker att dom har ganska mycket fint!:) Så där enkelt, stilrent och praktiskt, men ändå fint!:D

men ni har ju typ ingen snö......

Jag älskar den där förvaringen till byrålådor!

SV: hehe ah :)

Hej alla!

Var med och tävla i DAGENS BLOGG, jag utsänder 4 vinnare ni får lite fler besökare dessutom. LYCKA TILL! Hoppas att ni vill vara med. Kram! :)

sv: ja, det är det ju förstås, man kan ju lika gärna låta bli. Jag menar bara att det är bättre att de inte sabbar sina lungor (eftersom de drar munbloss) än att de röker på riktigt i så unga åldrar. Jag menar, det är väl bara vettigt, ingen vill väl att barn ska röka?

Japp, det finns mycket fina saker där!

sv: Svarar på kommentarer :)

allt bra idag?

Graverade smycken WWW.AMAZILIA.SE

Jag ska se big brother :D

ja verkligen :)

jaha haha visste inte att det fanns :)

Verkligen fina grejer! :)

Jag tänker nog inte kolla på Bigbrother i år... :P

SVAR: äter skorpor, mums :D

SNyggt, haft en bra dag?♥

men vad kul:D:D

sv; jo det är bra med mig, själv då ? :)

Håller med dig om att ikea har fina grejer alltså!

Jag kollade Big Brother förra året, var helt fast haha :)

Ha en fin eftermiddag! :)

Hejsan! Vill du vinna en valfri vara? Klicka här då o anmäl dig till tävlingen; http://miraaholgersson.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-runns-erikas-garder.html#comment

kram :)

okej hoppas ni håller ihop :D

Allt bra? :)

Åh, jag gillar byrålådan! eller vad det är för något:)

Fint! :) och jag tänker kolla på big brother :D

fin blogg :D

kan du länka min blogg :D §

Ja var på Ikea igår. Man vill ju i princip ha ALLT. Fast de har en del skit med.

Big Brother ska jag helt klart kolla på. Du med? :)

å så mysigt då! hoppas det går bra =)

Hej fina, min helg har också varit super. Tackade dig lite på min blogg. Hörs imorgon. Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback